۸۲۲۱۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاظمی: فوتبال عمان تماشاگران همدلی دارد

هافبک ایرانی سابق باشگاه مجیس، درباره شرایط تیم ملی عمان و فوتبال این کشور توضیحاتی ارائه کرد.

ورزش سه: حمیدرضا کاظمی که در نیم‌فصل گذشته در باشگاه مجیس عمان حضور داشت، درباره وضعیت فوتبال عمان، حریف امروز ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها اظهار کرد: شرایط فوتبال عمان روز به روز در حال پیشرفت است؛ از زمین چمن و ورزشگاه‌های خوب و پیشرفته‌ای برخوردار هستند و تمام بازی‌های این کشور پخش تلویزیونی فوق‌العاده‌ای دارد و به نوعی لیگ‌های امارات و قطر را الگوی خودشان قرار داده‌اند.

او ادامه داد: خیلی از اهالی فوتبال عمان اعتقاد دارند فایز الرشیدی، دروازه‌بان دوم عمان از علی الحبسی که مصدوم است، عملکرد بهتری دارد و حتی همین دروازه بان در جام حوزه خلیج فارس یک پنالتی گرفت تا تیم عمان به فینال برود؛ مهاجم خیلی خوبی هم مثل محسن الغسانی دارند و محسن جوهر هم هافبک خطرناکی است.

هافبک ایرانی سابق مجیس عمان اضافه کرد: کشور عمان فوتبال چندان حرفه‌ای ندارد و بازیکنان‌اش حرفه‌ای زندگی نمی‌کنند، اما به دلیل بسترسازی در فوتبال این کشور، روز به روز در حال پیشرفت هستند.

کاظمی با بیان اینکه بازیکنان عمانی قدرتی و جنگنده هستند، ابراز کرد: در بین عمانی‌ها، بازیکنان تکنیکی کمتر دیده می‌شود، اما از نظر بدنی و دوندگی واقعا خوب هستند و در تمرینات نیز بیشتر کارهای بدنسازی انجام می‌دهند ولی واقعیت این است که به غیر از دو تیم بالای جدول، بازیکنان سایر باشگاه‌ها خیلی روی فوتبال تمرکز ندارند و شغل دوم آنها این رشته است؛ به همین خاطر پیشرفت زیادی نکردند.

او یادآور شد: بیشتر بازیکنان تیم ملی عمان از باشگاه ظفار هستند، در طول فصل کنار یکدیگر بازی می‌کنند و شناخت خوبی از یکدیگر دارند؛ در کنار دوندگی و جنگندگی، تیم عمان با تماشاگران و مردم همدلی دارد و در نبردهای تن به تن شاید برتری پیدا کنند که این مسائل شاید تیم ایران را آزار دهد ولی در سایر موارد تیم ملی از هر نظر دیگری نسبت به عمان برتری دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج