۷۸۰۷۵۵
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

آیت الله علوی: FATF به مصلحت نظام نیست

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: با توجه به اشارات مقام معظم رهبری و راهنمایی ایشان و بیانات مراجع عظام تقلید تصویب قرارداد FATF به مصلحت کشور و نظام نیست.

خبرگزاری مهر: آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار جمعی از اساتید مرکز اقتصاد مقاومتی حوزه با اشاره به آیه «وَلَا تَرْکَنُوا إِلَی الَّذِینَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّکُمُ النَّارُ» و روایتی از مولای متقیان امیر المؤمنین علیه السلام گفت: در هر کشوری باید امیری باشد که مردم تبعیت از او کنند و مملکت ما هم الحمد لله با رهبری مقام معظم رهبری به پیش می رود.

وی با اشاره به موضوع برجام ادامه داد: در جریان برجام همه دیدند که دشمن چگونه عمل کرد و به چه نتیجه‌ای رسید؛ هنوز هم که هنوز است نتوانسته‌اند این قرارداد را سرو سامان دهند.

استاد سطوح عالی حوزه ادامه داد: دقیقا همان موضوعی که مقام معظم رهبری و مرحوم امام رحمه الله بارها فرمودند صحیح است که هر مقدار ما حالت انقیاد و عقب نشینی داشته باشیم آنها تقاضای بالاتر می‌کنند و اگر به همین ترتیب پیش رود نهایتا دیگر هیج اختیاری برای ما باقی نمی‌گذارند.

وی با بیان اینکه ما نباید اختیار امور مالی کشور را به دست دشمن بدهیم و این مطلب واضح و مشخص است، گفت:‌ اگر هم نیاز به تصویب قوانین مالی است این قوانین به صورت داخلی و با نظارت خود ما باشد.

آیت الله علوی گرگانی در مورد قرارداد fatf بیان داشت: بنده نظرم این است که با توجه به اشارات مقام معظم رهبری و راهنمایی ایشان و بیانات مراجع عظام تقلید تصویب این قرارداد به مصلحت کشور و نظام نیست و من از برادران و خواهران مجلسی می‌خواهم که همیشه زیر نظر مبارک رهبری حرکت کنند و کارهای کارشناسی را با ایشان مطرح کرده و هر چه که ایشان راهنمایی کردند عمل شود.

وی با اشاره مجدد به آیه شریفه بیان کرد: نباید به دشمن تکیه و امید داشته باشیم و اگر به دشمنان اعتماد کردیم آتش گرفتاری نصیب ما خواهد شد.

این مفسر قرآن کرین در پایان گفت: امید است که مسئولان در مجلس و دولت عنایت کنند و نظر مبارک رهبری و مراجع را در کشور پیاده کنند و از شما عزیزان هم تشکر می‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • BABAAA

      سانسور چی پارتی بازی نکن چرا از بعضی ها می ترسی شما نظر مردم را درج کن

    • بدون نام

      برترینها شرف داشته باش ونظرات رو بذار

    • نور

      ببین چقدر نظر مخالف هست که هیچی نمیزاری ،فقط اونایی که میگن سانسور نکن ...

    • امید

      جناب اگه نظرات رو انتشار نمیدین برنامتونو پاک کنیم؟؟!! بعد میگن چرا ب شبکه های بیرون مرز دلگرمین و متصل میشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج