جاباما
۸۳۲۸۴۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پازل انتقام؛ تسویه حساب اصفهان در تهران

بازی پرسپولیس و پدیده را می‌شود بازی انتقام نامید. یحیی به دنبال انتقام ۴ شکست متوالی است و برانکو به دنبال جبران جامی که یحیی از او گرفت.

وب‌سایت نود: دیدار پرسپولیس و پدیده در جام حذفی یعنی دیدار دوباره یحیی و برانکو. شاگرد و استادی که در زمین فوتبال دو دوران متفاوت را مقابل هم داشته‌اند. در ابتدای حضور برانکو در ایران، یحیی یکی از موانع مستحکم برای شاگرد سابقش بود. مانعی که برانکو هر کاری می‌کرد نمی‌توانست از پس او بربیاید.

چهار امتیازی که یحیی در اولین فصل حضور برانکو در دو بازی رفت و برگشت با پرسپولیس بدست آورد مانع از این شد که سرمربی کروات بتواند یک جام به تعداد جام‌هایش اضافه کند. البته یحیی فقط یک جام را از برانکو نگرفت. در جام حذفی هم گل‌محمدی توانست این تیم را حذف کرده و حسرتی به نام قهرمانی در جام‌حذفی برای برانکو به یادگار بگذارد. بازی عجیبی که اخراج اشتباه ایمان صادقی، مسیر آن را عوض کرد.

از این روزهای رویایی یحیی حالا زمان زیادی گذشته و یکی، دو فصل است که برانکو توانسته راه شکست دادن شاگردش را به خوبی یاد بگیرد. ۴ برد پی در پی مقابل گل‌محمدی آن خاطرات تلخ را از ذهن پرسپولیسی‌ها پاک کرده است. حالا فقط یک خاطره تلخ مانده و آن هم جام حذفی است. جامی که پرسپولیسی‌ها بعد از آن حذف هم هیچ وقت نتوانستند به آن دست پیدا کنند و در میان جام‌های برانکو جای خالی‌اش به شدت دیده می‌شود.

برانکو حسابش در لیگ برتر را با یحیی تسویه کرده و حالا، فقط انتقام تک بازی جام حذفی مانده است. او در ازای ۴ امتیازی که یحیی مقابلش بدست آورد، ۴ بازی پیاپی شکستش داد اما انتظارش برای گرفتن انتقام بازی ذوب آهن و پرسپولیس در جام حذفی، تا این فصل طول کشید. فرصتی که آن‌ها، نمی‌خواهد از دست بدهند و باز هم در انتظار قهرمانی جام حذفی باقی بمانند.

گل‌محمدی که متخصص جام‌حذفی است علاقه‌ای ندارد که راحت‌ترین شانس تیمش برای رسیدن به آسیا را با پنجمین باخت متوالی به برانکو از دست بدهد. او هنوز می‌تواند با یک برد، گربه سیاه برانکو حداقل در جام حذفی باقی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه جان له همین فکر بخواب فکر درازی شب زمستان هم باش جات خیس نشه

    • بدون نام

      این اراجیف چی که مینویسد مطلب دیگری ندارید متاسفم که همیشه دنبال حاشیه درست کردنید و استاد در این جور کارها

    • دکتر عشقی

      به امید برد تیم دوس داشتنی گل محمدی و باخت تیم نفرت انگیز مافیا و حکومتی و روحانی و داردستش

    • بدون نام

      به امید برد تیم پدیده در مقابل یکی از تیمهای حکومتی مرکز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج