جاباما
۸۲۶۱۹۴
۱۷ نظر
۵۰۰۸
۱۷ نظر
۵۰۰۸
پ

خرید خانه و ماشین لوکس با ۶ میلیارد پول دزدی

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم از دستگیری انباردار یک بیمارستان خبر داد که بیش از شش میلیارد تومان پول داروخانه بیمارستان را با تاسیس یک شرکت صوری به سرقت برده بود.

خبرگزاری ایلنا: رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم از دستگیری انباردار یک بیمارستان خبر داد که بیش از شش میلیارد تومان پول داروخانه بیمارستان را با تاسیس یک شرکت صوری به سرقت برده بود.

ششم بهمن ماه امسال، رئیس یکی از بیمارستان های محدوده کلانتری ۱۶۴ قائم به این کلانتری مراجعه و اعلام کرد که با توجه به رسیدن روزهای پایانی سال، تصمیم به انبارگردانی گرفته است که طی این اقدام ، مشخص گردید حجم زیادی از دارو و پول از قسمت داروخانه کم شده است.

رئیس بیمارستان در اظهاراتش به پلیس گفت: حدودا شش میلیارد تومان پول نقد از قسمت داروخانه بیمارستان خرج خرید داروهایی شده بود که وجود خارجی نداشتند.

وی مدعی شد به احتمال زیاد انباردار در این رابطه باخبر است.

در ادامه و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران عملیات کلانتری به محل اعزام شده و متهم را تحت بازجویی فنی و پلیسی قرار دادند که وی وقتی متوجه مدارک موجود علیه خود شد، ناچار لب به اعتراف گشود و گناهش را گردن گرفت.

متهم مدعی بود با تاسیس شرکتی صوری تحت عنوان فروش دارو و لوازم بهداشتی، اقلامی را خریداری کرده و هزینه آنها را نیز پرداخت کرده است اما هیچ دارویی در ازای این پول ها وارد داروخانه بیمارستان نکرده است.

سرهنگ حسین مافی رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم با اعلام خبر فوق اظهار داشت:در تحقیقات بعدی، متهم مدعی شد با پول‌های به دست آورده از این راه، یک خانه در قسمت مرفه نشین شهر تهران و یک ماشین لوکس و گرانقیمت خریداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بنابر دستور قضائی، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این نشون میده چقدر مملکت رو هواست که یک انباردار ساده در ازای خرید باد هوا می تونه وجه نقد دریافت کنه و اسناد اداریش هم توسط مقامات تایید میشه

      پاسخ ها

      • جوکر

        این تازه یدونشه که مشخص شده؛ هزاران هزار مثله همین انباردار هستن که الان بالاهای شهر خونه های لوکس دارن که دستشون رو نشده هنوز ...

    • بدون نام

      بر باد رود هرآنچه از باد آید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاعرجان فعلا که هزاران میلیارد اینجوری خوردن و میخورن و میبرن و سر ۴تا مثل تو رو با این حرفا شیره میمالن که بشینی و کاری نکنی و فکر کنی قراره سزای کارشون رو روزگار بده...

    • بدون نام

      واقعامتاسفیم ... .خدالعنتشون کنه که حق این مردم شهیدپروررابراحتی میخورند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ... باشه

      • بدون نام

        خخخخ... باشه

    • بدون نام

      ۱۸ میلیارد دلار ارز دولتی رو دادن به ۲ و ۳ هزار نفر دزد به اسم شرکت . ملت هم به امید کالای ارزان ، کالا که نیامد هیچ ، ارز حق ناس مردم هم رفت تو جیب آقایان و از مملکت خارج شد . ...

    • بدون نام

      تو همه ارگانها اینطوریه کسانی که مسئول خرید یه شرکتی میشن یکی دو سال طول نمیکشه خودشون رو پیدا میکنن چرا چون یک سوم خرید رو میزنن به جیب مبارکشون من خودم شخصا میشناسم همچین کسی رو ملت هم دزد شدن

    • ا

      مملکت خیلی بیشتر از این حرفها خر تو خره کم کم داره بو گندش بلند میشه.خودمان کردیم که لعنت بر خودمان باش چه پولهای که از حلقوم مردم وبیت المال که نخوردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله کاملا درسته.. خودمون کردیم و نتیجه حماقتمون رو میبینیم

    • بدون نام

      یه انبار دار چطور بخودش جرات داده ۶میلیارد پول بیت المال بدزده؟نامرد چه اشتهایی هم داشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر محترم و عزیز 14/30همان دل و جرات را داشته که مثلاً من ندارم، سال 75-76به من 200میلیون دادند از بی جراتی قبول نکردم هنوز مستاجر هستم، من از خریت این بابا که فوراً ماشین آنچنانی و ساختمان لوکس خریده متاثرم و خیلی زود هم اعتراف کرده و الا پول پول است، اگه تو نبری دیگری میبرد اونوقت باید بشینی و کاسه چه کنم دست بگبری، دزدی فقط دستت بخون آلوده نشه، مال برادر و خواهران دینی خودت هست اما هوای فقیر فقرا را داشته باشی و خودت را گم نکنی، بدانی که دزد بوده ای،!!! ولی ادامه ندی، تصور نميشود که اشکال داشته باشد، نمی دانم،!!!

    • بدون نام

      دزدی توی مملکت دیگه چیزی پیش پا افتاده شده خدا بدادمون برسه

    • بدون نام

      نوش جونت تو نمی خوردی بالایها میخوردن ولی مال اونها صدا نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نوش جونت از طرف من حلالت باد این اگر دوزدی نکن یکی دیگه دوزدی مینکه

    • مهدی

      چه نظراته بچه گانه ای این خبرا رو تومهد کودک میخونن......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج