اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۵۱۱۰
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

آخرین بررسی نمایندگان درباره سقوط بوئینگ ۷۰۷

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به در دست بررسی بودن جعبه سیاه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ گفت: در شرایط فعلی تنها می‌توان گفت خلبان باند فرودگاه پیام با باند فرودگاه فتح را با هم اشتباه گرفته است.

خبرگزاری فارس: محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در تشریح جزئیات بازدید از فرودگاه فتح و فرودگاه بین‌المللی پیام اظهار داشت: در حال بررسی جعبه سیاه بوئینگ ۷۰۷ سقوط کرده هستیم تا با شنیدن اطلاعات آن علت واقعی حادثه را مشخص کنیم.

وی افزود: بدون شک تا قبل از شنیدن اطلاعات جعبه سیاه بوئینگ ۷۰۷ نمی‌توان نظر صریحی درباره علت وقوع حادثه ارائه داد.

وی همچنین تصریح کرد: در شرایط فعلی تنها می‌توان گفت خلبان باند فرودگاه پیام با باند فرودگاه فتح را با هم اشتباه گرفته است.

رضایی کوچی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت فرودگاه پیام برای فرود هواپیماها ادامه داد: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده تقریباً تمام هواپیماهای بزرگ کشوری می‌توانند در فرودگاه بین‌المللی پیام بنشینند.

وی خاطر نشان کرد: این فرودگاه از لحاظ کیفیت باند، ترمینال‌ها و دیگر مسائل فنی ظرفیت‌ بالایی دارد و عمده نیازها و امکانات پرواز استاندارد در آن مهیا است.

رضایی در ادامه خاطر نشان کرد: سازمان هواپیمایی کشور درخواست حمایت جدی برای تقویت این فرودگاه به‌ عنوان فرودگاه مسافربری را دارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید از این فرودگاه با توجه به سرمایه‌گذاری سنگینی که انجام‌شده، حمایت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الحمد ا.. مثل اینکه رسید.اقاب کوچی پیش قضاوت نکن چون متخصص نیستی واز آقای عابدزاده ومه آبادی نیز حمایت نکن.درضمن فرودگاه فتحی. جود نداره پدهلی کوپتری فتح هستش.هواپیمای تابان هم همین اشتباه رو کرد چرا که مشکل در طرح اپروچ هستش..

    • بدون نام

      باند یه طرف رو رفته خلاف کرده؟ انیشتن

    • بدون نام

      کجاش آخرین بررسی بود؟ چقدباسوادید، اینکه حرفی برای گفتن نداشت

    • بدون نام

      این هواپیما کاربردش در زمان جنگ جهت افزایش برد جنگنده های ما در فاصله دور و دسترسی به اهداف دشمن در نظر گرفته شده بود ه است که با سوخترسانی تامین میشود مثل زدن اچ ۳ در عمق عراق ولی چون ما دوست نادان وچوپان ونفهم داریم از آن جهت انتقال بار گوشت استفاده میکند بنده سی سال روی این هواپیما کار کردم والان بازنشسته آنزمان که این هواپیما خریداری شد در منطقه بغیر از ایران هیچ کشوری آن را نداشت ودست برتر با ما بود لیکن حال برعکسش ازاین هواپیما متاسفانه در اثر نادانی مسئولین صرف کسب درآمد دارند مسافرکشی وحمل بار استفاده میکنند وتوان نظامی هوائی مارا روزبروز با سوانح وفرسودگی این هواپیما تقلیل میدهند وعرضه حفظ آنرا ندارند خاک برسربی لیاقت چوپانشان

    • بدون نام

      مگه خلبان قبل از فرود با باند هماهنگ نمی کنه؟! باند به خلبان نمی گه کدام بانده؟! خلبان با تجربه بدون هیچ شناختی از باند اونجا می شینه؟! مگه بیابون بوده و هواهپیما نقص فنی داشته؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج