۸۰۳۷۳۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

کارنامه اخراجی‌های عجیب آقا معلم

جلالی سه بازیکنی را به عنوان مقصر نتایج پیکان کنار گذاشته که دو تا از آن‌ها، مجموعا سه بازی کردند!

وبسایت نود: شکست دور از انتظار پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان برافروختگی مجید جلالی را به همراه داشت. آقا معلم که اصلا تحمل پنجمین شکست متوالی را نداشت، در پایان مسابقه حسابی از بازیکنانش شاکی بود.

در همین راستا هم شنیده شده که سه بازیکن‌ این تیم در تمرینات دو روز اخیر حضور ندارند و احتمالا توسط سرمربی پیکان تنبیه شده‌اند. البته نام‌هایی که از سه بازیکنِ کنار گذاشته شده پیکان به گوش می‌رسد کمی عجیب است.

یکی از بازیکنانی که شنیده شده جلالی به بهانه نتایج ضعیف پیکان روی نامش قلم قرمز کشیده، ابوالفضل ابراهیمی است. در حالی نام ابراهیمی مطرح شده که در این فصل، او فقط ۵۲ دقیقه بازی کرده است. به همین خاطر خیلی نمی‌شود از بازیکنی که فقط در یک بازی حضور داشت و آن هم در دقیقه ۵۲ تعویض شد، گله‌ای بابت پنج شکست متوالی تیم‌اش کرد.

نام دیگر بازیکنی که گفته می‌شود در تمرینات حضور ندارد آرمان قاسمی است. کاپیتان این تیم که طبق آمار متریکا، در این فصل از همه بازیکنان پیکان فعال‌تر بود و بیشترین لمس توپ را بین هم‌تیمی‌هایش داشت. قاسمی بعد از مگنو باتیستا بیشترین توپگیری را هم داشت.

فقط دو بازیکن پیکان از او تکنیکی‌ترند و بیشتر دریبل زدند. در نبردهای هوایی هم با معدل سه برد در هر بازی، سومین بازیکن برتر تیمش است و میانگین ۴ عملکرد دفاعی در هر مسابقه را هم ثبت کرده است. دفاع چپ پیکان ۲ تا از ۶ پاس‌کلیدی‌ فصل‌اش را در همین بازی آخر مقابل نفت مسجدسلیمان ارسال کرده بود.

البته به جز این دو خلق موقعیت، در سایر دقایق مسابقه نمایش خوبی نداشت و نمی‌شود از جلالی بابت نارضایتی از او گله‌ای داشت.

سومین بازیکنی که مورد غضب جلالی قرار گرفت، مهران موسوی است. دفاع وسطی که جلالی در این فصل فقط دو بار به او شانس بازی داد و در یکی از این دو بازی هم تعویض‌اش کرد.

موسوی در این فصل فقط ۱۵۲ دقیقه در زمین حضور داشت و نام بردن از او هم به عنوان مقصر نتایج تیمی که ۵ شکست متوالی را تجربه کرد، کمی عجیب است. با این اوصاف بیشتر به نظر می‌رسد که جلالی با کنار گذاشتن این سه بازیکن، قصد ایجاد شوک داشت تا این که واقعا عامل‌های ناکامی پیکان را کنار گذاشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      گنه کرد دربلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسکری!؟
      به در گفته دیوار بشنوه زورت می رسه اصلی هاراجریمه کن مظلوم کش نباش؟وسابقه ات راخراب نکن.

    • م.خ

      مشکل خودتی اقا معلم یکی باید خودت و بندازه بیرون.تویی که کیروش کبیر رو قبول نداشتی و یه ریز زیر ابش و میزدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج