۸۲۳۶۷۴
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

درگیری پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در سراوان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۳۱۹کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان"سراوان" خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۳۱۹کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان"سراوان" خبر داد.

سردار محمد قنبری درباره جزییات این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش "یک باند قاچاق مواد افیونی را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته قاچاقچیان را در حال جابه جایی مواد مخدر با یک دستگاه وانت تویوتا در یکی از محورهای کوهستانی شهرستان "سراوان" شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی سوداگران مرگ در کمین تکاوران پلیس قرار گرفته و در یک درگیری مسلحانه خودرو متوقف و ضمن دستگیری راننده و ۲ سرنشین آن در بازرسی از آن ۸۲۶ کیلو و ۸۸۳ گرم تریاک، ۴۱۳ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش، ۱۳کیلو و ۵۶۰ گرم هروئین و ۶۴ کیلو و ۸۲۵ گرم سایر مواد مخدر، ۲ قبضه اسلحه کلاش به همراه ۵ تیغه خشاب و ۱۲۴ فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار قنبری با تقدیر از تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان و خاش در کشف این محموله مواد مخدر خاطر نشان کرد: متهمان این پرونده پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر راست میگید مرزهارا شدیدا کنترل کنید تا ببینیم مواد مخدر از کجا می آد همشون دروغگو هستند با این همه مبارزه پولهای کلانی که بابت مبارزه با مواد مخدر میگیرند پس چرا روز به روز قاچاقچیا گردن کلفت تر ومقدار قاچاق بیشتر میشه پس دروغ میگن خودشان عامل قاچاق وجمعیت معتاد هستند وخود معتادان اقرار دارند به این موضوع اگر مبارزه میشد امروز ریشه قاچاق ومعتاد کتده شده بود انزمان میگفتند اشرف مافیای مواد مخدر الان کی هست که دیگه پایانی ندارد فرقش اینه که آنزمان معتاد نداشتیم یه عده پیر مرد تریاک میکشیدند نه الان که از بچه تو قنداق معتاد تا صد سا له ها جای شرم نداره مردم این وضع را مخواستند

      پاسخ ها

      • اکبر

        درود برشرفت. درودبرشما که حقیقت راگفتید.. زنده باد

      • بدون نام

        مگه مرزمان دیوار نکسیده اند که مقدار زیادی از حاک ایران اون ور دیوار است، که هرچی مالک اون زمین کرد درستش نکردند الان با مکافات میروند سرزمین و برميگردد این نمونه کار این دیوارکشان است که دست دستی خاک ایران را به افغانی داده اند، چی چی بگیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج