جاباما
۷۶۷۴۱۳
۵۱ نظر
۵۰۰۰
۵۱ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: ۱۱ بازیکن تیمم لیاقت دعوت را دارند؛ کی‌روش: پرسپولیسی‌هایِ زیادی در تیم ملی هستند!

با بازگشت کی روش به ایران و دعوت از بازیکنان برای اردوی تیم ملی، حواشی پیرامون آن دوباره آغاز شد.

برترین ها: با بازگشت کی روش به ایران و دعوت از بازیکنان برای اردوی تیم ملی، حواشی پیرامون آن دوباره آغاز شد.

بعد از دعوت تنها یک بازیکن از پرسپولیس (بیرانوند) و شش بازیکن از استقلال (حسینی، منتظری، غفوری، سهرابیان، چشمی و کریمی) به اردوی تیم ملی، جنجال ها بالا گرفت.

پرسپولیسی ها حق بازیکنان خودشان را بالاتر از این تعداد دعوت شده می پنداشتند و مربیان و پیشکسوتان این باشگاه هم طی مصاحبه های مختلفی این ناراحتی را ابراز کردند. کار به جایی رسید که صدای سیدجلال حسینی (که رابطه حسنه ای با کی روش تا قبل از آخرین اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی داشت) در آمد و به حمایت از چند بازیکن پرسپولیس (انصاری، کامیابی نیا ، شجاع خلیل زاده، علیپور و نعمتی) که بنا به نظر آنها حداقل لیاقت دعوت به اردوی تیم ملی را داشتند، پرداخت.

چند مورد از اعتراض پرسپولیسی ها به لیست تیم ملی:

حمایت سیدجلال از بازیکنان پرسپولیس

اقدام کی‌روش صدای پیروانی را هم در آورد!

پیوس: کی‌روش لجبازی می‌کند

کی‌روش به دنبال تسویه حساب با پرسپولیس است

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس هم پس از پایان تمرین روز گذشته تیمش به نحوه دعوت بازیکنان و تعداد پرسپولیسی های دعوت شده به تیم ملی واکنش نشان داد.

برانکو در این باره گفت: فعلاً نمی‌دانم سرمربی تیم ملی ایران چه کسی است و اردوی این تیم تا چه زمانی ادامه دارد! تاکنون رسماً هیچ‌کسی به ما این موضوع را از سمت فدراسیون فوتبال اعلام نکرده است. الان هم نیاز نیست من جواب این موضوع را بدهم، از خود آن کسی که این حرف را زده بپرسید. شاید ایران از آن زمان بزرگ‌تر شده است!

چیزی که من می‌دانم این است که دو هفته پیش از آغاز اردوی تیم ملی فدراسیون فوتبال باید رسماً به باشگاه نامه می‌زد و درخواست می‌کرد بازیکنان در اردو شرکت کنند.

البته این پیش از دعوت ملی‌پوشان است، همان‌طور که تیم عراق برای بشار رسن این کار را کرد. در آن نامه مدت اردو را هم ذکر می‌کنند، چون بازیکن طبق قانون فیفا موظف است ۲۴ ساعت پس از پایان اردوی تیم ملی در تمرینات تیم باشگاهی‌اش شرکت کند. البته اگر در قاره دیگری باشد این زمان ۴۸ ساعت است.

برانکو گفت: من اصلاً نمی‌دانم این بازیکنانم از طرف فدراسیون یا چه کسی به تیم ملی دعوت شده‌اند! اصلاً دعوت شده‌اند یا نه؟! چون به نظرمان منطقی نیست بازیکنان با اس ام اس به تیم ملی دعوت شوند به همین دلیل هم نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه به نظرش جای چه بازیکنی از تیم پرسپولیس در لیست تیم ملی خالی است، گفت: من همان‌طور که گفتم به نظرم ۱۱ بازیکن تیمم لیاقت تیم ملی را دارند.

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت هستند و گفته می‌شود این مسئله به مشکل بین او و کی‌روش باز می‌گردد، اظهار داشت: من اصلاً نمی‌دانم چه کسی دعوت شده، چه کسی سرمربی است و تمرینات چه زمانی طول می‌کشد. این مسئله را از من نپرسید.

برانکو: ۱۱ بازیکن تیمم لیاقت دعوت را دارند؛ کی‌روش: پرسپولیسی‌هایِ زیادی در تیم ملی هستند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان تیمش اینگونه استنباط می‌کنند که به دلیل اختلاف او با کی‌روش از دعوت به تیم ملی محروم شده‌اند، تصریح کرد: کدام اختلاف؟ من چه اختلافی با کسی دارم؟ تا به حال از من شنیده‌اید علیه کسی صحبت کنم.

من از اختلاف کسی با خودم خبر ندارم، اما من با کسی مشکل ندارم. تا به حال دیده‌اید درباره بازیکنان دعوت شده صحبتی کنم؟ همه دوست دارند که به تیم ملی دعوت شوند و این طبیعی است. ببینید که مردم چقدر بازیکنان تیم ملی را دوست دارند.

برانکو در واکنش به این مسئله که اگر بین او و کی‌روش اختلافی نیست، پس چرا این همه بحث در این خصوص وجود دارد، خاطرنشان کرد: آقای کی‌روش اکنون چه سمتی در فوتبال ایران دارد که از من درباره او می‌پرسید؟ الان او چه سمتی دارد؟

وی در خصوص اینکه طبق گفته مهدی تاج او تا جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی است و قراردادش هم به زودی امضا می‌شود، گفت: من کاری به صحبت تاج ندارم. الان به صورت رسمی او چه سمتی دارد تا بخواهم درباره‌اش صحبت کنم؟ اگر طبق گفته شما او قراردادش را امضا نکرده است، پس درباره‌اش از من سؤال نپرسید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه شما می‌گویید مشکلی با کی‌روش ندارید، اما او می‌گوید ایران یا جای اوست یا برانکو و از طرفی شما هم با برنامه‌هایش مشکل دارید، اظهار داشت: شاید باید این سؤال را از او بپرسید، از من نپرسید.

شب گذشته هم کارلوس کی روش هم در برنامه نود حاضر شد و به دفاع از عملکردش در تیم ملی و لیست انتخابی پرداخت.

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگوی حضوری با فردوسی‌پور راجع به تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در حال حاضر در حال انجام یک سری مذاکرات هستیم؛ از بعد کلی هیچگونه عدم تفاهمی با فدراسیون ندارم اما هنوز به یک توافق نرسیدیم و قراردادی امضاء نکردیم چون یکی، دو مطلب قبل از اینکه بخواهیم به این مسیر ادامه دهیم، باید حل شود.

کارلوس کی روش در واکنش به این سوال که آیا اکنون سرمربی تیم ملی است یا خیر، پاسخ داد: فکر می‌کنم باید این سوال را از افرادی پرسید که قدرت ارائه راه حل دارند.

کی روش درباره سبک دفاعی تیم ملی مقابل پرتغال و اسپانیا هم خاطرنشان کرد: فوتبال هنر بردن و موفقیت است. نمی توانیم مقابل اسپانیا طوری بازی کنیم که با گوام یا ترکمنستان. دیدار با اسپانیا نوع بازی خاصی خود را دارد. تیم ملی ایران افتخار و غرور خاصی کسب کرد.

سرمربی سابق رئال مادرید بار دیگر به ارزش بازی های دوستانه پرداخت و راجع به گل آفساید سعید عزت اللهی هم نکته ای را گفت: نکته خاصی است که ما احتیاج به بازی های بیشتری داریم. 18 کادر و 3 بازیکن داشتیم که شرم آور بود. تصمیمات فدراسیون بود که می خواست جام جهانی اولویت باشد، نبود.

باید از این اتفاقات درس بگیریم و از بازیکنان حرف بزنیم. یک قدم به صعودمان مانده بود، بیاییم به عملکرد بازیکنان نگاه کنیم؛ مقابل اسپانیا گلی زدیم که از زاویه پنج دوربین گل بود؛ اگر آفساید بود، ضربه آزاد غیرمستقیم اعلام می‌شد. بعد از تصمیم اول داور، به یک ضربه هند و بعد به ضربه آزاد غیر مستقیم تغییر دادند.

فردوسی پور در ادامه گل ایران به اسپانیا را آفساید دانست اما کی روش بار دیگر مصرانه به انتقاد از داور بازی پرداخت و اظهار داشت: این اتفاق را ما بررسی کردیم که علیه ما شد. 10 دقیقه آخر بازی ما بود؛ اگر 10 بازیکن پرتغال داشت و رونالدو اخراج می شد؟ داور جسارت دادن کارت قرمز به کریستیانو را نداشت.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

برانکو: ۱۱ بازیکن تیمم لیاقت دعوت را دارند؛ کی‌روش: پرسپولیسی‌هایِ زیادی در تیم ملی هستند!

او در پاسخ به سوالی درخصوص صحبت های جنجالش اش پس از بازی با پرتغال نیز گفت: در فوتبال نظرات مختلفی است که باید به آنها احترام بگذاریم؛ در لحظه ای که می دانید باید بگویید؛ بعد از هشت سال کار در ایران و خلق و ارائه نسل بازیکنانی که الان هستند، باید بگویم که من عاشق عملکرد و نتایج و نگرشی هستم که بازیکنانمان دارند؛ این بازیکنان استحقاق احترامم را دارند.

این واقعیت است که دعوت ها و پیشنهادات مختلفی داشتم ولی این پیشنهادات را بدهکار و مدیون ایران بودم. از بعد مالی نمی خواهم حرف بزنم چون قابل مقایسه با ایران نبود و نمی خواهم به آن ورود کنم ولی واقعیت این است که باید به ایران متعهد باشم. با تاج و اسلامیان جلسه داشتم که اصول پایه برای خودمان ترسیم کردیم و گفتیم که باید جام ملت ها را ببریم.

وی راجع به پنالتی ایران مقابل پرتغال با قطعیت گفت: شاید شوخی می کنید و جک گفتید، شاید از قوانین پنالتی آگاه نباشید. بدون هیچ شکی پنالتی ما مقابل پرتغال، درست بود؛ دست مدافع پرتغال توپی که از سردار به سمت طارمی می رفت را قطع کرد.

وقتی راجع به این موضوع حرف می‌زنید، یک پنالتی دوم به سود ما مقابل پرتغال بود که تمام رسانه‌های دنیا این موضوع را گفتند. مهم گرفتن اعتبار برای فوتبال ایران در دنیا بود. اشکال ندارد و به عنوان شوخی می توانید بگویید که پنالتی ما مقابل پرتغال خطای هند نبود.

دستیار سابق فرگوسن در پاسخ به سوالی راجع به دعوت پیامکی ملی پوشان توضیح داد: ما از تمام کانال های ارتباطی استفاده می کنیم تا مطمئن شویم اطلاعاتی که به دستمان می رسد؛ نمی خواهیم یک بازیکن بعد از تمرین برسد؛ ایمیل و اس ام اس زده می شود. اپلیکشیم تمام بازیکنان دارند که از ان طریق به بازیکنا پیام داده می شود. نمی آییم بعد از هشت سال اپلیکیشنی که داریم را زیر سوال ببریم.

کی روش درباره اعلام لیست تیم ملی از طریق فیس بوک هم گفت: این مطالب صحیح نیست. در درجه اول مسوول رسانه ما که پرتغالی است، بعد از انتخاب مربیان به ما ملحق شد و ایشان آمد که فاصله بین فضای رسانه ای ما و مردم را برطرف کند. تلاش می کنم افرادی با قابلیت بالاتر بیاورم. با سرویس و پیامی که این فرد ارائه کرده معرفی تیم ملی ما در کشورهایی مثل هند، روسیه و پرتغال بهتر انجام شده و پیام مثبتی را به تمام دنیا پخش کرده است.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

برانکو: ۱۱ بازیکن تیمم لیاقت دعوت را دارند؛ کی‌روش: پرسپولیسی‌هایِ زیادی در تیم ملی هستند!

کی روش در پاسخ به سوالی با مضمون دعوت از سردار آزمون با وجود خداحافظی و تفاوت با خط مشی که در جریان رحمتی داشت هم گفت: اینطور نیست؛ واقعا این سوال و مشاهدات فوق العاده ای است. این تفاوتی با اصول قبلی ام ندارد. تصمیم درستی گرفتم. امیدوارم حافظه شما خوب باشد. تفاوت بزرگی بین رحمتی یا عقیلی که در آن بازی افتاد با آزمون وجود دارد.

او ادامه داد: نمی خواهم جزئیات اتفاقی که برای عقیلی افتاد را بگویم. این ها تصمیمات یک جانبه گرفتند تا تیم ملی را در آن برهه رها کنند که من این را عمل مناسبت نداستم ولی اگر بخواهیم که اگر آن اتفاق را با آزمون مقایسه کنم، غیر قابل مقایسه است؛ سردار هیچ وقت تیم را رها نکرد، این تصمیم سردار، اول شخصی بودم که راجع به این تصمیم آگاه شدم. بازیکن به صورت محرمانه و خصوصی این موضوع را با من در میان گذاشت. مباحث محرمانه را نمی گویم ولی این تصمیم محرمانه با من در میان گذاشته شد.

وی در این باره افزود: فیفا قوانینی دارد که این قوانین به بازیکنان این اجازه را می دهد از تیم ملی ترخیص شوند. سردار این درخواست را کرده و تمام مکاتبات حرفه ای و محترمانه را در این راستا انجام داده، البته این اتفاق برای رحمتی و عقیلی نیافتاد. اگر این اتفاق را مقایسه کنیم، مقایسه نمک با فلفل یا مقایسه نفت با آب است. من دلایلی را پشت این تصمیم می دانم. این فرصت را داشتم تا این دلایل را به رئیس محترم فدراسیون گزارش کنم و باید این بحث را محرمانه نگه دارم.

وی درباره شیوه کارش اظهار داشت: نظم کاری ام پادگان گونه و برده گونه نیست. من مدافع یک دستی و احترام و اخلاق گرایی هستم و نظم و انضباطم را در این نقاط قرار می دهم. بعضی اوقات یک سری اتفاقاتی می افتد. من هم بعضی وقت ها از طرف پدرم، مربیان و معلمانم تنبیه شدم و باید به این شکل یاد بگیریم؛ ولی اینکه اشتباه کنیم اما ارتباط و احترام را نسبت به هم قطع کنیم، درست نیست.

بعضی اوقات باید تصمیمی بگیریم که به نفع تیم باشد و متاسفانه تصمیمی در این راستا گرفته شد و حالا گوچی در تیم نیست.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

برانکو: ۱۱ بازیکن تیمم لیاقت دعوت را دارند؛ کی‌روش: پرسپولیسی‌هایِ زیادی در تیم ملی هستند!

فردوسی پور راجع به دعوت از یک پرسپولیسی و این که آیا ارتباطی به اختلاف با برانکو دارد؟ گفت:

این مسئله راجع به اسامی لیست تیم ملی هیچ وقت نباید قطع شود چون این موضوع روح فوتبال است. وقتی سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان را می گوید، خیلی خوب است که تمام مردم بگویند چرا این دعوت شد و دیگری نه. البته همیشه باید احترام حفظ شود ولی این لیست و اسامی بازیکنان، در حالی اعلام شد که هنوز سرمربی تیم ملی ایران نیستم. در این مدت لیگ و اطلاعات بازیکنان را از نزدیک مشاهده کردم؛ از تمام بازیکنان که در معیارهای خودمان داریم، دعوت کردیم.

کی روش درباره دعوت از محرمی بلافاصله پس از لژیونر شدن هم یادآور شد: صادق محرمی در لیست ۳۰ نفره قبل از جام جهانی حضور داشت؛ البته این موضوع به نوعی عملی بود که می خواستیم به ۲۳ نفر بازیکن حاضر در جام جهانی داشته باشیم. هفت بازیکن دیگر را هم دعوت کردیم و این نفرات را به صورت نزدیک دنبال کردیم. بازی پرسپولیس را از نزدیک دنبال کردیم. این موضوع که می گویند با پرسپولیس مشکل دارم، به هیچ عنوان درست نیست.

او افزود: شاید خیلی ها می خواهند این موضوع را جا بیاندازند که کی روش ادم بی عقلی است. بازیکنانی که خوب بازی می کنند در یکی از مفتخرترین باشگاه های آسیا. اگر یک مربی عقل داشته باشد باید از آن تیم دعوت کند ولی بعضی دوست دارند مشکل برانکو و کی روش را بگویند. بعضی ها می گویند چرا پرسپولیس فقط یک بازیکن دارد. واقعیت این است پنج، شش بازیکن از پرسپولیس در تیم ملی است.

رامین رضاییان، طارمی، وحید امیری و صادق محرمی در پرسپولیس بودند؛ اگر این تعداد بازیکن را حساب کنید، تعداد بازیکن قابل توجهی از پرسپولیس در تیم ملی است.

او راجع شانس انصاری، کمال و علیپور برای دعوت به تیم ملی هم خاطرنشان کرد: این بازیکنان در اردوهای مختلف بودند و تصویر کاملی از آنها دارم. کمال و انصاری در تیم ملی بازی کردند.

مجری درباره شانس دعوت سیدجلال هم پرسید و کی روش اینطور پاسخ داد: شخصا یک صحبت خصوصی با جلال داشتم. او بازیکن فوق العاده و حرفه ای خاص و رهبر بی نظیری است.

نمی دانم چطور باید زحمات او را تقدیر و تحسین کنم. در طول هفت سال و نیم تنها او به طور مداوم دعوت شد ولی سرمربی تیم ملی باید به فکر آینده و نه به فکر حال حاضر باشد. وقتی اسامی تیم ملی برای جام جهانی را گفتم، نگاهم به این مسابقات و جام ملت های آسیا بود.

من کاملا این مطالب را به جلال حسینی توضیح دادم و گفتم همیشه در تیم و قلب من هستی ولی الان زمان این است تا فرصت را به جوانان بدهیم ولی اگر بازیکنان در شرایط ایده آل نباشند، او را دعوت می کنیم.

او راجع به خط خوردن وریا غفوری هم اظهار داشت: خودم وریا را به تیم ملی آوردم، بنده بودم که نظر و تقدیر خودم را به مراتب مختلف به این بازیکن ارائه کردم و گفتم او بازیکن خوبی است و در حال حاضر در آینده مطمئنا می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. اگر یک مربی هوادار وریا باشد، بنده هستم ولی وقتی شما با همگروه هایی بازی دارید که قهرمان آفریقا، جهان و اروپا هستند باید با استراتژی خاصی وارد شوید و بنده به دنبال راهکار خاص دفاعی بودم.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

برانکو: ۱۱ بازیکن تیمم لیاقت دعوت را دارند؛ کی‌روش: پرسپولیسی‌هایِ زیادی در تیم ملی هستند!

کی روش به نظر در ادامه به برخی مربیان لیگ برتری اشاره کرد و گفت: وقتی شخصی وجاهت سرمربی تیم ملی که فنی بوده را زیر سوال می برد، درست نیست. قبل از اینکه مربی فعلی وریا به ایران بیاید، غفوری را به تیم ملی آوردم؛ وقتی شما بازیکنانی به تیم ملی دعوت می کنید که ۱۵-۱۰ بازی ملی دارند. هیچ وقت پسر یا برادرم را به تیم نمی آورم و فقط افرادی را می آورم که به تیم ملی کمک کنند. وریا یکی از بهترین مدافعان ایران است ولی من هم محدودیت هایی در انتخاب لیست نهایی داشتم.

این مربی باتجربه به فقر امکانات تیم ملی هم اشاره کرد و یادآور شد: ما حتی منابع مالی برای تهیه البسه درست نداریم. چه چیزی می توانیم از بازی مقابل آرژانتین و برزیل را یاد بگیریم؟ ما منابع کافی نداریم و باید منابع‌مان را در نقاط مناسب خرج کنیم.

وی در پایان راجع به شیوه بازی ایران در جام ملت ها گفت: پروفایل بازی در جام ملت ها متفاوت خواهد بود. اگر بتوانیم یک تیم را ۹۰ دقیقه فشار بیاوریم این کار را می کنیم. مهم ترین مطلب برای ما این است که اگر ۹۰ دقیقه باید بجنگیم، این کار را خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م میر

      خبه تیم ملی را کنترات بدن به پرسپولیس؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله دیگه یک عده فقط می خوان فوتبال ایران دراختیار استقلال و پرسپولیس باشه

      • بدون نام

        این متن که نوشته شده صرفا در جهت تفرقه و ایجاد اختلافه , واقعا جای تاسف داره نویسنده متن ظاهرا فقط دنبال عصبی کردن هواداران پرسپولیس بوده , در این مقطع همه باید از تیم ملی حمایت بکنند تا بعد از سالها قهرمانی به کشورمون برگرده

      • بدون نام

        فعلا کنترات دادن به کیسه که ۳ تا از عربا خورده و تو لیگ برتر دهم جدوله

      • بدون نام

        کیروش کثیف بایدبدونه ماهواداران پرسپولیس دفنش میکنیم

      • بدون نام

        سالهاست سگهای ولگردی آمدن واسه نابودی تیم وعشق مردم پرسپولیس کبیر نه تنها موفق نشدن بلکه توی تاریخ و تو ذهن مردم بعنوان کثیفترین ثبت شدن کیروش هم همون سرنوشتو داره پس بچرخ تابچرخیم کیروش دلال ماهوادارهای پرسپولیس سالهاست بادشمنامون در جنگیم وهمیشه پیروز ومطمن باش تورو هم تو لجن زار چال میکنیم

      • بدون نام

        خیلی وقته تیم ملی مردم پرسپولیسه
        بدبخت شماهستین که ازدکل کیروش کثیف دلال میرین بالا اگه یه روزمثل ماپرسپولیسیا مقابل کیروش فاسد ایستادین اون وقت مردین

      • بدون نام

        موزامبیکی نباید توقع آدم بودن داشت وقتی توموزامبیک کنار حیوانهابزرگ شده

      • بدون نام

        کیروش دلال فاسد داره درد میکشه پرسپولیس از تیم تحت هدایتش بهتر بازی میکنه ومحبوبتره این خوک موزامبیک رو هیچ جانمیخوان

      • بدون نام

        فاسدموزامبیک کیروش آشغال کینه ای ازپرسپولیس یک بازیکن برداشته تاروحیه تیمومقابل الدحیل خراب کنه واستقلالیاخبرندارن 6بازیکن از استقلال برداشته تامقابل السد استقلال گلباران بشه
        این کیروش کثیف دشمن استقلال پرسپولیسه

      • بدون نام

        کیروش بازنده دلقک میدونه که تنهاپرهوادارترین تیم وهواداراش پرسپولیس هستن که میتونن این سگ موزامبیک رواز ایران بندازن بیرون واسه همین این روان پریش آرامش نداره

    • یاسین

      اقای برانکو میخای تیم پرسپولیس بشه تیم ملی خوشحال میشی

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        نه بابااینطورنیس تیم ملی شده کیسه ای که ازتیمهای عربی 6تاو3 تامیخوره.

      • بدون نام

        کیسه ششششش تایی خور خوبه

      • بدون نام

        فعلا که کنترات دادنش کیسه . ولی همیشه گفتن عدو سبب خیر گردد گر خدا خواهد . همون بهتر که کیسه بره تا بازیکناش مصدوم بشن یا ترانسفر بشن تیم هایه دیگه . اینطوری کیسه تیمش کامل نیست که تمرین کنن هماهنگ بشن باز میان تو لیگ برتر و لیگ آسیا تر می زنن

    • بدون نام

      کی روش تا آخر عمرش باید سرمربی ایران باشد تو این وضعیت بد که حالمون از همه چیز بهم میخورد وقتی بازی تیم ملی را در جام جهانی به یاد میاریم احساس غرور می کنیم و این غرور و افتخار را مدیون کی روش این مرد دوست داشتنی هستیم که به واقع از هر ایرانی ایرانیتر است مثل یه وطن پرست تو همه میادین برامون جنگید تا سربلند باشیم

      پاسخ ها

      • محمود

        از کی دفاع محض شده افتخار تعصب را بزاریم کنار بازی ها ی مراکش بهتر بود یا تیم ملی ما بازیهای ژاپن بهتر بود یا ما.

      • ایرانی.

        خخخ.درسته چون مبتکردفاع اتوبوسی ومسخره شدن تیم ملی وکل جهانه.کاش نظرات همه ی مفرسین بنام فوتبال دنیارودرموردتیم جام جهانی کیروش میخوندی. تیم ملی جوک بودتوجام جهانی.

      • بدون نام

        کی روش بهترینه فراموش نکنیم تو چه گروهی بودیم همه فکر می کردند زنگ تفریح تیمهای دیگر باشیم یه خرده واقع بین باشیم

      • M. f

        دوست خوبم معلومه که هیچی از فوتبال نمی فهمی که این حرف میزنی وگرنه اتوبوس چیدن جلو دروازه افتخار نیست

      • بدون نام

        8:24
        جیرخوارنباش مردباش

    • ب

      این سوالها وجواب ها توسط تاج وداردستش وآقای کیروشی پور ازقبل طراحی شده تا بااذهان عمومی بازی کنن
      #ازتیم ملی کیروش متنفرم

    • بدون نام

      کیروش پور و .......

    • بدون نام

      خیلی سالاری کی روش

    • پرویز

      در حالی که هنوز کی روش دلال قرارداد خود را با فدراسیون نشین ها منعقد نکرده دعوت کردن وی از سوی ناعادل نود یک برنامه ریزی که با روح فوتبال در تضاد است صورت گرفته در کجای دنیا این رفتارها انجام می شود کی روش دلال تا کی باید در این شرایط سخت اقتصادی به مکیدن خون ملت مظلوم ایران ادامه دهد نفرین بر فردوسی پور و روسای فدراسیون فوتبال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام سوالهایی که ازفاس موزامبیک تو90 میشدازقبل باجیرخوارش فردوسی پورهماهنگ شده بود

    • مرتضی

      درود بر پرفسور منطقی و مودب فوتبال ایران

    • بدون نام

      از کیروش و تیمش متنفرم به امید حذف تیم کیروش در مرحله ی گروهی جام ملتها
      درود بر برانکو و پرسپولیس بزرگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیم ملی که ۶بازیکن کیسه توش باشه ایندش معلومه

      • بدون نام

        ماشالله غیرت موج می زنه

      • بدون نام

        انشالله خودت از زندگی حذف شی
        بیشخصیت بی غیرت وطن فروش بدبخت

      • بدون نام

        خوبه خودتونم میدونید که آیندش معلومه و قهرمان میشه

      • ایرانی

        دیگه این نشد این شد وطن فروشی تیم ملی افتخار ایران است با هرمربی که باشه با هربازی کنی که باشه آرزوی قهرمانی تمام تیم های ایرانی در رقابت های آسیای هر تیمی باشه افتخار ایران است به امید قهرمانی ملی پوشان دراسیا

    • مسلم

      تیمی که کیروش مربیش باشه تیم ملی ما نیست به امید حذفش تو دور مقدماتی جام ملتها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی یه عقده ای شده مربی ایران باید هم اینجوری باشه .

      • بدون نام

        تو برو سرمربی شو

      • علی

        اقای کیروش فکر میکنه هر چی خودش میگه درسته اما نمیدونه اگر سر مربی نیستی و فعلا قرار داد امضا نکرده ای پس چطوری بازیکن انتخاب کردی انهم از تیمی که در این مدت بازیهای لیک و اسیا کارنامه خوبی نداشته مخصوصا در دفاع که واقعآ سوراخه سوراخ بود فقط یک چیزی مشخصه که ارتباطاتی در این بین وجود داره و عقده اقای کیروش از پرسپولیس و اقای برانکو و با این حرفهایی که در برنامه نود زد حرفهای پوچ و بی معنی بود و و غیر قابل باور

      • بدون نام

        آفرین مرگ بر کیروش خوب آشغال

    • بدون نام

      سید جلال بدرد نمیخوره دیگه ۴۰سال عمر دارد تیم ملی جای سالمندان نیست

    • بدون نام

      با روانیه این مردک

    • بدون نام

      فقط مایلی کهن

    • f

      پرسپولیس ها فک میکنن تیم ملی خونه خاله هست تیم ملی جای بهترینها لیگه

    • بدون نام

      برانکو ازمربیگری فقط یه چیزبلده .دقیقه 70یه تعویض انجام بده منشارابیاره بازی.برانکو بکنیم مربی تیم ملی .فقط یه مشکل داریم تیم ملی .حالا تیم ملی منشا نداره.پس تابعیت ایرانی بدیم منشا.دعوتش بکنه تیم ملی بعدش دقیقه 70بیارش بازی.واقعا برانکو خودش مسخره کرده زمان مربیگریش توتیم ملی هم اسمش مربی بود.همه کاره دایی بود بانظردایی بازیکن دعوتومیکرد ارنج تیم ملی هم دایی انجام میداد.بگو مسخره تو هبجا بهت کارنمیدن .اگه پرسپولیش نبود توهمون کشورت ازگرسنگی سقط کرده بودی تاحالا.

    • محسن

      تیم ملی شما احتمالا عربستانه که دوست داری ایران حذف بشه

    • امین

      تمام صحبتهاش بی منطق بودن
      اگه به فکر دفاع تیم ملی هستی چرا منتظری رو دعوت کردی؟
      چرا کریمی مصدوم و سهرابیان ضعیف رو دعوت کردی؟
      چرا رضاییان که اصلا تمرین و تیم نداره رو دعوت کردی؟
      چرا شجاعیان و دژاگه پا به سن گذاشته رو دعوت کردی؟

    • بدون نام

      لنگیای خودپرست لطفا خفه

    • بدون نام

      کیروش دوست دارمممم

    • بدون نام

      کی روش دیوونه ست دوباره این سردار بی عرضه رو اورد

    • محمد

      پرسپولیس ازدوقشر تشکیل شده لنگ وحوله شیک ومودب وتحصیل کرده ووطن پرست ولی قشر لنگ وببسواد ولایت به مربی تیم ملی فحش های رکیک میده وا رزوی حذف تیم ملی را می‌کنه این لنگی ایرانیه یا لات وببسواد ولی بته

    • بدون نام

      یه دونه دعوت شده بسته دیگه

    • بدون نام

      من طرفدارکیروش نیستم.ولی آقای برانکوشماخودت وقتی مربی تیم ملی بودی نفرات دعوت شده تیم ملی رادایی انتخاب میکرد.تیم ملی رادایی ارنج میکرد.بخاطر همین هم بیرونت نکردن.آقای برانکو شما اگه پرسپولیس نبود الان توهمون کشورخودت ازگرسنگی سقط شده بودی.شما ارمربیگری فقط یه چیز بلدی دقیقه 70منشا بیار داخل زمین.حالا هم دنبال مربیگری تیم ملی هستی.من موندم شما مربی تیم ملی هم شدید واسه دقیقه 70منشا راازکجابیاریم.لابد فکرش کردی حتما تابعیت ایران واسش بگیر بیارش تیم ملی.خاک برسرما که هرچه مربی بی کیفیت ساندویچ هستش که توکشورشون شام شب ندارن اینجا میخوان مربی تیم ملی باشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج