۸۰۷۵۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لواندوفسکی: باید دو گل دیگر به آژاکس می‌زدیم

رابرت لواندوفسکی که با دو گلی که دیشب در مقابل آژاکس به ثمر رساند به صدر جدول گلزنان چمپیونزلیگ راه یافت، گفت بازی با آژاکس فرصتی برای بهبود عملکرد بایرن مونیخ خواهد بود.

ورزش سه: تساوی ۳-۳ بایرن مونیخ در آمستردام آرنا مقابل آژاکس چه برای تیم بایرن و چه برای تک مهاجم لهستانی‌اش خبرهای خوبی داشت. بایرن با این تساوی با ۱۴ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه E به مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد و در نتیجه به عنوان صدرنشین در آن مرحله نیازی به مصاف با تیمهای بزرگ دیگر که صدرنشین گروه‌های خود شده‌اند ندارد.

اما خبر خوب برای رابرت لواندوفسکی این بود که او با دو گلی که در بازی مقابل آژاکس به ثمر رساند به صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان رسید. لواندوفسکی با دو گلی که دیشب در آمستردام آرنا به ثمر رساند ۸ گله شد تا با سبقت گرفتن از لیونل مسی ۶ گله عنوان بهترین گلزن چمپیونزلیگ را به خود اختصاص دهد.

لواندوفسکی بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" بازی امشب فوق‌العاده هجومی بود. ما خوشبختانه در گروه‌مان اول شدیم ولی واقعیت این است که امروز بازی‌مان در پوزیشن‌های مختلف خوب نبود و باید روی این موضوع کار کنیم. ما در این بازی باید دست‌کم دو گل دیگر می‌زدیم".

لواندوفسکی در ادامه گفت:" باید بررسی کنیم و ببینیم در بازی‌مان چه چیزهایی کم است که باعث این می‌شود و چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم که از این نظر در آینده بهتر شویم. ما در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم و بعد در چنین بازی‌ای سه گل دریافت می‌کنیم. از طرف دیگر آژاکس مالکیت توپ بیشتری نسبت به ما داشت. حرف من این است که نباید از اول شدن در گروه راضی باشیم بلکه باید ببینیم برای بهتر شدن چه کارهایی می‌توان کرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج