اسنك‌هاي سالم برای لاغری شما
۷۷۱۴
۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۸
۲۵۵۱۵ 
بدون مايونز، بدون روغن و بدون تمام افزودني‌هاي خوشمزه و پر خطر، باز هم مي‌شود خوراكي‌هاي سالم درست كرد. باور نمي‌كنيد؟
برترین مجله اینترنتی ایران



 به جاي بستني...

به جاي كالري زياد بستني مي‌توانيد از ميان‌وعده سالم‌تري استفاده كنيد. چند تكه ميوه را در يخچال بگذاريد تا كاملا سرد شوند، آن‌ها را در يك ظرف بستني بريزيد و دور ظرف را با دانه‌هاي آجيل پر كنيد. ويتاميني كه با خوردن اين غذا به بدن‌تان مي‌رسانيد غيرقابل تصور است.





 به جاي كيك...

به جاي اين‌كه يك كيك خامه‌اي پر از كلسترول به بدن‌تان وارد كنيد، مي‌توانيد يك نان تست را برداريد، رويش عسل بريزيد و روي عسل ميوه‌هاي خرد شده‌اي مثل توت‌فرنگي بگذاريد. اين شيريني هم هيجان‌انگيز‌تر است، هم سالم‌تر و هم شما را چاق نخواهد كرد.





 به جاي شيريني خامه‌اي...

چند سيب يا هر ميوه ديگري كه دوست داريد را خرد كرده و روي آن مقداري پنير خرد شده كم ‌چربي بريزيد. اين اسنك به جاي شيريني خامه‌اي مي‌تواند همراه چاي بعدازظهر ميان‌وعده مناسب و سالمي باشد.





 به جاي چيپس...

چيپس‌هاي سيب زميني كه در بازار وجود دارند، پر از اسيدهاي چرب ترانس بوده و خوردن آن‌ها علاوه‌براين‌كه هيچ فايده‌اي ندارد، شما را چاق هم خواهد كرد. به جاي آن‌ها مي‌توانيد اسنك سالم‌تري درست كنيد. نان لواش را چند بار تا كنيد تا يك تكه كوچك شود. روي آن پنير پيتزا و سبزي‌‌هاي معطر بريزيد و در فر يا مايكروويو بگذاريد تا برشته شود. اين خوراكي با ماست، جايگزين خوب و سالمي براي چيپس است.
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج