۸۰۳۰۹۳
۱۳ نظر
۵۰۱۲
۱۳ نظر
۵۰۱۲
پ

حناچی: نمی‌توانیم تهران را به بهشت تبدیل کنیم

شهردار تهران گفت: نمی‌توانیم تهران را به بهشت تبدیل کنیم اما در قدم اول جلوی تخریب آن را می‌گیریم.

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس، پیروز حناچی پس از مراسم تحلیف خود به عنوان شهردار جدید تهران در جمع اعضای شورای شهر تهران و معاونان خود اظهار داشت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت در جایگاه دیگری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرد.

وی افزود: شوق من ساخت شهری برای همه است و به همه کسانی که در این شهر زندگی می‌کنند خداوند به آنها جان داده و باید در شهری با خدمات مناسب زندگی کنند.

حناچی بیان داشت: از آقای افشانی که با التزام به قانون مأموریت خود در شهرداری تهران را ترک کردند و امروز این مسئولیت بر عهده من قرار گرفت، تشکر می‌کنم.

وی افزود: از نمایندگان شورای شهر، رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور، رئیس دفتر رئیس‌جمهور و اصحاب رسانه قدردانی می‌کنم که در این خصوص توجه ویژه‌ای را داشتند.

شهردار تهران بیان داشت:‌ از همرزمان خودم که یادگار دفاع مقدس هستند، قدردانی می‌کنم که در این روزها بنده را ترک نکردند.

حناچی اضافه کرد: قطعا در شهر قانون را بیش از پیش حاکم خواهیم کرد و به جوانان و بدنه متخصص اهتمام ویژه‌ای خواهیم داشت.

وی‌ ادامه داد: اگر از ترک تشریفات استفاده کنیم دلایل آن را اعلام خواهیم کرد. همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد برای حل مشکلات مردم بیشتر خواهد شد و از نخبگان و بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد و جذب مشارکت‌های مردم را خواهیم داشت و به مناطق محروم توجه بیشتری خواهیم کرد.

شهردار تهران با اشاره به اینکه پاسخگوی شهروندان خواهیم بود، گفت: از تجربیات جهانی برای اداره امور شهر استفاده خواهیم کرد، پیگیر لوایح کمیسیون‌های کلانشهرها خواهیم بود.

وی با اشاره به شعار «تهران برای همه» گفت: مصادیق اصلی آن توسعه قلمرو عمومی است که با همکاری شورا در این راستا تلاش خواهیم کرد.

حناچی افزود: باید قبول کنیم و باور کنیم که از حداکثر ظرفیت‌های علمی برای شهر استفاده نکرده‌ایم.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه نمی‌توانیم تهران را به بهشت تبدیل کنیم، گفت: اما در وهله اول جلوی تخریب آن را خواهیم گرفت و بعد در مسیر درست حرکت خواهیم کرد.

وی‌ ادامه داد: در گام اول اعلام کردم کارگاه‌های عمرانی اضافی را جمع می‌کنیم و کارگاه عمرانی وسط میدان هفت تیر که مایه تأسف شهر بود، جمع آوری شد.

حناچی اضافه کرد: با نهایت تخصص تلاش می‌کنیم در جهت رفاه شهروندان حرکت کنیم، مشکلات بزرگ هستند ولی همت مردم ما بزرگ‌تر است.

شهردار تهران یادآور شد: حل مشکلات مردم تهران فقط در حوزه مدیریت شهری نیست، تهران پایتخت و ام‌القرای اسلام است و بعضی از مشکلات آن حاکمیتی است و باید آن را حل کنیم.

وی افزود: زادگاه بنده تهران است، در تهران بزرگ شدم، با تاریخچه تهران آشنا هستم و داعیه استفاده از شهرداری برای موقعیت‌های خاص را ندارم. تمام تلاش و تخصصم را برای حل مشکلات بزرگ به کار می‌گیرم.

حناچی گفت: هفته بسیج که یادگار خاطرات امام راحل(ره) است، گرامی می‌داریم، این هفته را به یاد همه شهدای اسلامی گرامی خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جهنمش نکن بهشت پیش کش

    • بدون نام

      بگو من نمی توانم ... اگر نمیتوانید بهتر است کنار بروید و کار را به جوانان متخصص و اهل فن و علم بدهید تا به شما نشان دهند که بله میشود،افرادی چون شما مرد میدان نیستید.

    • بدون نام

      شما لطف کن خرابترش نکن

      پاسخ ها

      • دروغ شناس

        هنوز نیامده نمیشه نداریم نمیتوانم
        به منچه شاید حالا ببینم مگه مدیریت نابود شده که این گونه افراد را انتخاب میکنید

    • مم تقی

      شروع شد اره قبل از مقام گیری قول و وعده و چنان میکنیم و الان داره بازم نشون میده شروع شد تهران را نمیشه بهشت کرد و حرف‌های دیگه که کم کم استارت میخوره

    • بدون نام

      تو به جهنم تبدیل نکن بهشت پیشکش

    • بدون نام

      منتطقه ۱۹ خیلی قابلیت کاری داره تو تهران فضای به اندازه این منطقه نداریم نمونش ورزشگاه شهید کاظمی کار درستی بود که به بهربرداری رسید بهترین سرمایه گذاری تحاری تفریحی داره

    • بدون نام

      داداش نمیتونی بیخال شو شما اصلا اینکاره نیستی

    • بدون نام

      آب پاکی رو ریخت رودست مردم اینم پخی نیست چه گوهی میخواد بزنه به تهران فعلا میخواد نردها وپلهای عابر پیاده رو جمع وبه عنوان ضایعات بفروشه

    • بدون نام

      از اون اولم معلوم بود که اینکاره نیستی.

    • بدون نام

      از اون اولم معلوم بود که اینکاره نیستی.

    • بدون نام

      حالا هرچیزی بشه ونتونه انجام بده میگه این جزو انکارهای بهشتیه که گفتم نمیشه

    • شهرام

      بفرمایید که جا زدین . چند روز پیش از این حرفا نمیزدی . چی شد . مثل چسب افتادی روی صندلی و وعده ها فراموش شد ؟ بهشت نخواستیم و نمیخواهیم چون از عده شماها خارجه . ولی چهارتا خیابون صاف رو که انشاالله از دستت برمیاد آسفالت کنی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج