۷۶۵۱۲۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

امسال سه فیلم توقیفی اکران می‌شوند

«فکر می کنم امسال «پارادایس»، «آشغالهای دوست داشتنی» و «خانه پدری» اکران شوند و اتفاقات مثبتی در انتظار آنهاست.»

خبرگزاری صبا: ابراهیم داروغه زاده؛ معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی که در سال ۹۵ و۹۶ دبیری جشنواره سلامت را برعهده داشت و سومین دوره این جشن به دبیری محمد کیاسالار برگزارشد، در ارتباط با ارزیابی این جشنواره در گفت‌وگویی گفت: به نظرم جشنواره همانطور که پیش بینی می شد بسیار خوب برگزار شد و با استقبال سینماگران روبرو شد.

وی در ادامه افزود: جشنواره کاملا به شکل تخصصی و‌ منظم برگزار شد و فیلم های مستند، کوتاه و سینمایی خوبی در این دوره از جشنواره حضور داشتند .پنل های تخصصی و فیلم های کلاسیک برگزار شد که به نظرم امسال جشنواره سلامت از سال های گذشته بهتر برگزار شد.

داروغه زاده در پاسخ به این سوال که به چه دلیل دبیری امسال جشنواره سلامت را برعهده نگرفته است گفت: به دلیل مشغله کاری زیاد در سازمان سینمایی نمیتوانستم دبیری امسال جشنواره را بر عهده بگیرم.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در ارتباط با اکران فیلم «همه میدانند» اصغر فرهادی و سانسورهای انجام گرفته برای اکران آن اذعان داشت: هنوز هیچ درخواستی از طرف اقای فرهادی و تهیه کننده فیلم به سازمان سینمایی ارائه نشده است.

چون فیلم آقای فرهادی سرمایه گذار و تهیه کننده خارجی دارد و مالک آن خارجی است فیلم خارجی محسوب می شود و چون فکر نمی کنم مشکلی برای اکران آن وجود داشته باشد.

داروغه زاده در خصوص اکران چند فیلم توقیفی که هنوز وضعیت اکران و رفع توقیف آنها مشخص نیست توضیح داد: به تدریج مشکلات این فیلم ها حل خواهدشد. تعدادی از فیلم ها سال گذشته مشکلاتشان حل شد و اکران شدند. فکر می کنم امسال «پارادایس»، «آشغالهای دوست داشتنی» و «خانه پدری» اکران شوند و اتفاقات مثبتی در انتظار آنهاست.

او در پاسخ به این سوال که امسال دبیر سی و هفتمین جشنواره فجر است یا خیر گفت: تا الان حکمی برای جشنواره به من ابلاغ نشده است.

واقعیت این است که سال گذشته به دلیل حجم کاری زیاد در معاونت ارزشیابی تمایلی به دبیری جشنواره فیلم فجر نداشتم ولی سال پیش دستور دادند که من این مسوولیت را قبول کنم ، ولی امسال ترجیحم این این است که کسی دیگر این مسوولیت را برعهده بگیرد‌.

داروغه زاده در پاسخ به این سوال که در زمان جشنواره فجر قرار بود نظرسنجی در ارتباط با محل برگزاری سی و ششمین جشنواره فجر برای اهالی رسانه برگزار شود، ولی تاکنون نظرسنجی در این خصوص و نتایج آن ارائه و اعلام نشده است، عنوان کرد: من از این موضوع بی اطلاع هستم و باید از روابط عمومی سازمان پیگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج