جاباما
۷۹۷۲۵۳
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

آنا پکویین در فصل پایانی سریال The Affair

آنا پکویین (Anna Paquin)، دارنده‌ی جایزه اسکار، به جمع بازیگران فصل پنجم درام موفق شبکه شوتایم، The Affair پیوسته‌ است.

گیمفا: آنا پکویین (Anna Paquin)، دارنده‌ی جایزه اسکار، به جمع بازیگران فصل پنجم درام موفق شبکه شوتایم، The Affair پیوسته‌ است.

پکویین، نقش دختر بزرگ الیسِن (با بازی روث ویلسون Ruth Wilson) و کول جوانی لاکهارت (با بازی جاشوا جکسون Jashua Jackson) را بازی می‌کند. سریال، آینده‌ی او را دنبال می‌کند و به سفری که او برای یافتن علت مرگ مادرش به مونتاک نیویورک سیتی دارد، می‌پردازد. این جریان، چرخه‌‌ی داستانی سریال را تکمیل خواهد کرد.

این بازیگر ۳۶ ساله بیشتر بخاطر بازی در فرنچایز X-Men، فیلم Rogue و همچنین سریال ترسناک/ماوراطبیعیِ شبکه اچ‌بی‌او، True Blood، که برای هنرنمایی در آن نیز موفق به کسب جایزه‌ی چشمگیر گلدن گلوب شد، شناخته می‌شود. در حال حاضر پکویین همکاری خود با مینی سریال کمدی/درام، Flack Of Pop، که از سال آینده روی آنتن خواهد رفت را، آغاز کرده است.

آنا پکویین در فصل پایانی سریال The Affair

همینطور او در درام بریتانیایی Tell It To The Bees که نمایش آغازین خود را در فستیوال فیلم بین‌المللی تورنتو تحربه کرد، و تریلر جنایی/زندگی‌نامه‌ای The Irishman (مرد ایرلندی) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorcese) که هم اکنون در مراحل پس از تولید خود قرار دارد و سال آینده از نتفلیکس پخش و منتشر خواهد شد، نقش آفرینی کرده است.

نامزد جایزه گلدن گلوب؛ دومنیک وست (Dominic West)، دارنده‌ی جایزه‌ گلدن گلوب؛ روث ویلسون، نامزد جایزه امی و برنده جایزه گلدن گلوب، مارا تیرنی (Maura Tierney) و نامزد جایزه اسکرین اکترز گِلد؛ جاشوا جکسون، ستارگان اصلی این سریال هستند.

از بازیگران مهمان این مجموعه نیز می‌توان به سانا لثن (Sanaa Lathan)، ریمون رودریگز (Ramon Rodriguez)، راسل هورنسبای (Russell Hornsby)، کریستوفر میر (Christopher Meyer)، امی اروینگ (Amy Irving) و فیبی تانکن (Phoepe Tonkin)، اشاره کرد.

سریال The Affair تاثیرات هیجانی و روان شناختی رابطه‌ای پنهانی را بیان می‌کند که دو ازدواج را به جدایی و نابودی کشانده است؛ اما وقوع یک جرم دوباره این افراد را به هم بازمی‌گرداند.

در فصل چهارم، نواه (با بازی وست)، هلن (با بازی تیرنی)، الیسن (با بازی ویلسون) و کول (با بازی جکسون) را می‌بینیم که هر کدام در چرخه خاص زندگی خودشان در گردش‌اند و در گذران این چرخه‌ی بی‌پایان زندگی‌هایشان، آینده‌ای را رقم خواهند زد که هیچ شباهتی به جایی که ماجراهایشان را آغاز کردند، نخواهد داشت.

تمام این شخصیت‌ها درگیر یک رابطه جدید می‌شوند که در پی آن مجبورند بین ماندن در گذشته و رها کردن آن برای آغاز فصلی بهتر در زندگی‌شان- فصلی سرشار از شروع‌های جدید، پایان‌های تلخ و امکان همیشگیِ بخشش، تصمیم بگیرند.

سارا تریم (Sarah Treem) در سمت نویسنده و تهیه‌کننده و هاگای لوی (Hagai Levi) در جایگاه نویسنده، این سریال را خلق کردند. تریم، شروانر سریال نیز هست و لوی هم تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارد. لازم به ذکر است که جسیکا روادس (Jessica Rhoades) تهیه‌کننده‌ی فصل چهارم The Affair بود.

در حالی‌که زمان دقیق پخش فصل پنجم The Affair هنوز مشخص نشده است، اما می‌دانیم که این سریال در سال ۲۰۱۹ روی آنتن خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج