۷۶۷۱۴۳
۱ نظر
۵۱۳۲
۱ نظر
۵۱۳۲
پ

حقایقی در مورد برند «سواروسکی» که نمی‌دانید

کمپانی سواروسکی «Swarovski» یک شرکت تولید جواهرات برش خورده خاص است که طی بیش از یک قرن سابقه‌ای درخشان در تولیدات اپتیکی، جواهرات و کریستال دارد. این برند حدود ۲۸۰۰ مغازه در ۱۷۰ کشور مختلف دارد که بیش از ۲۷۰۰۰ نفر در آن مشغول به کارند.

برترین - ترجمه از پردیس بختیاری: کمپانی سواروسکی «Swarovski» یک شرکت تولید جواهرات برش خورده خاص است که طی بیش از یک قرن سابقه‌ ای درخشان در تولیدات اپتیکی، جواهرات و کریستال دارد. این برند حدود ۲۸۰۰ مغازه در ۱۷۰ کشور مختلف دارد که بیش از ۲۷۰۰۰ نفر در آن مشغول به کارند. در سال ۲۰۱۶، سود این شرکت حدود ۲.۶ میلیارد یورو تخمین زده شد. اگر دوست دارید که در مورد این برند بیشتر بدانید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

سابقه این برند به بیش از 100 سال می رسد

برند سواروسکی در سال ۱۸۹۵ در اتریش توسط دنیل سواروسکی و یکی از دوستانش تاسیس شد. قبل از همکاری این دو، دنیل به تنهایی بیزنس خودش را به راه انداخته بود اما پس از ازدواج با خواهر دوستش، تصمیم گرفت که به صورت شراکتی بیزنس خود را گسترش دهد. آنها پس از تاسیس شرکت خود، ماشینی برای برش کریستال ها خریدند و به تدریج توانستند موفقیت های بیشماری را از آن خود کنند.

حقایقی در مورد برند «سواروسکی» که نمی‌دانید

اولین لوگوی آنها به شکل یک گل ادلویس بود

اولین لوگوی برند سواروسکی، به شکل گل ادلویس طراحی شده بود. این گل نمادی از کشور اتریش، استقامت و خلوص بود. از سال 1976 تا سال 1988 سواروسکی با این لوگو شناخته می شد اما پس از آن به لوگویی با شکل یک قو تغییر شکل داد. اگر چه لوگوی قبلی این برند نیز محبوب بود اما لوگوی جدید آن طرفداران بیشتری دارد.

حضور سواروسکی در هفته های مد و فشن بر شهرت اش افزود

شرکت سواروسکی از همان ابتدای فعالیت خود، با وجود اوضاع نابسامان جنگ جهانی اول، توانست شهرت و محبوبیت زیادی را کسب کند اما در قرن بیستم، زمانی که اوضاع اقتصادی بهبود یافت، این برند جایگاه ویژه تری را در صنعت مد و فشن برای خود باز کرد. همکاری سواروسکی با برندهای مشهوری چون کوکو شنل، بالینسیاگا و دیور نیز در شهرت این برند نیز نقش زیادی داشته است.

حقایقی در مورد برند «سواروسکی» که نمی‌دانید

از این برند در فیلم ها نیز استفاده شده است

رد پای برند سواروسکی حتی در بسیاری از فیلم های هالیوودی نیز دیده می شود. به عنوان مثال شما می توانید گوشواره های الماس سواروسکی را در گوش های مرلین مونرو در فیلم « Gentlemen Prefer Blondes» یا حتی کریستال های کار شده روی لباس سارا جسیکا پارکر در « Sex in the City» را ببینید.

دوربین های شکاری این برند نیز شهرت زیادی دارند

از آنجا که سواروسکی در انواع شیشه ها تخصص دارد، کار خود را تنها به ساخت جواهرات محدود نکرد. این برند در تولید دوبین های شکاری یا همان دو چشمی نیز مهارت بالایی دارد.

شما می توانید خانه تان را با این برند تزیین کنید

اگر به گالری سواروسکی سری بزنید، می توانید لوسترهای کریستال بلند و وسایل تزیینی زیادی که با کریستال های این برند طراحی شده اند را مشاهده کنید. این برند کلکسیون های لوکس و زیبایی را برای تزیینات خانه تولید می کند. اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید، این برند انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

حقایقی در مورد برند «سواروسکی» که نمی‌دانید

ستاره درخت کریسمس راکفلر از برند سواروسکی است

به مدت 13 سال است که برند لوکس سواروسکی ستاره بالای درخت کریسمس راکفلر در نیویورک را طراحی می کند. این درخت نمادی از سنت های تعطیلات نیویورک است. در ستاره ای که این برند سال گذشته طراحی کرد، حدود 25000 کریستال استفاده شده بود. ارتفاع آن به 3 متر و وزن اش به 250 کیلوگرم نیز می رسید.

حقایقی در مورد برند «سواروسکی» که نمی‌دانید

این برند سابقه ای خانوادگی دارد

یکی از دلایلی که شرکت سواروسکی هنوز هم در صنعت خود موفق است و طرفداران زیادی دارد، به دلیل ارزش هایی ست که برای سنت ها قائل می شود. این برند هنوز هم که هنوز برای موسس خود، دنیل سواروسکی، که در سال ۱۹۵۶ از دنیا رفت، احترام ویژه ای قائل است و همچنان به کیفیت، نوآوری و زیبایی که شعار او بود، اهمیت زیادی می دهد. این برند یک برند خانوادگی ست، به طوری که پس از دنیل، ۵ نسل از اعضای خانواده او مدیریت این برند را به عهده گرفته اند.

مسئولیت طراحی استیج اسکار 2018 با سواروسکی بود

اگر به مراسم اسکار ۲۰۱۸ نگاه کرده باشید، حتما استیج دیدنی آن را به یاد دارید. در واقع برند سواروسکی مسئولیت این کار را به عهده گرفت. در طراحی استیج، ۴۵ میلیون کریستال استفاده شد و تزیین آن ۳۰۰۰ ساعت زمان برد. وزن کل کریستال های به کار رفته در آن نیز به ۱۵۰۰۰ پوند می رسید، اما تمام اینها برای حضور در چنین مراسمی مهمی می ارزید.

حقایقی در مورد برند «سواروسکی» که نمی‌دانید

سواروسکی از کریستال خالص تهیه نمی شود

تفاوتی که این برند با دیگر برند جواهرات دارد، در شهرت و محبوبیت آن تاثیرگذار بوده است. خاص بودن کریستال های سواروسکی به این دلیل است که آنها با کریستال خالص تولید نمی شوند، بلکه در ترکیبات آن از شیشه کریستال خالص، کوارتز، مواد معدنی و فلزات نیز استفاده می شود که نتیجه ترکیب آنها با هم کریستالی منحصر بفرد و کمیاب است.

سواروسکی از بسیار از جواهرات دیگر گران تر است

شاید از خودتان بپرسید اگر سواروسکی از شیشه درست شده است، چرا قیمت بسیار بالایی دارد؟ به این دلیل که این برند از بهترین و باکیفیت ترین مواد برای تولید جواهرات خود استفاده می کند. حتی پروسه ساخت آن نیز بسیار پیچیده و هزینه بر است. از این رو برای داشتن محصولات آن باید هزینه های زیادی را بپردازیم، اما مطمئنم ارزشش را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی برند خفنیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج