۸۰۱۰۷۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

روزهای تلخ امید و کاوه؛ برف بلژیک را می‌بینند؟

نورافکن و رضایی شرایط مناسبی در شارلروا و بروژ ندارند و همین باعث شده تا اخبار متفاوتی درباره آینده آن‌ها منتشر شود.حتی عده‌ای معتقدند این دو برف بلژیک را هم نخواهند دید.

ایران ورزشی: کاوه رضایی و امید نورافکن روزهای خوبی را در فوتبال اروپا پشت سر نمی‌گذارند. کاوه با مصدومیت‌های پیاپی، فرصت زیادی برای درخشش در ترکیب بروژ به‌دست نمی‌آورد و امید هم اکثر بازی‌های شارلروا را از روی نیمکت تماشا می‌کند. البته اوضاع کاوه در بروژ، به مراتب بهتر از جانشین ایرانی‌اش در شارلروا است.

چرا که نورافکن در آستانه جدایی از شارلروا قرار دارد. استقلال مشتری پر و پا قرص نورافکن است اما توانایی پرداخت رقم جدایی او را ندارد و به نظر می‌رسد اگر قرار باشد این مدافع-هافبک به استقلال برگردد، با قراردادی شش‌ماهه و قرضی خواهد بود. اگر این انتقال رخ دهد، استقلال در پایان فصل وضعیت انتقال دائمی نورافکن را بررسی خواهد کرد.

روزهای تلخ امید و کاوه؛ برف بلژیک را می‌بینند؟

مهدی بیات، مدیر عامل ایرانی شارلروا درباره وضعیت بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم می‌گوید: «این را می دانیم که چند بازیکن باید از ما خداحافظی کنند. برخی از آن‌ها به دلیل کم بازی کردن نتوانستند خودشان را نشان بدهند، بنابراین طبیعی است که در جدایی آن‌ها تفکر بیشتری کنیم.» نورافکن از جمله این بازیکنان است که حدود دو هفته قبل نام‌شان رسانه‌ای شد.

در آن سوی بلژیک شرایط کاوه رضایی بهتر از نورافکن است اما شباهت بسیاری به هم‌وطنش دارد. کاوه که با 5 میلیون یورو به بروژ پیوسته است، بازی‌های کلیدی این تیم را بدون عملکردی تحسین‌برانگیز به اتمام می‌رساند و آن‌چه او در زمین بازی ارائه می‌دهد، پایین‌تر از انتظارات باشگاه است.

هواداران بروژ در شبکه‌های اجتماعی از پرداخت 5 میلیون یورو برای بازیکنی مثل کاوه رضایی شگفت‌زده هستند و معتقدند بازی او آن‌طور که باید در ترکیب تیم بلژیکی به چشم نمی‌آید.

سایت فوتبال‌نیوز بلژیک در آخرین نظرسنجی خود، نظر کاربران را درباره عملکرد کاوه رضایی این گونه مطرح کرده است: «آیا هنوز به کاوه رضایی اعتقاد دارید؟» 70 درصد از حاضران در این نظرسنجی، کاوه رضایی را گزینه‌ای نامناسب برای آینده باشگاه بروژ می‌دانند.

با این حال، خرید گران‌قیمت بروژ هنوز فرصت زیادی برای ثابت کردن خودش دارد، در حالی که امید نورفکن هر روز به پوشیدن دوباره پیراهن استقلال نزدیک‌تر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آبی ها فقط در حد آسیا و دکلهای عربی درحد لیگ چندم اروپا البته آرزو بر جوانان عیب نیست عقده شده براشون کریمی مهدوی کیا باقری دایی هاشمیان و این راه ادامه دارد سرور هر چی آبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج