adexo3
۸۱۳۷۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کالدرون بهتر بود یا متروپولیتانو؟

اتلتیکومادرید همچنان نتوانسته در یک مسابقه، همه بلیت های واندا متروپولیتانو را بفروشد.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، همه هواداران اتلتیکومادرید از تغییر ورزشگاه ویسنته کالدرون و رفتن به ورزشگاه جدید واندا متروپولیتانو راضی نیستند.

ورزشگاه جدید در حدود ۱۳ هزار صندلی بیشتر از کالدرون دارد و این منجر به افزایش استقبال از مسابقات شده است اما در عین حال، در هر بازی صندلی های خالی نیز مشاهده می‌شود؛ اتفاقی که به ندرت در کالدرون رخ می‌داد.

از زمان گشوده شدن واندا متروپولیتانو در تابستان ۲۰۱۷، اتلتیکومادرید در ۴۲ مسابقه از رقبای خود در این ورزشگاه میزبانی کرده و در هیچ دیداری، نتوانسته ۱۰۰ درصد بلیت ها را به فروش برساند. متروپولیتانو نخستین مسابقه رسمی خود را در روز ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۷ و در دیدار اتلتیکومادرید-مالاگا میزبانی کرد.

کالدرون بهتر بود یا متروپولیتانو؟

در آن دیدار که فلیپه ششم، پادشاه اسپانیا هم تماشاگر ویژه افتتاحیه محسوب می‌شد، اتلتیکو با تک گل آنتوان گریزمن به پیروزی رسید اما حتی در این افتتاحیه هم تمام صندلی ها پرنشد و 63114 تماشاگر به این ورزشگاه 67703 نفری آمدند.

البته رکورد تعداد تماشاگران واندا در نوامبر 2018 و در دیدار اتلتیکومادرید برابر بارسلونا ثبت شد. روزی که 67201 تماشاگر از نزدیک شاهد تساوی 1-1 شاگردان سیمئونه برابر آبی اناری ها بودند.

از محموع 42 بازی برگزار شده در واندا، در 25 بازی حداقل 55 هزار نفر به ورزشگاه آمدند؛ عددی که برای تکمیل کردن ظرفیت 54907 نفری ویسنته کالدرون کافی بود. اما این تعداد هرگز نتوانسته حتی در دیداری به اهمیت اتلتیکومادرید-بارسلونا یا حتی دربی مادرید (اتلتی-رئال در نوامبر 2017، 66496 تماشاگر داشت) نتوانسته تمام صندلی های متروپولیتانو را پر کند.

از این 25 بازی 19 بازی در لالیگا و 5 بازی در لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی، رم، کلاب بروژ، دورتموند و موناکو انجام شده است. بازی دیگر نیز، بازی دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپای 18-2017 برابر آرسنال بود که روخی بلانکوس موفق شد با تک گل دیگو کاستا، آرسنال را در حضور 64196 تماشاگر از پیش رو بردارد و به فینال راه یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج