جاباما
۸۱۷۴۸۶
۴ نظر
۵۰۳۴
۴ نظر
۵۰۳۴
پ

بهترین خودروهای کانسپت سال ۲۰۱۸

مجله اینترنتی و معتبر Newatlas همزمان با سال نو میلادی برترین کانسپت‌های سال ۲۰۱۸ را بررسی نموده و بهترین آن‌ها را معرفی کرده است. در این مطلب سعی داریم شما علاقه‌مندان به خودرو‌های روز جهان را با این محصولات آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

وبسایت چرخان: هر سال کمپانی‌های معتبر مختلف خودروهای کانسپت یا همان مفهومی خود را در نمایشگاه و مناسبت‌های مختلف، معرفی می‌کنند. این خودروها معمولا محصولات آینده یک برند را تشکیل می‌دهند. برخی از این خودروها تکنولوژی باورنکردنی دارند اما باید به یاد داشته باشیم که خودروهای امروزی، همان کانسپت‌های دهه‌های قبل هستند که به مرحله تولید رسیده‌اند. براساس پیش‌بینی کارشناسان، به‌زودی خودروسازی جهان فناوری خودران و نمونه‌های الکتریکی کاملا کاربردی را عرضه خواهد کرد که دیگر مشکلات فعلی را نخواهند داشت.

بهترین خودروهای کانسپت سال ۲۰۱۸

خودروهای کانسپت این گفته‌ها را تایید می‌کنند. مجله اینترنتی و معتبر Newatlas همزمان با سال نو میلادی برترین کانسپت‌های سال ۲۰۱۸ را بررسی نموده و بهترین آنها را معرفی کرده است. در این مطلب سعی داریم شما علاقه‌مندان به خودروهای روز جهان را با این محصولات آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید…

پژو e-Legend

بهترین خودروهای کانسپت سال ۲۰۱۸

پیشرفت فناوری و تجهیزات در کابین خودروهای مدرن بیشتر اوقات مورد توجه قرار گرفته اما گاهی یک طراحی کلاسیک هم نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند. پژو با رونمایی از مدل مفهومی e-Legend، در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸، یک محصول افسانه‌ای را به‌نمایش گذاشت که ترکیبی زیبا از طراحی کلاسیک و مدرن است. این خودرو نمونه مدرن پژو ۵۰۴ کوپه‌ در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ است که علاوه بر ظاهر زیبا و کلاسیک، مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های آینده را در خود جای داده و یک نوستالژی مدرن را پدید آورده است. e-Legend با پیشرانه الکتریکی خود، قدرت ۴۵۶ اسب‌بخار را تولید می‌کند و در زمانی کمتر از چهار ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با یکبار شارژ در حدود ۳۷۳ مایل یا ۶۰۰ کیلومتر مسافت را طی خواهد کرد. این مدل به فناوری خودران سطح پنج، مجهز خواهد بود اما امکان رانندگی سنتی با راننده نیز امکان پذیر است. نمایشگر لمسی شانزده‌ اینچی باعث می‌شود تا در هر دو حالت شما نهایت لذت را ببرید. بدون شک این خودرو باعث موفقیت خودروساز قدیمی فرانسه، همچون گذشته می‌شود.

جنسیس Essentia

بهترین خودروهای کانسپت سال ۲۰۱۸

نمایشگاه‌های ژنو و نیویورک ۲۰۱۸ شاهد حضور طراحی آینده‌ خودروساز کره‌ای بود تا نشان دهد بخش لوکس هیوندایی برای آینده برنامه منظم و هدفمندی دارد. در این نمایشگاه‌ها دو خودرو معرفی شد که یکی کاملا مبهم و بدون کوچکترین اطلاعاتی نمایش داده شد اما Essentia شرایط دیگری داشت. کارشناسان طراحی این سوپراسپرت زیبا را پسندیده‌اند و این باعث خواهد شد که Essentia برای تولید انگیزه بیشتری داشته باشد. Essentia اولین خودروی تمام‌الکتریکی جنسیس خواهد بود که از لحاظ ظاهری مشخصاتی خیره‌کننده و کاملا اختصاصی دارد. به‌ لطف وجود شاسی و پنل‌های بدنه‌ فیبر کربنی درکنار موتورهای برقی، این خودرو در کمتر از ۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. فضای داخلی ترکیبی از طراحی مدرن و کلاسیک با صندلی‌های چرمی و مخملی و داشبوردی با پنل دیجیتالی است. مشخصات Essentia نشان می‌دهد که جنسیس کاملا آماده تولید این محصول است و در حال تکمیل برخی از قسمت‌ها و بی‌نقص کردن خودروی آینده خود است.

مرسدس‌ بنز ویژن EQ Silver Arrow

بهترین خودروهای کانسپت سال ۲۰۱۸

مگر می‌شود در بین بهترین‌ها، آلمانی‌ها حضور نداشته باشند؟ آلمانی‌ها در همایش پبل‌بیچ ۲۰۱۸ کالیفرنیا با Silver Arrow نمایش شکوهمندانه‌ای داشتند. مدل مسابقه‌ای و کلاسیک سال ۱۹۳۷ با بدنه‌ی مدرن و پیشرانه تمام‌برقی با قدرت ۷۳۸ اسب‌بخاری بازسازی شد تا بتواند یکی از بهترین کانسپت‌های سال ۲۰۱۸ باشد. از چهره این خودرو می‌توان فهمید که تا چه حد قدرتمند است و می‌تواند ۴۰۰ کیلومتر را با یکبار شارژ طی کند. Silver Arrow بر اساس مدل مسابقه‌ای W۱۲۵ سال ۱۹۳۷ طراحی شد که رکورد سرعت ۴۳۲.۷ کیلومتر بر‌ ساعت را ثبت کرده است. این رکورد تا سال ۲۰۱۷ پابرجا بود و برترین رکورد سرعت در خیابان‌های عمومی محسوب می‌شد.

هوندا Rugged Open Air Vehicle

بهترین خودروهای کانسپت سال ۲۰۱۸

تقریبا تمام نمایشگاه‌ها به خودروهای الکتریکی اختصاص داده شده‌اند و کم کم خودروهای دیزلی نقش خود را از دست می‌دهند. کانسپت هوندا با ترکیب اونت و آف‌رود UTV، یک مجموعه عالی در بین خودروهای مدرن را نمایش داد. خودروی بدون سقف هوندا در نمایشگاه تیونینگ و قطعاتSEMA رونمایی و معرفی شد و مفهوم خودروهای کانسپت را که اکثرا طرح‌های فضایی و عجیب و غریب دارند را تغییر داد. این محصول بدون هیچ مشکلی تمام مسیرهای صعب‌العبور را می‌تواند طی کند و در شرایط آفرود عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود بنمایش می‌گذارد. مشخصاتی از پیشرانه آن در دسترس نیست اما گزینه قدرتمندی در زیر کاپوت آن قرار گرفته است تا بتواند در شرایط سخت، عملکرد خوبی داشته باشد.

استون‌ مارتین لاگوندا ویژن

بهترین خودروهای کانسپت سال ۲۰۱۸

این خودرو زبان طراحی آینده را نمای می‌دهد و اهداف استون مارتین را به رخ سایر رقبا می‌کشد. استون‌ مارتین لاگوندا ویژن که در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ رونمایی شد، یک کانسپت سرکش است. طراحان استون‌ مارتین تحت عنوان زیرمجموعه‌ جدید شرکت با نام لاگوندا، مدلی تمام‌برقی با سیستم تمام‌چرخ محرک AWD، فناوری خودران و طراحی خارق‌العاده را پدید آوردند. مدل مفهومی لاگوندا با ویژگی‌هایی مانند عدم وجود ستون B بدنه و بازشدن پنل سقف، ورودی بزرگی دارد. لاگوندا ویژن به فناوری خودران سطح چهار، مجهز شده.

اینفینیتی Q Inspiration

بهترین خودروهای کانسپت سال ۲۰۱۸

اینفینیتی مدتی هست که کم‌فروغ ظاهر شده اما بنظر می‌رسد آینده اینگونه نخواهد بود. مهندس‌های اینفینیتی اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ بود که پیشرانه‌ نسبت تراکم متغیر VC توربو را معرفی کردند و Q Inspiration اولین خودرو با این پیشرانه خواهد بود. پیشرانه‌ ۲لیتری VC توربو اینفینیتی با نسبت تراکم متغیر بین ۸:۱ و ۱۴:۱، ترکیب سرعت توربوشارژ را با کارایی هیبرید ارائه می‌دهد. حجم پایین این پیشرانه نشانی از قدرت کم ندارد و در عملکرد تعجب‌برانگیز خواهد بود. سیستم خودران پروپایلوت و داشبورد تمام‌دیجیتال یک محصول رویایی را ایجاد کرده‌اند که در آینده می‌تواند عرضه شود. Q Inspiration بدون شک باعث بازگشت جایگاه اینفینیتی به شرایط گذشته خواهد شد و ناکامی‌های اخیر را جبران می‌کند.

تویوتا GR Super Sport

بهترین خودروهای کانسپت سال ۲۰۱۸

سوپر اسپرت جدید می‌تواند نشان دهد که سوپرا که بزودی عرضه خواهد شد، یک خودروی شگفت‌آور است. مدل مفهومی GR Super Sport یک سورپرایز بزرگ از تویوتا برای نمایشگاه توکیو ۲۰۱۸ بود. در هیاهوی نسل جدید سوپرا، این کانسپت معرفی شد و چند ماه پس از رونمایی‌، تولید مدل نهایی آن تأیید شد. GR Super Sport با محصولات دیگر تویوتا متفاوت است و این مدل رقیب خودروهایی مانند استون مارتین والکری و مرسدس AMG One خواهد بود. سوپراسپرت GR با الهام از خودرو مسابقه‌ای تویوتا TS۰۵۰ هیبرید مسابقات WEC طراحی شده بنابراین از پیشرانه‌ شش‌سیلندر V شکل ۲.۴لیتری توئین‌توربو درکنار موتور برقی بهره می‌برد و خروجی قدرت ۹۸۶ اسب‌بخار دارد.

پورشه Mission E Cross Turismo

بهترین خودروهای کانسپت سال ۲۰۱۸

در پایین‌ترین جای این فهرست محصول پورشه در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ دیده می‌شود. پس از تولید پانامرا اسپرت Turismo و آزمایش فناوری برقی،شاسی‌بلند آف‌رود برقی با قدرت بیش از ۶۰۰ اسب‌بخار به‌نمایش در آمد. Mission E Cross Turismo علاوه بر موتور برقی و انتقال قدرت تمام‌چرخ محرک، ویژگی‌های جدیدی مثل فرمان‌پذیری محور عقب و کنترل دینامیک شاسی و سیستم تعلیق بادی هوشمند با قابلیت افزایش ۵۰میلی‌متری ارتفاع خودرو از سطح زمین را دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کمتر از ۳.۵ ثانیه نشان می‌دهد که این محصول بی‌رقیب است و پورشه یک خودروی ایده‌آل را ایجاد کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اپژو عالی بود بعد جنسیس

    • محمد

      ماهم ساینا برقی داریم

      پاسخ ها

      • محمود

        اون با بنزین به زور کار میکنه

    • ستایش

      Wooooow

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج