جاباما
۷۸۲۰۱۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

«اولین مرد»؛ ماجرای اولین مردی که به فضا رفت

فیلم سینمایی "اولین مرد" به کارگردانی "دیمین شزل" و با بازی "رایان گاسولینگ" در نقش نیل آرمسترانگ اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از جمعه آغاز خواهد کرد.

میزان: فیلم سینمایی "اولین مرد" به کارگردانی "دیمین شزل" و با بازی "رایان گاسولینگ" در نقش نیل آرمسترانگ اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از جمعه آغاز خواهد کرد.

«اولین مرد»؛ ماجرای اولین مردی که به فضا رفت

فیلم سینمایی "اولین مرد" به کارگردانی "دیمین شزل" و با بازی "رایان گاسولینگ" در نقش نیل آرمسترانگ اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از جمعه آغاز خواهد کرد.

فیلم سینمایی "اولین مرد" ساخته "دیمین شزل" کارگردان فیلم تحسین شده "لالالند" در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم ونیز رونمایی شد.

فیلمنامه این فیلم توسط "جاش سینگر" و "نیکول پرلمن" بر اساس کتاب "اولین مرد:زندگی نیل آرمسترانگ" نوشته "جیمز آر.هانسن" به نگارش در آمده است.

رایان گاسولینگ در این فیلم در نقش فضانورد آمریکایی نیل آرمسترانگ ظاهر شده‌ و در کنارش بازیگرانی همچون کلر فوی، کوری استول، کایل چندلر و جیسون کلارک به ایفای نقش پرداخته اند.

بعد از فیلم موفق لا لا لند، این دومین همکاری مشترک رایان گاسلینگ و دیمین شزل می‌باشد. اولین مرد،داستان واقعی برنامه فضایی آپولو و تلاش‌های ناسا در طی سال‌های ۱۹۶۹-۱۹۶۱ برای فرستادن اولین انسان بر روی کره ماه به تصویر می کشد.تمرکز فیلم بر روی شخصیت نیل آرمسترانگ با بازی رایان گاسلینگ می‌باشد.

داستان فیلم در سال ۱۹۶۹ اتفاق می افتد و حوادث مأموریت آپولو ۱۱ را با محوریت زندگی نیل آرمسترانگ به تصویر می کشد. اولین مرد در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ در ایالات متحده آمریکا به صورت گسترده اکران خواهد شد.

"اولین مرد" داستان نخستین سفر انسان به فضا را روایت خواهد کرد. طبق آخرین اخبار احتمالاً فیلمبرداری این فیلم که هنوز درباره موزیکال بودن آن صحبتی به میان نیامده از تابستان 2017 آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اولین فردی که بهدفضا رفت یوری گاگارین بود نه آرمسترانگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج