۸۰۶۶۳۷
۹ نظر
۵۰۱۳
۹ نظر
۵۰۱۳
پ

جهانگیری: آمریکا بداند که ایران حبس‌نشدنی است

معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر این‌که تحریم کردن ایران اسلامی فکر عبث و بیهوده‌ای است، اضافه کرد: آمریکایی‌ها بدانند که ایران حبس نشدنی است.

خبرگزاری ایسنا: اسحاق جهانگیری در نشست شورای اداری استان هرمزگان و در حضور فعالان اقتصادی، با بیان این‌که در شرایط خاصی حضور داریم و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید نشان دهیم نظام جمهوری اسلامی سرزنده است و می‌تواند مشکلاتش را برطرف کند، اضافه کرد:

طیفی که اکنون در نظام آمریکا بر مسند قدرت قرار دارد، فکرهای واهی در سر داشت و دارد و به دنبال بسته شدن پرونده کشورمان بودند و هر لحظه به دنبال طرح جدید و آرزوهایی هستند و با برخی کشورهای بی‌شعور منطقه که همواره کشورمان در مشکلات، همراه و حامی آن‌ها بوده است، همدست شده‌اند.

وی با بیان این‌که کشورهای حامی قدرت‌های بیگانه در منطقه، بدانند اگر امروز آمریکایی‌ها دوستشان هستند روزی کاری با آن‌ها خواهند کرد که با حسنی مبارک، صدام و محمدرضا پهلوی کردند، تصریح کرد: برجام توافقی بود که دنیا به دنبالش بود و می‌خواستیم با این اقدام آرامش را بر اقتصاد حاکم کنیم، با دنیا تعامل و بازار دنیا را به دست بگیریم که آمریکایی‌ها برخلاف تمام عرف‌های عاقلانه بیرون رفتند.

جهانگیری با تأکید بر این‌که چند درس جهانی و داخلی می‌توانیم از تحریم بگیریم، اظهار کرد: آمریکایی‌ها به دنبال حقوق شهروندی نیستند؛ روزنامه‌نگاری به آن شکل فجیع کشته می‌شود اما آمریکایی‌ها در برابر این موضوع این‌چنین رسوا شده و نتوانستند با عربستانی که معامله چهارصدمیلیارد دلاری دارند، زاویه بگیرند.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان این‌که امروز همه دنیا جز چند کشور همچون رژیم صهیونیستی، در موضوع برجام طرف ایران هستند و به حفظ برجام معتقد هستند، عنوان کرد: نظم قلدری نظم موردنظر آمریکایی‌هاست و آن‌ها می‌خواهند تمامی دنیا از سیاست‌های آمریکا تبعیت کند.

وی اولویت دولت را در برگشت ثبات اقتصادی به کشورمان دانست و عنوان کرد: آمریکایی‌ها با جو روانی و رسانه‌ای و قدری غافلگیری، سبب وارد شدن شوک اقتصادی به کشور شدند که این موضوع کوتاه‌مدت بود و ما می‌توانم این شوک را پس بزنیم و ثبات اقتصادی را به کشورمان بازگردانیم.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان این‌که باید تورم و نرخ دلار باثبات باشد که با حضور مدیران توانمند و کارآزموده، امیدوارم به سمت ثبات اقتصادی بهتر پیش برویم، اظهار کرد: آمریکایی‌ها به دنبال ممانعت از صادرات نفت کشورمان بودند که در این طرح شکست خوردند و از طرفی به دنبال وادارسازی اوپک به تصویب تصمیمات خودشان بودند که با قدرت‌نمایی روسیه این طرح آمریکا شکست خورد و ایران در کاهش صادرات نفت مستثنا واقع شد.

وی با تأکید بر این‌که تحریم کردن ایران اسلامی فکر عبث و بیهوده‌ای است، اضافه کرد: آمریکایی‌ها بدانند که ایران حبس نشدنی است.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به این‌که امروز اعلام کردم جهانگیری کوشایی هستم، تصریح کرد: اقتصاد هرمزگان قوی است و در آن نیروی انسانی توانمند وجود دارد اما چرا باید روستاهای هرمزگان محروم باشند، پس از قلعه‌گنج می‌خواستیم روستای دیگری را در طرح اقتصاد مقاومتی از محرومیت خارج کنیم اما هرچه بررسی کردیم روستای کوشا احمدی اعلام شد، حیف است بر روی هرمزگان غبار محرومیت وجود داشته باشد و باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      اره میدونه تو حرص نخور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ

    • سعید

      راسی برادر کجاند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سه جای خط ونشان کشیدن یه امریکایی که هرگز زورتون بهش نمیرسه برین بین مردم خودتون نظرات انها را هم جویا شین بخدا مردم کشور خودتون هم ادمند نه یرگ چغندر

    • بدون نام

      اقای جهانگیری برخی از مدیران و مسولین نالایق داخلی کشور را در درون خودش حبس کرده اند وگرنه امریکا سگ کیه که بتونه ما را حبس کنه

    • بدون نام

      مخلصیم کربلایی اسحاق هنوز دلار ۳۸۰۰ داریم و سفره‌مونم پره .جهان فرمایشات گهربار شما در مورد قیمت دلار و رونق اقتصادی فراموش نمیکنه.... فرانسه الان بهت احتیاج داره برو مشکلشون حل کن

    • بدون نام

      مخلصیم کربلایی اسحاق هنوز دلار ۳۸۰۰ داریم و سفره‌مونم پره .جهان فرمایشات گهربار شما در مورد قیمت دلار و رونق اقتصادی فراموش نمیکنه.... فرانسه الان بهت احتیاج داره برو مشکلشون حل کن

    • مصطفی

      حالا این وسط تو چیکاره ایی، از خون شهدا مایه نزار ببین خودت چیکار کردی؟

    • بدون نام

      بابا خودت تو حصری خبر نداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج