۸۳۲۶۲۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حسینی: هنوز پاداش جام جهانی را نگرفته‌ایم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: متأسفانه ما هنوز پاداش جام جهانی را نگرفته‌ایم و سال گذشته تنها بخشی از آن را دریافت کردیم، البته بسیاری از پاداش‌های دیگرمان که مبلغ خاصی هم نیست نیز عقب‌افتاده است.

ایسنا: پیمان حسینی در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در بندرعباس عنوان کرد: بندرعباس همیشه میزبان خوبی بوده و در شرایط آب و هوایی نامناسب کشور، بندرعباس آب و هوای خوبی داشته است و همواره حامی تیم ملی بوده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تیم شرایط خوبی در اردو دارد، البته به دلیل اینکه باید در سطح و کیفیت بالا باشیم لازم بود در اردوی برون‌مرزی به سر ببریم. به هر حال به دلیل مشکلات مالی موجود این اتفاق نیفتاد و به بندرعباس و بوشهر سفر کردیم و امیدواریم بتوانیم با بهترین کیفیت مسابقه دهیم و یکی از سه سهمیه جام جهانی در آسیا را دریافت کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ادامه داد: ایران در رنکینگ یک آسیا و دوم جهان قرار دارد. همه چیز بر روی کاغذ به نفع ماست و تیم شرایط لازم را برای کسب قهرمانی دارد. امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد تا بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم و همچنین امیدوارم عناوین فردی را نیز به دست آوریم.

حسینی در خصوص تبعیض موجود میان فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی حتی فوتبال ساحلی بیان کرد: اینکه در ایران نسبت به سایر کشورها به فوتبال نیز به‌اندازه کافی توجه و رسیدگی نمی‌شود موضوع دیگری است اما به طور کلی باید توجه به ورزشکاران در رشته‌های دیگر نیز بالا رود نه اینکه به فوتبال توجه نشود.

وی تصریح کرد: فوتبال ورزش محبوبی است و نیاز است که رشته‌های دیگر را نیز در کنار آن بسازیم، در هر صورت برای اهتزاز پرچم ایران و شنیده شدن سرود ملی ایران در میادین بین‌المللی هزینه‌های بسیار زیادی شده و این اتفاق بسیار خوبی است. زمانی که تیم‌های ملی رشته‌هایی چون فوتبال ساحلی و فوتسال در دنیا عنوان‌دار هستند به نظر و عقیده من باید در اولویت باشند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عنوان کرد: متأسفانه ما هنوز پاداش جام جهانی را دریافت نکرده و سال گذشته تنها بخشی از آن را دریافت کرده‌ایم، البته بسیاری از پاداش‌های دیگرمان که مبلغ خاصی هم نیست نیز عقب‌افتاده است.

وی در پایان در خصوص تیم باشگاهی فصل آینده خود، اظهار کرد: صحبت‌هایی در داخل کشور و خارج از کشور وجود دارد اما به‌طور قطعی مشخص نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پاداش چی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج