۸۱۷۷۲۲
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

الزام گرانفروشان به جبران خسارت مصرف‌کنندگان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در واکنش به استمرار تولیدکنندگان برای تخلف گفت: مصادیقی که شاکی خصوصی دارند مکلف به اقدام هستیم و علاوه بر حکم محکومیت برای تولیدکنندگان برای پرداخت جریمه نیز حکم جبران خسارات شاکی صادر می‌شود.

خبرگزاری فارس: محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگویی با اشاره به تخلفات برخی کارخانه‌های تولیدی اظهار داشت: قوانینی برای گرانفروشان تعیین شده و مجازاتی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود که باید اثر تنبیهی داشته باشد و آن‌ها طبق همین قوانین جریمه می‌شوند.

وی افزود: طبق قانون تمام وجه حاصل از جرائم در قوه قضاییه و سازمان تعزیرات الزاماً باید به خزانه دولت واریز شود.

مدیرکل تعزیرات استان تهران در واکنش به استمرار تخلف تولیدکنندگان تصریح کرد: برای این مهم به تمام شعب ابلاغ شده اگر شکایتی از تولیدکننده صورت گرفت دستور توقف فروش مازاد بر قیمت واقعی را صادر کنند تا از استمرار تخلف جلوگیری شود.

اسفنانی خاطرنشان کرد: مصادیقی که شاکی خصوصی دارند مکلف هستیم نسبت به وصولی که مدنظر است اقدام کنیم و علاوه بر حکم محکومیت آن‌ها برای پرداخت جریمه نیز حکم جبران خسارات شاکی صادر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ میگن !!!چند ماه قبل از فروشگاه رفاه به علت گرانفروشی و سوءاستفاده از تبلیغات فروش کالا به امور صنفی شکایت کردم پاس دادن به بازرسی از آنجا به سازمان تعزیرات پاس دادن بعد کل دوندگی و پرکرن فرم و شکایت و ارایه سند پاس دادن به اداره صنعت و معدن و تجارت و پس از کلی بازخواست و ارایه توضیحات ارجاع دادن به شورای حل اختلاف و پرونده تشکیل دادن و روز دادگاه تعیین کردن و ...... انگار من با فروشگاه مشکل شخصی داشته و شاکی شدم اینقدر این پروسه رو طولانی و پیچ در پیچ کردن که شاکی باید روزها متمادی در اطاق های عریض و طویل این ادارات و تشکیلات و سازمان فقط کفش دومیدانی بپوشه در حالی که اصولا پس از ارایه سند و مدرک توسط شاکی به اداره بازرسی یا تعذیرات این موضوع بایستی توسط بازرسین و کارشناسان این سازمان ها پیگیری و رسیدگی بشه نه توسط شاکی !!!!!!! خلاصه امر نیت منصرف کردن شاکی هست نه رسیدگی به شکایت شاکی!!!!

    • AAAAAAAAAA

      اتفاقا‌گران فروشان اجناس را چند برابر به مردم می فروشند دولت آن گران فروش را میلیاردی جریمه میکند و در جیب خود میگزارید دولت راحت پول دار میشه .

    • بی نام

      چه عجب. می ذاشتید سال دیگه اقدام می کردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج