۷۷۲۱۱۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

جلوگیری از خروج غیرقانونی ارز توسط شبکه هرمی

براساس اعلام وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان(عج) از خروج غیرقانونی ارز از کشور توسط شبکه هرمی فایننشیال جلوگیری کردند.

خبرگزاری مهر: براساس اعلام وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان (عج) از خروج غیرقانونی ارز از کشور توسط شبکه هرمی فایننشیال جلوگیری کردند.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: با تلاش گسترده سربازان گمنام امام زمان(عج) در ادارات‌کل اطلاعات استان فارس و هرمزگان و در راستای صیانت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از هرگونه اخلال در نظام اقتصادی کشور، تعداد ۱۸ نفر از لیدرها و اعضای فعال دسیسه هرمی و کلاهبردارانه جدید با نام فایننشیال (financial)، دستگیر و پرونده تخلفات آن‌ها به مراجع قضایی ارجاع شد.

این افراد با استفاده از روش‌های اغواگرایانه اقدام به جذب سرمایه افراد و کلاهبرداری از آن‌ها و همچنین راه‌اندازی چندین هرم و زنجیره انسانی نموده و مبالغ قابل توجهی ارز از کشور از طریق صرافی‌های غیرمجاز و یا به صورت فیزیکی خارج نموده بودند.

ضمن تشکر از هوشیاری و اقدام به موقع در اطلاع‌رسانی اخبار به ستادهای خبری، از مردم شریف و ولایتمدار درخواست می‌گردد با عنایت به شکل‌گیری مجدد دسیسه‌های هرمی با ترفندهای جدید و کلاهبرداری آن‌ها و احتمال مال باخته شدن افراد، پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری در طرح‌هایی از این قبیل، اطلاعات لازم را کسب نموده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به شماره ۱۱۳ اعلام کنند.

ضمناً به افراد سودجو نیز هشدار داده می‌شود که فعالیت‌های آنها مورد رصد می‌باشد و در صورت انجام اقدامات غیرقانونی، با آن‌ها قاطعانه برخورد خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      چطور میتوانید از خروج ارز جلوگیری کنید اما ورود حشیش و تریاک رو نمیتونید

    • علی

      مردم بدانند ناموسمون و امنیتمون رو‌مدیون این سربازان هستیم کاری بجز دعا برای سلامتیشون وتندرستی وپیروزیشون از زبان قاصر ما بر نمیاد درپناه مهدی فاطمه‌باشین انشا الله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج