اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۸۹۳۹
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

دفاع هم‌زمان سیدجلال از وریا و هدایتی!

کاپیتان تیم پرسپولیس می‌گوید السد همان تیم ملی قطر است که ژاپن نتوانسته آن را شکست دهد.

ورزش سه: سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس بعد از کسب نتیجه تساوی مقابل پاختاکور برابر خبرنگاران قرار گرفت و گفت: ممنون خدا هستیم که در مسابقه قبل یک بارانی آمد و ما عادت کردیم که در زمین خیس بازی کنیم. البته ما زمین تمرین خوب اصلا نداریم و همین هم مشکل است. امروز هم یک بازی سخت برای ما بود و پاختاکور هشت بازیکن ملی پوش داشت و چند بازیکن خارجی خوب داشتند. بچه‌های ما خیلی تلاش کردند و حملات زیادی انجام دادند که متاسفانه با سه امتیاز همراه نبود. باید بگویم که داوری هم افتضاح بود.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه گفت: از مردم ممنونم که در این سرما آمدند اما بلایی که سر پرسپولیس می‌آورند و ما را اذیت می‌کنند. یک سری حرف‌ها زده شده و رفته اما همه هنوز این از حرف‌ها را حمایت و ما را اذیت می‌کنند. شجاع واقعا مریض بود اما با تمام وجود بازی کرد.

ما همین الان در رختکن بودیم یک سری حرف‌ها زده شد و همکاران شما خبرنگاران یک طرفه آن را ادامه می‌دهند. خواهش می‌کنم مردم را فریب ندهیم و ما می‌دانیم که این افراد چه کاری انجام می‌دهند. فکر نکنند ما حرفی نمی‌زنیم پس واکنشی نداریم. آقای عرب در این چند ماه تلاش می‌کنند که مشکلات را حل کنند. ما بازی سختی با السد داریم که تیم ملی ژاپن آن را نتوانسته شکست دهد. السد همان قطر است با چهار بازیکن خارجی خیلی خوب.

وی در خصوص سخنان اسماعیل حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی گفت: خود آقای حسن زاده هم شهرستانی هستند و متاسفانه این حرف را زدند. امیدوارم همه چیز درست شود و دیگر این حرف‌ها را نشنویم. وریا حرف حق را زد و ما می‌دانیم او حرف مردم را زده است.

حسینی در آخر از حسین هدایتی دفاع کرد و گفت: آن‌هایی که در مورد هدایتی صحبت می‌کنند باید خجالت بکشند. شما ببینید از چه کسانی حمایت کرده است؟ اصلا چند نفر مثل حسین هدایتی در فوتبال داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا جلال متاسفانه حرفتون اشتباهه هدایتی وامثال هدایتی هیچ کمکی نکرد به فوتبال سه چهار برابر پولی که برا فوتبال اون هم برا شهرت خودش انجام داد فقط رشوه داده آقا جلال آگه از جیب خودش هزینه کرده بود ما هم مثل شما حمایت میکردیم ازش آقا جلال امثال هدایتی پول افرادی رو خرج شماها کردن که زندگی شون نابود شد بانکها با ندادن پول خیلی از همین مردم بدبخت باعث شدن نابود بشن اون هم بخاطر وام های بی حساب کتابی که به امثال هدایتی ها دادن واقعا از شما بعیده از هدایتی حمایت کنی شما شاید بتونی از خودت حمایت کنی که هدایتی اسپانسر تیم بوده به ما پول داده به ما چه مربوط از کجا آورده ولی حمایت از یه مفسد اقتصادی اصلا کار درستی نیست کمک کردن به بقیه از مال حرام هیچ توجیهی نداره

    • بدون نام

      با پول مردم ؟
      آره کم هستند مثل این اقا

    • بدون نام

      هه بایدم از امثال هدایتی بیای حمایت کنی چون پول گرفتی و وقت پس دادنه

    • بدون نام

      دمت گرم از یه دزدی که سرمایه پس انداز سی سال یک میلیون معلم را بالا کشیده حمایت میکنید .دزد از دزد حمایت میکند .اقای حسینی میفهمید این پول ها از کجا امده بود .شرم به شماها

    • بدون نام

      دمت گرم از یه دزدی که سرمایه پس انداز سی سال یک میلیون معلم را بالا کشیده حمایت میکنید .دزد از دزد حمایت میکند .اقای حسینی میفهمید این پول ها از کجا امده بود .شرم به شماها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کجا آورده خرج امثال شما کرده؟ بیل زده؟ کشیک داده؟بی خوابی کشیده؟ تو سرما و گرما تیشه زده؟ کارگری کرده؟ با پرایدو ... مسافرکشی کرده؟ باغ کنده؟ جوب روفته؟ کپه کشی کرده؟ اگر به منم چیزی رسیده بود مث شماها صد درصد پشتش بودم! اونم بلد بود کجاها پول بده! فقط به خاطر حرفای حمایتهای امروز شما فهمید که باید چکار کنه! و به هدفشم رسید!
        فقط اینو بگم. خوش بحالتون!!

    • بدون نام

      کچل خودت خجالت بکش .برو پولها رو پس بده اینا مال حرام هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج