۸۴۰۵۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیغام کوتینیو به یونایتد: من را از بارسلونا بخرید!

فیلیپ کوتینیو، ستاره بارسلونا که در این تیم حال و روز خوبی ندارد با ارسال علامتی به باشگاه یونایتد به دوستانش گفته مایل است به منچستریونایتد منتقل شود و انتظار دارد یونایتد برای خرید او پیش‌قدم شود.

ورزش سه: روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید فیلیپ کوتینیو خود را برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس آماده می‌کند و به این منظور حریف سرسخت تیم سابقش لیورپول، یعنی منچستریونایتد، را هدف گرفته است.

دیروز در جریان پیروزی ۳-۱ بارسلونا مقابل رایو وایکانو، کوتینیو توسط هواداران بارسا با سوتهای اعتراضی روبرو شد تا مشخص شود مشکلات او در تیم کاتالان چقدر بغرنج است. کوتینیو به همین دلیل است که دیگر در این تیم برای خود آینده‌ای متصور نیست.

میرر با ارائه گزارشی مدعی شد کوتینیو به دوستان خود گفته که قصد ترک باشگاه بارسلونا را دارد و برای اینکه تمایل خود برای انتقال به منچستریونایتد را به اطلاع این باشگاه برساند با بازیکنان یونایتد گفتگو کرده است.

میرر می‌گوید دل کوتینیو برای لیگ برتر تنگ شده ولی او می‌داند که بعید است یورگن کلوپ و تیمش تمایلی برای بازپس‌گیری او از بارسا داشته باشند. چرا که کوتینیوی برزیلی تابستان گذشته پیش از پیوستن به بارسلونا، برای اینکه اجازه لیورپول را بدست بیاورد، از شرکت در تمرین‌های این تیم خودداری کرده بود و این ماجرا لیورپولی‌ها را به شدت عصبانی کرده بود.

میرر می‌گوید به همین علت کوتینیو ترجیح می‌دهد راهی منچستر و باشگاه قرمزپوش این شهر شود اما به جز تیم اوله گنار سولسشر، باشگاه‌های دیگری نیز خواهان به خدمت گرفتن ستاره برزیلی هستند. از جمله این باشگاه‌ها می‌توان به پاری سن ژرمن اشاره کرد که از زمان حضور کوتینیو در لیورپول، علاقه خود را به جذب او اعلام کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج