اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۶۸۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قدوس و نوراللهی در راه سردار و پورعلی‌ گنجی

دو بازیکن تیم ملی این فرصت را دارند سرنوشتی که چهار سال قبل امیری، پورعلی‌گنجی، وریا غفوری و سردار آزمون در تیم ملی پیدا کردند را در این تورنمنت برای خود رقم بزنند.

وبسایت نود: چهار سال قبل در چنین روزهایی بود که چهار بازیکن تیم ملی چهره شدند. در جام ملت‌های قبلی، مرتضی پورعلی‌گنجی هافبک باشگاه نفت تهران به یک‌باره با تصمیم کی‌روش یک خط عقب‌تر رفت و به عنوان دفاع مرکزی نمایشی فوق‌العاده داشت.

پورعلی‌گنجی انقدر خوب بود که بعد از آن لژیونر شد و حالا یکی از مدافعان اصلی تیم کی‌روش است. این اتفاق در ۲۶ سالگی برای وحید امیری رخ داد و او با عملکردی خوب در نفت تهران، برای اولین در جام ملت‌های استرالیا بود که یک چهره ملی هم شد. اتفاقی که برای وریا غفوری هم تکرار شد. همچنین سردار آزمون که فرصت حضور در جام جهانی برزیل را از دست داده بود، در این تورنمنت حسابی به چشم آمد و گل کاشت.

حالا در جام ملت‌های ۲۰۱۹ این فرصت پیش‌روی چند بازیکن دیگر قرار گرفته است. مهم‌ترین بازیکنی که در این تورنمنت می‌تواند در تیم ملی هم چهره شود، سامان قدوس است. یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی که در تیم‌های باشگاهی‌اش حسابی درخشیده، ولی هنوز در تیم ملی فرصت هنرنمایی پیدا نکرده است.

قدوس در جام جهانی به خاطر سبک بازی تیم ملی، کم بازی کرد و احتمالا در جام ملت‌ها با توجه به اینکه ایران بیشتر حمله می‌کند، فرصت خوبی نصیب او می‌شود که گل بزند و پاس‌گل بدهد و در تیم ملی هم چهره‌ای ویژه شود.

دیگر بازیکنی که می‌تواند از فرصتِ جام ملت‌ها بهینه ببرد، احمد نوراللهی است. احمد اتفاقا خوش‌شانس هم بود که دو رقیب سرسخت‌اش یعنی سعید عزت‌اللهی و علی کریمی قبل از شروع تورنمنت مصدوم شدند و او توانست خودش را در لیست جا کند.

البته پیش از شروع جام چند ستاره مانند قلی‌زاده، علیپور و صادق محرمی که می‌توانستند در این تورنمنت نقطه عطفی در فوتبالِ ملی‌شان داشته باشند، به دلایل متفاوت خط خوردند. حالا قدوس و نوراللهی دو بازیکنی هستند که می‌توانند مسیر فوتبال ملی‌شان را در این تورنمنت تغییر دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج