جاباما
۸۲۷۰۵۵
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

امام جمعه کرمان: امیدی به اروپا و آمریکا نداریم

امام جمعه کرمان گفت: هیچ امیدی به اروپا و آمریکا نداریم و شکست‌های پی در پی آنها را در فتنه‌ها و انحرافات در داخل کشور و همچنین در کشورهای دیگر می‌بینیم.

خبرگزاری فارس : حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به دستاوردهای بزرگ نظام با وجود همه سختی‌ها، تهدیدها و تحریم‌ها طی چهل سال گذشته اظهار داشت: با کمک دانشمندان جوان در خیلی از حوزه‌های اصلی در بین ۱۰ کشور اول دنیا قرار گرفتیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه استکبار هیچ رحمی به ملت ما نکرد و به هر نحوی که امکانپذیر بود علیه ما توطئه کرد، عنوان کرد: طی این مدت شاهد هجمه‌های فرهنگی، جنگ تحمیلی و ... علیه این کشور بودیم.

وی شخصیت امام خمینی (ره) را شخصیتی ممتاز و بی‌نظیر دانست و بیان داشت: زندگی امام راحل در سه محور خلاصه می‌شود که محور اول از آغاز تولد تا کامل شدن شخصیت ایشان است که دوران نسبتا طولانی است و تقریبا نصف عمر امام اختصاص به این دوران دارد.

علیدادی‌سلیمانی این دوره از زندگی امام را دوره خودسازی و مهیا شدن برای حرکت‌های بزرگ دانست و اظهار کرد: یکی از موفقیت‌های هر انسانی اخلاق محوری بر مبنای دیانت است و اخلاق را به نحو کامل اجرا کردن نه اینکه برخی جاها که به نفعمان هست اخلاقی باشیم و در جای دیگر که به زیان ما است اخلاق را کنار بگذاریم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه وقتی کسی در این حد نفس خود را تربیت کرد در مراحل بالاتر هم می‌تواند همانطوری که خدا خواسته، حرکت کند، تصریح کرد: امام با این ویژگی‌های شخصیتی بود که توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

علیدادی‌سلیمانی گفت: امام راحل اصل مترقی ولایت فقیه را احیا و ملتی شریف و شهیدپرور را مهیا و چهل سال مبارزه‌ای را آغاز می‌کند که مقابل استکبار جهانی مقتدرانه می‌ایستند.

وی با بیان اینکه در داخل یک جریان سخت بارها این کشور را دچار چالش کرده است، اظهار داشت: در زمان فتنه‌ها و انحرافات ریزش‌های زیادی اتفاق افتاده اما رویش‌های انقلاب هم فراوان بوده است و ملت انقلابی ایران اجازه ندادند فتنه و انحراف برای کشور مشکلی ایجاد کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه جبهه مقاومت نیز همچنان پیروزمندانه پیش می‌تازد، گفت: امروز شکست‌های استکبار جهانی را یکی پس از دیگری شاهد هستیم و استعمار جهانی در رأس آن آمریکا تلاش می‌کند اهداف خود را در دنیا پیاده کند و هر جا صدا استقلالی بلند شد با آن مبارزه می‌کند.

علیدادی‌سلیمانی خاطرنشان کرد: هیچ امیدی به اروپا و آمریکا نداریم و شکست‌های پی در پی آنها را در فتنه‌ها، انحرافات، پرونده هسته‌ای و ... در داخل کشور و همچنین در کشورهای دیگر می‌بینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم هم امیدی به دولت روحانی ندارند

      پاسخ ها

      • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

        مردم فقط به آمدن آمریکا دل خوش کرده اند.خخخخخخ

    • اسد

      ولی حیف نمی تونید پراید ارزان وایمن تولید کنید بدهد دست مردم

    • بدون نام

      به روسیه چی؟

    • بدون نام

      وما هیچ امیدی به اینده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج