سه مقصر اصلی تصادف دکتر نوربخش
۷۹۸۹۴۵
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
۱۰۸۷۰ 
رئیس پلیس راهور ناجا درخصوص حادثه تصادف رانندگی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و علت تصادف آن سخن گفت.

خبرگزاری فارس: سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه چهارمین همایش ملی ایمنی ترافیک در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه اخیر تصادف مسئولان، اظهار داشت: در حادثه فوق بعد از بررسی‌های کارشناسی راننده خودرو لندکروز، راننده تریلی و جاده هر سه مقصر شناخته شده و سهم و تقصیر برایشان در نظر گرفته شد.

رئیس پلیس راهور ناجا در پاسخ به پرسش دوباره خبرنگاران درخصوص اینکه آیا سرنشینان خودرو لندکروز کمربند ا یمنی بسته بودند، تصریح کرد: این موضوع هنوز احصاء نشده و در حال بررسی آن هستیم.

وی اعلام کرد: این حادثه رانندگی در یکی از نقاط حادثه‌خیز استان گلستان به وقوع پیوسته است؛ صد نقطه حادثه‌خیز در استان گلستان داریم که 80 نقطه در جاده‌های برون شهری و مابقی در راه‌های داخلی است.

این مقام ارشد راهور ناجا به وجود 5400 نقطه حادثه‌خیز در کشور اشاره و اعلام کرد: 2300 نقطه حادثه‌خیز در برون شهر و 2000 نقطه در درون شهر است؛ مسئولان راهداری و وزارت راه، عدم تخصیص اعتبار را علت اصلی عدم رفع نقاط حادثه‌خیز عنوان کرده‌اند.

وی با بیان این مطلب که 90 درصد سرنشینان خودروها کمربند ایمنی می‌بندند، گفت: بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودروها در جاده‌ها نیز الزامی است.

سردار مهری به آمار تصادفات از سال 84 تا پایان 96 پرداخت و گفت: میزان جانباختگان حوادث رانندگی از 27 هزار و 700 نفر به 16 هزار و 200 نفر کاهش پیدا کرده است.

این مقام ارشد راهور ناجا درخصوص چگونگی رانندگی رانندگان مسئولان گفت: در اجرای قوانین و مقررات هیچ فرقی بین افراد نیست و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین تجهیزات هر خودرویی مرتکب تخلف شود آن تخلف ثبت و اعمال قانون شده و در سابقه گواهینامه فرد درج خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا نقش فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی را یک اقدام مناسب در کاهش حوادث عنوان کرد.

برچسب ها:
انتشار یافته: 8
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
12:31 - 1397/08/29
چه خوب شدیه بارم جاده مقصرشد!!!!
اگه یه فردعادی بوداسمی ازجاده نبود.
#تبعیض
France
13:15 - 1397/08/29
وقتی در حضور پلیس ده ها تخلف صورت میگرد و پلیس هیچ اقدامی نمی کند این بی عملی نه فرهنگ سازی است نه اجرای قانون لذا پلیس هم در حوادث این چنینی که خود گواهی کرده از نقاط حادثه خیز بود مقصر است
Iran, Islamic Republic of
13:17 - 1397/08/29
خدارحمتشون کنه هرچه بیشترعمر میکردن ناعلاج بودن دروغ بیشتری تحویل مردم مخصوصا بازنشسته ها بدن حالا شاید زن وفرزندشون بفهمن زن وفرزند ماچه میکشن عبرتی باش براسایرمسولیین
Iran, Islamic Republic of
14:07 - 1397/08/29
تاکی باید جاده های ایران اینقدر کشته بده خوب هزینه کنید واسه مردم.
Iran, Islamic Republic of
14:30 - 1397/08/29
چندین سال هست که این ۵۴۰۰ نقطه تکرار میشه و خدایی خیلی رو دارین برای هر چیزی بلدین چکار کنید یعنی هر چی براتون منفعت داشته باشه پایه هستین مثل همین معاینه فنی چون توش پول داره زمین و زمانو دارین میبندین که پولارو چپاول کنین آخر سالم نزدیکه بالاخره خرج بالاست
بازم عیب نداره همه دارن میخورن اما اگه واقعا در این ۴۰ سال سالی ۱۰۰ نقطه حادثه خیز و اصلاح می کردین تا حالا تموم شده بود نمی خواین وگرنه بودجه و اینا همش حرفه وزیر یعنی چی دولت یعنی چی یعنی فقط خوردن !! کاملا مشخصه هر وزیری تو هر دوره پاس داده به بعدی به قول قدیمیا بده بغلی بغلی بگیر واقعا انقدر مردم رو عوام تصور نکنین وقتی جان و مال مردم بی ارزش میشه آخرش همینه
Iran, Islamic Republic of
14:39 - 1397/08/29
فعلا یک نقطه حادثه خیز موضوعش حل میشه بقیه رو منتظر تصادفات بعدی باشیم ؟ نقاط دیگه ای که ملت جانشان رو از دست دادن فعلا تو برنامه نیست چون مردم عادی بودن ؟ الان جاده مقصر شد آسفالت رو میبرن زندان ؟ خاک تو سرتان با این توجیه کردنتان !
Iran, Islamic Republic of
14:41 - 1397/08/29
وقتی خبری از واژه با مسمای راهنمایی و رانندگی نیست و ماموران فقط به فکر جریمه مردم بدبختن تا جیبشان را پر کنن همین میشه دیگه !
Iran, Islamic Republic of
08:50 - 1397/08/30
چرا هزاران نفر عادی تو جاده ها کشته میشن کسی دنبال مقصرش نمیگرده
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج