جاباما
۸۴۱۰۵۱
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی افسریه

وکیل مدافع "فاطمه" - فردی که آبان ماه ۹۵ در افسریه تهران قربانی اسیدپاشی شد- از ارسال پرونده موکلش به دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: در این خصوص هنوز شعبه رسیدگی کننده تعیین نشده است.

خبرگزاری ایسنا: وکیل مدافع "فاطمه" - فردی که آبان ماه ۹۵ در افسریه تهران قربانی اسیدپاشی شد- از ارسال پرونده موکلش به دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: در این خصوص هنوز شعبه رسیدگی کننده تعیین نشده است.

جواد پارسا در رابطه با آخرین وضعیت پرونده موکلش اظهار کرد: در خصوص رأی صادره درخواست تجدید نظر ارائه کردیم و پرونده به دیوان عالی کشور رفته اما شعبه رسیدگی به آن هنوز تعیین نشده است.

وی افزود: ما به رأی اعتراض کرده‌ایم، البته در مورد دیه اعتراض خاصی نداشتیم ولی در مورد قصاص توقع نداریم که در مورد همه اعضایی که آسیب دیده انجام شود چون امکان پذیر نیست که مماسلت عرفی رعایت شود.

وکیل مدافع "فاطمه. ق" در مورد درخواست موکلش مبنی بر قصاص چشم، گفت: درخواست کرده‌ایم که باز هم کارشناسان پزشکی قانونی در مورد آن نظر بدهند تا بدون آسیب به قسمت‌های دیگر چشم مانند پلک و اندام داخلی یک چشم قصاص شود که این درخواست قانونی موکلم است.

۲۴ بهمن‌ماه وکیل مدافع "فاطمه. ق" در گفت‌وگو با ایسنا از صدور رأی پرونده موکلش خبر داده و گفته بود: متهم به ۱۰ سال حبس محکوم شده و برای نقاطی از بدن که با اسید مورد آسیب قرار گرفته بود دیه تعیین شده است.

وی افزود: درخواست موکلم حداقل در خصوص چشم قصاص بود اما نظر پزشکی قانونی بر این اساس بود که امکان قصاص در هیچیک از اعضا وجود ندارد.

۲۴ آبان‌ماه سال ۹۵، قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران از وقوع یک فقره اسیدپاشی در منطقه افسریه خبر داد و در این باره به ایسنا، گفت: ساعت ٩صبح روز (۲۴ آبان) در منطقه افسریه، خیابان سی‌ام، خانمی ٢٣ ساله اعلام کرد، زمانی که در منزل زن برادر خود حضور داشته و خواب بوده، مشاهده می‌کند که زن برادر وی در حال خفه کردنش است که پس از بیداری با وی درگیر شده، ولی در این حین زن برادرش اقدام به پاشیدن اسید بر صورتش می‌کند.

وی افزود: هر دو نفر مصدوم و در بیمارستان بستری هستند اما شدت مصدومیت خانمی که مورد اسیدپاشی قرار گرفته، شدید بوده و در ناحیه سر، صورت و بدن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      حقش این حیوون رواعدام کنن بادیه قشنگی اون خانوم برنمیگرده

      پاسخ ها

      • فقط عدالت

        قصاص هردوچشم درملاعام برای عبرت کسانیکه فکرانتقام گیری بااسیدپاشیدن توی سرشون می پروندخوبه باگرفتن دیه فقط باعث افزایش این جرم میشه چون مجرم وقتی به ببخشش ویاپرداخت دیه امیداداشته باشه خیالش راحته وهیچی دیگه مانعه ارتکاب به جرمش نمیشه باخیال راحت انجام میده به امیداینکه یاببخشش یادیه طرف رامیده واین اصلا درست ومنطقی نیست؟

    • بدون نام

      حقش همون بلا را سرش بیارند تا اون درد وزجر وعذاب را بچشه وبکشه تا بفهمه چه کرده با یک انسان وزندگی او حتی این دختر به دیه نباید راضی بشه فقط قصاص چشم در مقابل چشم وسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج