۸۱۰۸۸۵
۷ نظر
۵۱۶۲
۷ نظر
۵۱۶۲
پ

چیز‌های عجیب و غریبی که آنلاین فروخته می‌شوند

امروزه مردم طرفدار خرید از فروشگاه‌های مجازی هستن، چون بدون هیچ زحمتی میتونن کالای مورد علاقشون رو آنلاین خرید کنن. اما در بین این فروشگاه‌ها مواردی هم هستن که مطمئنا دوست ندارید هیچوقت ازشون خرید کنید!

وبسایت بدونیم-مریم اسدی : امروزه مردم طرفدار خرید از فروشگاه‌های مجازی هستن، چون بدون هیچ زحمتی میتونن کالای مورد علاقشون رو آنلاین خرید کنن. اما در بین این فروشگاه‌ها مواردی هم هستن که مطمئنا دوست ندارید هیچوقت ازشون خرید کنید، چون محصولات عجیبی دارن که حتی باور کردنشون هم سخته چه برسه به خریدنشون. در ادامه با این محصولات عجیب اینترنتی آشنا بشید.

دندان واقعی
چیز‌های عجیب و غریبی که آنلاین فروخته می‌شوند

یکی از کالا‌هایی که اینترنتی فروخته میشه و شاید شما رو یاد قتل‌های زنجیره‌ای بندازه دندان‌های واقعی است. یکی از فروشگاه‌هایی که دندان واقعی میفروشه فروشگاهی است به نام etsy. شاید از نظر ما عجیب بیاد، ولی برای خیلیا خریدن دندان واقعی خیلی طبیعیه. به عنوان مثال هنرمندانی هستن که دوست دارن با وسایلی مثل دندان هنرنمایی کنن.
ردیاب یوفو
چیز‌های عجیب و غریبی که آنلاین فروخته می‌شوند

یکی از نظریه‌هایی که اختلاف نظر‌های زیادی در موردش هست وجود آدم فضایی هاست. اگر آدم فضایی‌ها وجود داشته باشن احتمال این که به خونه هامون بیان هم ضعیفه، اما همانطور که گفته شده اون‌ها وجود دارن و بالاخره یک روز به کره زمین میان. پس باید آمادگی لازم رو برای این اتفاق داشته باشیم. به همین دلیل در سایت آمازون محصولی به نام ردیاب یوفو به قیمت ۹۰ دلار فروخته میشه. با این دستگاه میشه تشخیص داد که آیا این موجودات در حوالی خانه هستند یا نه.
سلبریتی‌ها
چیز‌های عجیب و غریبی که آنلاین فروخته می‌شوند

مطمئنا نمیشه تو فضای مجازی یا هر جای دیگه آدم‌ها رو خرید و فروش کرد. اما اگه علاقه زیادی به سلبریتی‌ها دارید و انقدر پول دارید که نمی‌دونید چجوری باید خرجش کنید میتونید یکی از اون هارو برای یه مناسبت یا مهمانی خاص استخدام کنید.
ادرار
چیز‌های عجیب و غریبی که آنلاین فروخته می‌شوند

آیا تا به حال می‌دانستید که می‌توانید با حجم بالای ادراری که هر روز در چاه توالت دور می‌ریزید می‌توانید پول زیادی جمع کنید؟ باورتون بشه یا نشه باید بگم که مردم برای خریدن ادرار هم پول میدن. سایتی هست به اسم «urinetheclear» که ادرار سالم میفروشه. البته میشه حدس زد که چه جور آدم‌هایی از این فروشگاه مجازی خرید میکنن. کسانی که اعتیاد دارن، اما نمیخوان پیشنهاد شغلی که بهشون شده رو از دست بدن.
تانک
چیز‌های عجیب و غریبی که آنلاین فروخته می‌شوند

تا حالا به این فکر کردید که اگه یه روزی دشمن به خونه هاتون هجوم آورد چجوری باید از خودتون دفاع کنید؟ مطمئنا با وسایل آشپزخونه نمیشه در مقابل دشمن دفاع کرد. نگران نباشید، چون سایتی به اسم «mortarinvestments» با اضافه کردن تانک به محصولاتش خیال همه رو راحت کرده.
اورانیوم
چیز‌های عجیب و غریبی که آنلاین فروخته می‌شوند

اورانیوم یکی دیگه از محصولات عجیبیه که میشه آنلاین خرید کرد. نمی‌دونم هدف کسانی که اورانیوم میخرن چیه؟ اما باید بگم کسانی که برای انجام آزمایشات علمی برای کودک دوازده ساله خودشون اورانیوم می‌خرن باید به روش تربیتی خودشون به عنوان پدر و مادر شک کنن.
زمین در کره ماه
چیز‌های عجیب و غریبی که آنلاین فروخته می‌شوند

شاید تا به حال این شانس رو نداشتید که روی کره زمین برای خودتون صاحب یک زمین و ملک شید. اما می‌تونید در یک کره دیگه مثل کره ماه شانس صاحب ملک شدن رو به خودتون بدید. درسته داریم در مورد کره ماه حرف میزنیم. شاید هیچوقت نتونید پاتون رو روی کره ماه بزارید، اما میتونید اونجا صاحب یک قطعه زمین بشید. برای خریدن زمین در کره ماه باید وارد سایت «lunarland» بشید و با پرداخت ۳۰ دلار صاحب یک هکتار زمین بشید. شاید به نظر مسخره بیاد، اما واقعیت داره.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط اخری.

    • بدون نام

      خیلی ریز تیکه انداختیا احسنت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره کارش عالی بود :)

    • بدون نام

      اره یه نفر برای کیم نامجون یه قطعه از ماه رو خریده

    • بدون نام

      آخی اصلا مسخره به نظر نمیاد
      چون خودم توی ماه سی چهل هکتار زمین کشاورزی دیمی دارم
      قراره توی مریخ هم گلخانه بزنم
      چند تا هم تانک خریدم
      البته با همه این چیزهایی که گفتم دارم نمی تونم صد گرم پسته بخرم

    • بدون نام

      فقط اون ادرار

    • بدون نام

      برم یه کیلو اورانیوم بخرم اورانیوم پلو بار بزارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج