جاباما
۸۳۸۸۴۱
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

قتل در ۱۶ سالگی؛ مقتول همیشه تحقیرم می‌کرد

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، با اشاره به دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله به جرم قتل دوستش، گفت: این متهم در تحقیقات انگیزه قتل را اخاذی و تهدیدات مقتول عنوان کرد.

خبرآنلاین: معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، با اشاره به دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله به جرم قتل دوستش، گفت: این متهم در تحقیقات انگیزه قتل را اخاذی و تهدیدات مقتول عنوان کرد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح این خبر، گفت: حدود یک ماه پیش، یکی از شهروندان ساکن محدوده شرق تهران هنگام تردد در حاشیه بزرگراه رسالت متوجه شد که جسد بی جانی روی زمین های خاکی این محدوده افتاده و بر همین اساس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و ماجرا به پلیس اطلاع داد.

وی افزود: با اعلام این خبر، پرونده ای در کلانتری ۱۹۰ مجیدیه تحت عنوان فوت مشکوک تشکیل و با هماهنگی های انجام شده تیم های عملیاتی این کلانتری به محل اعزام شدند و در بررسی ها مشخص شد که جسد به وسیله جسمی تیز و برنده مجروح و به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به این ترتیب، پرونده تحت عنوان قتل به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و کارآگاهان این اداره تحقیقات خود را برای شناسایی قاتل و همچنین کشف هویت مقتول که یک نوجوان حدودا ۱۸ ساله بود، آغاز کردند.

سرهنگ علی پور اضافه کرد: در بررسی و تحقیقات انجام شده از سوی کارآگاهان مشخص شد مقتول جوانی است ۱۸ ساله به نام میلاد است که با وارد آمدن ضربه با چاقو به شکمش، به قتل رسیده و در بررسی از صحنه جرم آلت قتاله کشف و مشخص شد که ضربه مذکور و خونریزی ناشی از آن عامل مرگ بود.

وی، با اشاره به این که تحقیقات با وجود سرنخ های جدید به دست آمده وارد مرحله ای جدید شد اظهار داشت: تحقیقات پیرامون شناسایی قاتل و انگیزه همچنان ادامه یافت تا این که کارآگاهان سرنخ هایی از حضور یک نوجوان دیگر که پیش از این با مقتول رابطه دوستی داشته به دست آمد.

این مقام انتظامی افزود: با کشف این سرنخ، تحقیقات ادامه یافت تا این که یکی از دوستان مقتول که نوجوانی ۱۶ ساله به نام فرشاد بود به عنوان مظنون پرونده شناسایی و برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت فراخوانده شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده از فرشاد، وی به لب به اعتراف گشود و ماجرای درگیری با میلاد و نحوه قتل وی را با سلاح سرد کشف شده از محل جنایت بیان کرد.

سرهنگ علی پور گفت: فرشاد، در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: از چند سال پیش با میلاد دوست بودم و در یک مدرسه درس می خواندیم، از ۲ سال پیش میلاد که ۲ سال از من بزرگتر بود به بهانه های مختلف به من زور می گفت، تحقیرم می کرد و با تهدیدهای مکرر برای من ایجاد مزاحمت می کرد، تا این که از مدرسه ما به یک مدرسه دیگری رفت، مدتی از او خبر نداشتم تا این که چند روز پیش از حادثه با من تماس گرفت، چون شماره تلفنش آشنا بود و می دانستم دوباره ممکن است برای من مزاحمت ایجاد کند به تماسش پاسخ ندادم اما او پیامک های تهدید آمیز ارسال کرد و خواست که مرا ببیند، آنقدر پیامک ها تکرار شد که تصمیم گرفتم با او قرار بگذارم. برای همین روز حادثه در حاشیه تقاطع بزرگراه های رسالت و امام علی(ع)، قرار گذاشتیم.

وی اضافه کرد: قاتل ۱۶ ساله درباره جزئیات روز حادثه گفت وقتی به محل رسیدم میلاد را دیدم و از او خواستم کارش را بگوید که مجددا مرا تهدید کرد که این کار منجر به درگیری لفظی و درگیری فیزیکی انجامید و در یک لحظه میلاد از جیبش چاقویی درآود و به من حمله کرد اما چاقو در درگیری از دستش افتاد و از فرصت استفاده کردم و چاقو را برداشتم و نمی دانم چطور شد که ضربه ای به شکمش زدم و وقتی دیدم مجروح شده از محل فرار کردم، ترسیده بود و نمی دانستم چه کار کنم.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی، در پایان با اشاره به جزییات این پرونده، اظهار داشت: با اعترافات متهم، پرونده تکمیل و برای بررسی به همراه آلت قتل، به بازپرسی شعبه ۸ تهران ارسال شد اما با توجه به این که متهم زیر ۱۸ سال سن دارد، پرونده برای دادگاه اطفال زیر ۱۸ سال ارجاع شد تا تحقیقات قضایی در این خصوص انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چیزی واسه اظهارنظرنمیمونه جز تاسف به حال وروز مردم

    • A 21

      درسته که مملکت قانون نداره ولی اینقدرها هم بی درو پیکر نیست میتونستی ازش شکایت کنی یا شماره موبایلتو عوض کنی و هزاران راه نرفته دیگه

    • گلپا.ری

      انگیزه اصلی چه بوده؟مالی یااخلاقی.
      لطفا راحتش کنیدتابدوستش ملحق شود.

    • بدون نام

      این قتل وتوضیحات مقتول جرندیا تی بیش نیست ماجرا چیز دیگری است

      پاسخ ها

      • حسام

        نکُشیمون کااارگاااه !

    • بی نام رنجبر

      کاربر عزیز .جوانی و سر پر شور و احساسات .

    • ع ب ا س

      این دیگه یه چیزه معلومی هست انگیزه اش هم جنس بازی بوده که اون قبول نکرده وباهم دعواشون شده کار به قتل رسیده آقا

    • ع ب ا س

      این دیگه یه چیزه معلومی هست انگیزه اش هم جنس بازی بوده که اون قبول نکرده وباهم دعواشون شده کار به قتل رسیده آقا

    • ...

      احتمالا بنده خدارو آزار جنسی میداده اذیت میکرده

    • بدون نام

      میلاد از یه خانواده بد سرپرست بوده ......و از سن سیزده سالگی چاقو و آزارو اذیت.....الان کشته شده با توجه به سانسور خبر ی ،مختصر میگم شخصا راضی به مرگ میلاد ج نبودم اما اگه میشه کمک این نوجوان بکنید . والسلام

    • بدون نام

      تنظیم گزارش موثر برای تصمیم و دستگاه قضا هست .برا همین اگر ممکنه سرهنگ گودرزی به این نوجوان کمک کنه ستاد تالیف قلوب تا بخواد بیاد ده سال دیگه طول .....میکشه .هرکس در قصاص گذشت میکنه میگن تلاش ستاد ذات البین ! دوباره مرتکب قتل یا جرم .. بکنه مینویسن رضایت خانواده مقتول قبلی.....الانم مرتکب قتل شده .هردو میگیم بجا؛ اما این اصلاح وتربیتش و بازگشت به جامعه نسبت به سنش امکان پذیر هست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج