جاباما
۸۲۵۹۲۰
۲۰ نظر
۵۰۰۳
۲۰ نظر
۵۰۰۳
پ

بررسی قیمت گزینه‌های وزارت ورزش برای تیم ملی!

در شرایطی که فدراسیون اعلام کرده بود توانایی پرداخت دستمزد کی‌روش را ندارد، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش گزینه‌های عجیبی برای تیم ملی معرفی کرده است.

وبسایت نود: اختلاف وزارت ورزش و سرمربی تیم ملی، موضوعی غیر علنی نبود. کارلوس کی‌روش بارها در مصاحبه‌هایش روی این موضوع تاکید کرد و ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش هم به شکل مستقیم و غیر مستقیم، کی‌روش را زیر تیغ انتقاداتش قرار می‌داد.

پس از شکست ایران مقابل ژاپن و خداحافظی تلویحی کی‌روش، ناظمی در توئیتی عجیب مژده صف بستن مربیان بزرگ دنیا برای قرارداد با تیم ملی را منتشر کرد. زیر پست او، هشتگ نام‌هایی مثل مورینیو، زیدان و کلینزمن قرار داشت! امروز ناظمی بر خلاف انتظار، از حرف‌هایش عقب نشینی نکرد و بلان و اروه رنار را هم در لیست صف مورد نظرش گذاشت.

بررسی قیمت این مربیان و رزومه‌شان، توئیت‌های ناظمی را به یک اظهار نظر عجیب تبدیل می‌کند. از روابط عمومی وزارتی که قرار است بلند پایه‌ترین نهاد ورزشی کشور باشد.

بررسی قیمت گزینه‌های وزارت ورزش برای تیم ملی!

قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال، 1.4 میلیون یورو بود. مالیات او را هم فدراسیون فوتبال پرداخت می‌کرد. این رقم، عددی بود که فدراسیون برای پرداختش مشکلات زیادی داشت و بعد از افزایش قیمت ارز، دیگر نمی‌توانست به سرمربی تیم ملی پرداخت کند. حالا ناظمی، حرف از صف بستن مربیانی می‌زند که حقوق‌شان، حتی 10 برابر کی‌روش است.

مورینیو بدون پرداخت مالیات، از منچستریونایتد 16 میلیون یورو دستمزد می‌گرفت. یعنی به پول ایران، 224 میلیارد تومان در سال. تازه مورینیو علاوه بر این رقم، درآمد بالایی از تبلیغات دارد و اگر حاضر شود اروپا را ترک کند و به ایران بیاید، این رقم را از دست خواهد داد.

درآمد سالیانه مورینیو، مجموعا به 26 میلیون یورو می‌رسد. زین الدین زیدان، در آخرین قراردادش سالیانه 10 میلیون یورو دریافتی داشت. با توجه به قهرمانی در 3 لیگ قهرمانان پیاپی، مطمئنا او از تیم جدیدش رقم بیشتری طلب خواهد کرد.

اگر وزارت ورزش بتواند زیدان را به ترک اروپا و قراردادی هم سطح دریافتی رئال راضی کند، باید سالیانه 140 میلیارد تومان به او دستمزد بدهد! حتی یورگن کلینزمن، دیگر گزینه ناظمی که پس از ترک تیم ملی آلمان رزومه فوق العاده‌ای در مربیگری ندارد هم از آمریکا سالی 2.5 میلیون دلار دریافت می‌کرد. عددی که او را 50 درصد از کی‌روش هم گرانتر می‌کند.

لورن بلان گزینه امروز ناظمی، پاریسن ژرمن را با دریافت غرامت 22 میلیون یورویی ترک کرد. با توجه به سال‌های باقی مانده از قرارداد بلان، بعید است دستمزد او هم کمتر از 6 تا 8 میلیون یورو باشد.

تنها گزینه منطقی که در توئیت‌های ناظمی آمده، اروه رنار سرمربی مراکش در جام جهانی است. رنار دستمزد کمتری از کی‌روش دارد. نام او پس از حضور دیشب در ورزشگاه برگزاری بازی ایران و ژاپن مطرح شد. شایعه‌ای که با توجه به قرارداد طولانی مدتش با مراکش، سخت می‌تواند عملی شود.

موضع روابط عمومی وزارت ورزش درباره جانشین کی‌روش، تلاشی عجیب برای دادن مژده در شب تلخ فوتبال ایران بود که بخشی از آن، حاصل عدم تسلط و شناخت آن‌ها نسبت به نام‌های بزرگ در فوتبال دنیاست. موضوعی که در زمان حساس انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، می‌تواند نگران کننده‌تر از همیشه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر

      این مردیکه دیوانه لنگی خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه ساکت برو کيستو ف بکش

    • ح

      خواهشا یه مربی انتخاب بشه مثل مربی قطر اول درس اخلاق آموزش بده که نیمی از برد هر مسابقه اخلاقه

    • بدون نام

      با سلام
      من حاضرم مربی تیم ملی ایران شوم
      وقتی کوچیک بودم دروازه بان و کاپیتان تیم محله خودمون بودم
      ماهیانه سیصد چهارصد تومان بهم بدید و یارانه ام رو هم قطع نکنید کافیه
      قول میدم بچه ی خوبی باشم

    • بدون نام

      بهتر است در کار فدراسیون فوتبال دخالت نکنند

    • ابرام هستم

      ناظمی هستم
      ما در وزارت نمیخواستیم پول کیروش رو بدهیم چون از او راضی نبودیم کیروش دیگه تکراری بود
      ضمنا مربیان بزرگ جهان برای دیدن ایران و مربی شدن در ایران دیگه به پول فکر نمیکنن دوست دارن که باتیم ایران کارکنن چون آوازه ایران جهانی هست . همه مدیر برنامه های مربیان بزرگ کتبی درخواست شون رو به وزارت ورش دادن به زودی نشان خواهم داد البته با اجازه ی وزیرمحترم و ورزش.
      باتشکر
      روابط عمومی وزارت ورزش
      ناظمی

    • بدون نام

      اگه بخوایم به مورینیو دویست میلیارد درسال بدیم بجاش بریم این پولو یه کمپ استعدادیابی و پرورش مثل اسپایر بسازیم ومثل ژاپن برنامه ریزی کنیم بهتره با این شرایط فوتبال ایران زیدان و مورینیو و کلیزمن و .... همه رو باهم بیاریم هم فایده نداره

    • بدون نام

      آقای ناظمی توی عمرش یک کلمه حرف راست نزده و نخواهد زد.

    • کارشناس فوتبال

      خاک بر فکرتون اينايى که اسم بردين آيا مدير هم هستند آدماى احمق کيروش هم مربى بود هم مدير

    • مجید

      ناظمی همون بود که اخبار میگفت دیگه، درسته؟
      برو داداش خبرت رو بخوووون

    • بدون نام

      دروغ گوی کثیف تیم ملی وفوتبال کشور رو نابود کرد این بیشرف آبروی خبر خون ها رو هم برد نمیدونم این پست فطرت پشتش به کی گرمه شاید پسر خاله روحانیه این احمق

    • بدون نام

      آیا هزینه کردن این مبالغ هنگفت برای فوتبا ل دریک کشور اسلامی که باآن می توان بسیاری ازنیازمندیهای محرومان را متوان بر طرف کرد درست است که به جیب مربیان سوداگر می ریزند.فوتبال به جز برای فوتبالیستها وبرخی دلالان چه مشکلی از مردم رابرطرف می کند؟آیا سزاواراست کشوزی که کارمندان وکارگرانش باحداقل حقوق به سختی امرار معاش می کننداین مبالغ را هزینه کرد ؟سرگرم کردن مردم با ورزش فوتبال چه مشکلی از مردم را برطرف می کندکه باید میلیاردها تومان هزینه کرد؟ اخلاق که رعایت نمی شود.رفتارهای نامناسب که اثر نامطلوبی درافراد می گذارد!

    • بدون نام

      از آدم نادان چه انتظاری دارین

    • بدون نام

      لاف زده ناظمی

    • حمید

      یه چیزی گفتن جدی نگیرید بعضی ها اگر .......نزنن میترسند بگند لالند

    • بدون نام

      اینا را میگن اخر سر مایلی کهن میشه سر مربی خخخخخخ یا استیلی

    • اژدرهای سرخ

      ناظمی =دزد کثیف

    • شما

      نویسنده این مطلب کیه هنوز نمیدونه دستمزد تیم بشگاهی خیلی بالاتر از ملیه!!!؟؟کی روش ایران یکی از گرون قیمت ترین مربی های ملی نیاست

    • حسن مهربان ازرشت,

      اقای ناظمی ,,ماچفدربیچاره شده ایم.که تومیخواهی برای ماسرمربی انتخاب کنی,!!!

    • بدون نام

      فقط،گزینه داخلی میتونه ما رو قهرمان کنه .چطور تو این هشت سال یک مربی خوب نتونست تحویل ایران بده فدراسیون از بغل دست کيروش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج