جاباما
۸۴۸۴۸۱
۱۳ نظر
۵۳۰۵
۱۳ نظر
۵۳۰۵
پ

چیز‌های جالبی که تاکنون از جرمی کلارکسون نمی‌دانستیم

جرمی کلارکسون، مجری برنامه تخت‌گاز را سال‌ها است که می‌شناسیم و خاطرات خوبی با این برنامه داریم. برنامه تخت‌گاز اولین بار در سال ۱۹۷۷ از شبکه بی. بی. سی پخش شد و بعد از مقداری تغییرات دوباره در سال ۲۰۰۲ پخش آن آغاز شد و گفته می‌شود چیزی نزدیک به ۳۵۰ میلیون نفر بیننده در جهان دارد.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: جرمی کلارکسون، مجری برنامه تخت‌گاز را سال‌ها است که می‌شناسیم و خاطرات خوبی با این برنامه داریم. برنامه تخت‌گاز اولین بار در سال ۱۹۷۷ از شبکه بی. بی. سی پخش شد و بعد از مقداری تغییرات دوباره در سال ۲۰۰۲ پخش آن آغاز شد و گفته می‌شود چیزی نزدیک به ۳۵۰ میلیون نفر بیننده در جهان دارد. تخت‌گاز در سال ۲۰۱۳ نیز توانست رکورد کتاب گینس را به‌عنوان پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی جهان از آن خود کند.

چیز‌های جالبی که تاکنون از جرمی کلارکسون نمی‌دانستیم

این آمار و ارقام جرمی کلارکسون را به یکی از معروف‌ترین مجری‌های تلویزیونی تبدیل کرده و این مجری ۵۸ ساله به‌رغم اینکه چند سال پیش با شبکه بی. بی. سی دچار مشکل شد و دیگر برنامه‌ای با عنوان تخت‌گاز وجود ندارد، اما باز هم جرمی کلارکسون که عشق خودرو از دلش بیرون نمیرود در برنامه‌ای با نام «گرند تور» (The Grand Tour)، همچنان به بررسی خودرو‌های مختلف ادامه می‌دهد.

جرمی کلارکسون در چیزی بیشتر از ۱۵۰ قسمت از برنامه تخت‌گاز مجری‌گری کرده و به همین دلیل نیز اطلاعات زیادی از این مجری کهنه‌کار و عاشق خودرو می‌دانیم. اما اطلاعاتی هم از جرمی کلارکسون وجود دارد که تاکنون چیزی از آن‌ها نمی‌دانستیم و در ادامه می‌خواهیم این اطلاعات را با شما در میان بگذاریم.

به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران جرمی کلارکسون هستید و میخواهید اطلاعات بیشتری از این مجری برجسته بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

جرمی کلارکسون راننده بسیار بدی بود

چیز‌های جالبی که تاکنون از جرمی کلارکسون نمی‌دانستیم

کلارکسون در سال ۱۹۷۷ پشت اتومبیل بنتلی تایپ آر، پدربزرگش نشست و امتحان رانندگی داد. خوشبختانه جرمی توانست از پس آزمون برآید، اما همانگونه که بهتر از ما می‌دانید داشتن گواهینامه رانندگی باعث اعتماد به‌نفس یک راننده نمی‌شود و این تجربه است که در رانندگی حرف اول را می‌زند.

به همین دلیل به قول قدیمی‌ها هنوز مهر گواهینامه کلارکسون خشک نشده بود و ۳۶ ساعت بیشتر از دریافت گواهینامه‌اش نگذشته بود که سوار بر یک خودروی آئودی شد و در جاده کنترلش را از دست داد و با یک گوسفند تصادف کرد. حیوان زبان‌بسته در دم جان داد و ماشین کلارکسون نیز صدمه‌های زیادی دید. خوشبختانه زمان زیادی از آن حادثه گذشته و همانگونه که شما هم مانند ما حتماً در برنامه تخت‌گاز دیده‌اید جرمی کلارکسون رانندگی خوبی دارد، اما یادگرفتن رانندگی او به بهای از بین رفتن یک گوسفند زبان‌بسته منجر شد.

جرمی در نوازندگی هم دستی دارد

در اینکه جرمی علاقه زیادی به خودرو دارد هیچ شکی نداریم، اما این مجری کهنه‌کار و پرتلاش در کنار خودرو بدون شک تفریحات دیگری نیز دارد و مطمئن هستیم که تمام اوقات فراغت خود را به اتوموبیل‌سواری اختصاص نمی‌دهد.

در همین زمینه مدتی پیش جرمی گفته بود که علاقه‌ای به موسیقی نیز دارد و هر وقت که فرصت دست دهد مشغول نوازندگی می‌شود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از نوازندگی جرمی کلارکسون نداریم، از طرف دیگر با توجه به شناختی که از جرمی داریم به‌خوبی می‌دانیم که او علاقه زیادی به شوخی کردن دارد و در مورد هرچیزی که بتواند اغراق می‌کند. با این حساب شاید نوازنده خوبی نباشد و شاید در مورد نوازندگی‌اش اغراق کرده باشد، اما دست‌کم این را می‌دانیم که دستی در نوازندگی هم دارد.

سرنوشت جرمی را به مجری‌گری برنامه تخت‌گاز هدایت کرد

چیز‌های جالبی که تاکنون از جرمی کلارکسون نمی‌دانستیم

در اینکه جرمی کلارکسون مجری توانمندی است هیچ شکی نداریم، اما این را هم به‌خوبی می‌دانیم که جرمی کلارکسون در جوانی خرس‌های عروسکی که مادرش درست می‌کرد را به فروش می‌رساند، مدتی بعد نیز سر از یک روزنامه نه‌چندان معتبر درآورد و به خبرنگاری مشغول شد و بررسی خودرو‌ها را با اتوموبیل‌های معمولی و کوچکی از برند‌های پژو و فیات شروع کرد. به این ترتیب مطمئن هستیم حتی خوابش را هم نمی‌دید که روزی بتواند بهترین خودرو‌های دنیا را سوار شود و آن‌ها را بررسی کند.

از طرف دیگر تاریخچه پخش برنامه تخت‌گاز نیز به دهه ۷۰ میلادی باز می‌گردد و این برنامه در تا سال ۲۰۰۱ ادامه پیدا کردو پخش آن متوقف شد، سپس حدود یک سال بعد شاهد اجرای دوباره این برنامه در سال ۲۰۰۲ بودیم. به این ترتیب می‌توان گفت برنامه تخت‌گاز و جرمی کلارکسون فراز و فرود‌های زیادی را تجربه کردند. از قرار معلوم یکی از مدیران ارشد برنامه تخت‌گاز با نام اندی ویلیام، با جرمی همکلاسی بود و همین آشنایی باعث شد تا سرنوشت برنامه تخت‌گاز را پیش‌روی او قرار دهد و به یکی از پربیننده‌ترین مجری‌های دنیا تبدیل شود.

وزارت دفاع روسیه به جرمی کلارکسون پیشنهاد کار داد

همانگونه که برای شما توضیح دادیم برنامه تخت‌گاز یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در تمام دنیا است و همین محبوبیت باعث شد تا جرمی کلارکسون به چهره‌ای جهانی تبدیل شود. اینگونه که پیدا است زمانی که جرمی از برنامه تخت‌گاز اخراج شد، یکی از شبکه‌های تلویزیونی روسیه که زیر نظر وزارت دفاع این کشور کار می‌کند به جرمی پیشنهاد کار داد تا برنامه‌ای شبیه به تخت‌گاز را در مسکو تهیه کند.

کسی نمی‌داند میان وزارت دفاع روسیه و جرمی کلارکسون چه گذشت و چرا وی پیشنهاد ساخت برنامه برای وزارت دفاع روسیه را رد کرد، اما اگر این اتفاق می‌افتاد بدون شک شاهد برنامه‌های جذابی بودیم که در آن جرمی کلارکسون ماشین‌های جنگی روس‌ها را به‌نمایش می‌گذاشت و بررسی می‌کرد.

کلارکسون نویسنده توانایی است

چیز‌های جالبی که تاکنون از جرمی کلارکسون نمی‌دانستیم

در بالا برای شما توضیح دادیم که جرمی کلارکسون از روزنامه‌نگاری به تلویزیون آمد و چهره‌ای بین‌المللی شد. یکی از ویژگی‌های بارز هر روزنامه‌نگاری قلم توانمند اوست و خوشبختانه جرمی کلارکسون نیز استعداد ذاتی در نویسندگی دارد.

حتی اگر مقاله‌های جرمی را نخوانده باشید باز هم بدون شک برنامه‌های تلویزیونی او را دید‌ه‌اید و به خوبی می‌دانید که چه سخنور تمام‌عیاری است. شوخ‌طبعی‌های کلارکسون به یکی از نقاط مثبت او در اجرای برنامه تخت‌گاز تبدیل شد و همین حس و حال را در نویسندگی نیز از جرمی کلارکسون شاهد هستیم. به این ترتیب می‌توان گفت حتی اگر روزی فرا برسد که جرمی کلارکسون در دنیای تلویزیون بخت و اقبالی نداشته باشد باز هم با قلم توانایی که دارد می‌تواند مخاطبین زیادی را جذب مقاله‌های خودش کند.

جرمی کلارکسون عاشق برند ولوو است

برند ولوو از آن دسته برند‌های خودروسازی است که خودرو‌های بسیار امن و مطمئنی می‌سازند و بسیاری از آزمایش‌های امنیت خودرو، اتومبیل‌های ولوو را به‌عنوان امن‌ترین خودرو‌های دنیا مشخص کرده‌اند. به لحاظ طراحی و زیباشناختی نیز خودرو‌های ولوو حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و این خودرو‌ها تجربه لذت‌بخشی از رانندگی را در اختیار راننده‌ها قرار می‌دهند.

اما در کنار تمام تعریف‌هایی که از ولوو کردیم، جالب است بدانید افراد زیادی هستند که علاقه‌ای به ولوو ندارند و از هر فرصتی برای کوبیدن خودرو‌های ولوو استفاده می‌کنند. در این بین جرمی کلارکسون از این افراد نیست و کاملاً مشخص است که عشق‌نهانی به ولوو دارد. جرمی کلارکسون علاقه خود به ولوو را از کسی پنهان نمی‌کند و برای نمونه می‌توان به تعریف و تمجید‌های کلارکسون از ولوو مدل ایکس. سی ۹۰ اشاره کرد.

طرفداران علاقه دارند جرمی کلارکسون نخست‌وزیر شود

سلبریتی‌های زیادی را شاهد بوده‌ایم که پس از رسیدن به شهرت و محبوبیت در میان مردم، هوس حضور در دنیای سیاست به سرشان می‌زند. معروف‌ترین این سلبریتی‌ها را می‌توان آرنولد شوارتزنگر نام برد که در سال ۲۰۰۳ عزم هوس نشستن بر کرسی فرماندار کالیفرنیا به‌سرش زد و در انتخاب شرکت کرد و دست‌برقضا پیروز هم شد.

جالب است بدانید بر اساس گزارشی که دِیلی مِیل (Daily Mail)، منتشر کرده است در سال ۲۰۰۸، هواداران جرمی کلارکسون از او درخواست کردند تا نخست‌وزیر شود. اصرار هواداران به اندازه‌ای بود که رسما درخواستی تدوین کردند و چیزی نزدیک به ۲۸ هزار نفر از شهروندان انگلیس پای این درخواست را امضا نمودند تا جرمی کلارکسون را در دنیای سیاست شاهد باشیم.

مسافرت سبک زندگی جرمی کلارکسون را تغییر داد

اگر از هواداران پر و پا قرص جرمی کلارکسون باشید به‌خوبی می‌دانید که این مجری و چهره‌سرشناس، عاشق فرانسه است و هر وقت که خبری از کلارکسون نمی‌شنویم مطمئن باشید مسافرتی به فرانسه داشته است.

برنامه تخت‌گاز شرایطی را برای کلارکسون مهیا کرد تا تقریباً به تمام نقاط دنیا سفر کند و زیباترین و بهترین شهر‌های جهان را از نزدیک ببیند. اما فرانسه در میان تمام کشور‌های دنیا بیشتر به دل کلارکسون نشسته است. علاقه کلارکسون به فرانسه ریشه‌ای دیرینه دارد و به مسافرت‌های او در دوران جوانی باز می‌گردد.

اینگونه که پیدا است زمانی که جرمی ۱۹ سال بیشتر نداشت در سفری به ایتالیا گذارش به فرانسه افتاد و ظاهراً ایام خوبی را در فرانسه تجربه کرد. همین امر باعث شد تا عاشق فرهنگ فرانسوی‌ها شود. جرمی کلارکسون اعتراف می‌کند که فرانسه را دوست دارد و مدعی است مسافرت به فرانسه باعث شد تا سبک زندگی‌اش را تغییر دهد، جرمی در این خصوص گفت به‌رغم اینکه فرانسه تاریخچه غنی از هنر و موسیقی دارد، اما این موارد باعث نشده تا به فرانسه علاقه‌مند شود و حضور میان مردم این کشور و گشت و گذار در بنا‌های تاریخی فرانسه، دلیل علاقه او به این کشور است.

جرمی کلارکسون مدیون پدر و مادرش است

چیز‌های جالبی که تاکنون از جرمی کلارکسون نمی‌دانستیم

پس از اینکه کلارکسون با شبکه بی. بی. سی برای پخش برنامه تخت‌گاز دچار مشکل شد، هوادارانش جمله جالبی را در خصوص او مطرح کردند و گفتند ممکن است کلارکسون را از برنامه تخت‌گاز جدا کنید، اما محال است بتوانید تخت‌گاز را از از او بگیرید. همین اتفاق هم افتاد و همانگونه که می‌دانید جرمی پس از پایان تخت‌گاز، برنامه جدیدی با همان سبک و سیاق تخت‌گاز را معرفی کرد.

جرمی کلارکسون روحیه پیگیربودن در کار‌ها را از پدر و مادرش فرا گرفته است چرا که زمانی که کودک بود، پدر و مادرش وضع مالی خوبی نداشتند، اما به‌رغم درآمد کم، فرزندشان را به مدرسه خصوصی فرستاند و برای تأمین هزینه‌های سنگین درس و مشق، والدین جرمی مجبور شدند خرس‌های عروسکی درست کنند. جرمی از استمرار پدر و مادرش برای رسیدن به موفقیت درس‌های زیادی گرفت و از این لحاظ می‌توان گفت زندگی‌اش را مدیون والدین فداکاری است که جدیت در کار به خرج دادند و نردبان موفقیت را پیش‌روی جرمی گذاشتند.

جرمی در جوانی به اندازه امروز گستاخ نبود

همانگونه که برای شما گفتیم جرمی کلارکسون کار خودش را با روزنامه‌نگاری شروع کرد و مطالبی که در آن زمان نوشته است به‌هیچ وجه تندی کلام این روز‌های کلارکسون را ندارد. جالب اینجاست که کلارکسون در زندگی شخصی نیز وقتی که نوجوان و بی‌تجربه بود مورد کم‌اهمیتی و توهین دیگران قرار می‌گرفت و پاسخی برای دفاع از خودش نداشت و سعی می‌کرد در این شرایط به گوشه‌ای پنهاه ببرد.

جرمی کلارکسون در این زمینه مدتی پیش به مجله جی. کیو (GQ Magazin)، گفت در دوران نوجوانی راه‌هایی را فرا گرفته بود تا از دردسر دوری کند و گستاخی و زبان تند و تیزی که امروز دارد را در آن دوران اصلاً نداشت. وی در ادامه صحبت مدعی شد خاطرات خوشی از دوران نوجوانی ندارد و در آن زمان اصلاً از زندگی احساس شادی نمی‌کرد.

جرمی میانه‌خوشی با سری جدید مجموعه تخت‌گاز ندارد

چیز‌های جالبی که تاکنون از جرمی کلارکسون نمی‌دانستیم

با توجه به شناختی که از جرمی کلارکسون داریم به‌خوبی می‌دانیم که به قول قدیمی‌ها پوست کلفتی دارد و به این راحتی‌ها از چیزی ناراحت نمی‌شود. اما جرمی کلارکسونی که به این راحتی‌ها از چیزی دلخور نمی‌شود، پاشنه آشیل مهمی هم دارد و این نقطه ضعف چیزی نیست به‌غیر از برنامه تخت‌گاز.

در این زمینه چرمی کلارکسون به رسانه‌ها گفته است که همیشه رؤیای برنامه تخت‌گاز را در سر داشته و شخصیت استیگ (Stig) را او در این برنامه خلاق کرده و همانند پدری که بزرگ‌شدن فرزندش را می‌بیند، به چشمان خودش بزرگ‌شدن تخت‌گاز را مشاهده کرده است. به این ترتیب حسابی به جرمی کلارکسون حق می‌دهیم اگر دل خوشی از سری جدید برنامه تخت‌گاز نداشته باشد.

جرمی کلارکسون حسابی اهل خورد و خوراک است

به هر اندازه‌ای که جرمی عاشق خودرو‌های رنگ و وارنگ است به همان اندازه نیز به خوراکی‌های خوشمزه علاقه دارد و گاهی اوقات در برنامه تخت‌گاز نیز شاهد صحنه‌هایی بودیم که کلارکسون حسابی خودش را تحویل می‌گیرد و به قول قدیمی‌ها تا خرخره می‌خورد.

کلارکسون از هر موقعیتی برای پر کردن پاک بنزین یا شارژ نمودن باتری الکتریکی خودرو استفاده می‌کند تا در پمپ‌بنزین توقف کرده و هر چیزی که دم دستش می‌رسد را بخورد و دلی از عزا در آورد.

جالب است بدانید اگر جرمی کلارکسون گرسنه شود و غذایی برای خوردن پیدا نکند، روزگار عوامل حاضر در صحنه را سیاه می‌کند. جالب‌تر اینکه دعوای کلارکسون و تهیه‌کننده مجموعه تخت‌گاز که به درگیری فیزیکی منجر شد، نیز از قرار معلوم به این دلیل بود که عوامل این مجموعه غذا تدارک ندیده بودند و کلارکسون سر همین قضیه با تهیه‌کننده دعوا راه میاندازد و این درگیری باعث اخراج او می‌شود.

مجموعه تخت‌گاز بدون کلارکسون لطفی ندارد

نزدیک به ۶ میلیون نفر، آخرین برنامه تخت‌گاز که جرمی کلارکسون در آن حضور داشت را را مشاهده کردند. چنین آماری برای یک برنامه تلویزیونی واقعاً چشمگیر به‌نظر می‌رسد و بعید می‌دانیم بی. بی. سی برنامه‌ای به این پرطرفداری داشته باشد.

از طرف دیگر پس از اخراج کلارکسون از تخت‌گاز، سری جدید این مجموعه با مجری‌گری مت له بلانک (Matt LeBlanc) کمدین معروف از سر گرفته شد، اما قسمت اول این برنامه تنها چیزی نزدیک به ۴.۴ میلیون نفر بازدید کننده داشت و کمترین آمار تماشاچی را در یک دهه گذشته از تاریخ پخش این سریال بدست آورد. انتظار می‌رود مجموع قسمت‌های فصل هفتم چیزی کمتر از ۲ میلیون بازدید کننده داشته باشد و به این ترتیب می‌توان گفت برنامه تخت‌گاز واقعاً بدون حضور جرمی کلارکسون لطفی ندارد.

برنامه گرند تور از ضعف‌های تخت‌گاز بهره گرفته است

چیز‌های جالبی که تاکنون از جرمی کلارکسون نمی‌دانستیم

با توجه به آمار و ارقامی که از تعداد تماشاچیان هفتمین فصل از برنامه تخت‌گاز بدون حضور کلارکسون مطرح کردیم کاملاً می‌توانید نتیجه بگیرید که تخت‌گاز بدون کلارکسون رو به فنا می‌رود و حتی مت له بلانک، کمدین حرفه‌ای که بازی چشمگیر او در نقش جویی در سریال فریندز را هرگز فراموش نمی‌کنیم نیز نمی‌تواند جای جرمی کلارکسون را در این برنامه پر کند.

از طرف دیگر جرمی کلارکسون برنامه گرند تور را در دست اجرا دارد و از ضعف‌های برنامه تخت‌گاز بهره گرفته است تا بتواند هرچه بیشتر مخاطبین برنامه جدیدش را افزایش دهد.

جرمی کلارکسون دشمن شماره یک خودرو‌های خودران است

اگر اخبار صنعت خودروسازی را دنبال کرده باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که با خودرو‌های خودران فاصله زیادی نداریم و سلاطین خودروسازی تا چند سال دیگر خودرو‌های خودران را راهی بازار خواهند کرد. این خودرو‌ها برای هدایت در جاده نیازی به راننده ندارند و حتی در بعضی از این خودرو‌ها در قسمت جلو خبری از فرمان و گاز و ترمز نیست.

در این بین جرمی کلارکسون که عاشق رانندگی است هیچ اعتقادی به خودرو‌های خودران ندارد و بر این باور است که این خودرو‌ها حس و حال رانندگی را از بین خواهند برد. با توجه به شناختی که از جرمی کلارکسون داریم انصافاً باید به او حق بدهیم، اما از طرف دیگر همانگونه که بهتر از ما می‌دانید جلوی پیشرفت و فناوری را نمی‌توان گرفت و در نهایت بدون شک خودرو‌های خودران راه خود را به بازار پیدا خواهند کرد.

خریداری برای خودرو‌هایی که در تخت‌گاز استفاده شده‌اند وجود ندارد

چیز‌های جالبی که تاکنون از جرمی کلارکسون نمی‌دانستیم

به‌عنوان طرفدار برنامه‌های تخت‌گاز حتماً به‌خوبی می‌دانید و دیده‌اید که در این برنامه چه بلا‌هایی بر سر خودرو‌ها می‌آورند. با این حساب این پرسش پیش می‌آید که چه اتفاقی بر سر این خودرو‌ها پس از استفاده در برنامه تخت‌گاز می‌افتد. از قرار معلوم بیشتر این خودرو‌ها در بازار فروخته می‌شوند و از آنجایی که در این برنامه فشار زیادی به خودرو وارد می‌شود، این خودرو‌های فروخته شده، وضعیت خوبی به لحاظ سلامت فنی ندارند.

در این زمینه می‌توان به یک خریدار بخت‌برگشته اشاره کرد که خودروی بی. ام؛ و ام ۳ را خریداری کرد. این خودرو قبلاً در برنامه تخت‌گاز استفاده شده بود و پس از اینکه خریدار نزدیک به یک ماه از این خودرو استفاده کرد متوجه شد که این خودرو چندین مشکل اساسی دارد. فروشنده‌ای که این خودرو را فروخته بود، مشکلات آن را برطرف کرد، اما با توجه به چنین سابقه‌ای، در مجموع می‌توان گفت نمی‌توان روی خودرو‌هایی که برای برنامه تخت‌گاز استفاده شده‌اند حساب باز کرد.

جرمی کلارکسون گاهی اوقات حسابی غمگین و افسرده می‌شود

اگر با دقت به چهره جرمی کلارکسون نگاه کنید، متوجه خواهید شد که او تنها با دیدن خودرو‌های سریع و جذاب خوشحال می‌شود و به لحاظ ظاهری ممکن است احساس کنید قلب او هم، مانند خودرو‌هایی که دوست دارد از فلز ساخته شده داست. اما چنین باوری در خصوص جرمی کلارکسون صحت ندارد و او شخصاً اعتراف کرده که روحیه احساساتی دارد و گاهی اوقات حتی برای حیوان خانگی‌اش هم ممکن است بنشیند و ساعت‌ها اشک بریزد.

سعی کردیم تمام نکته‌های جالبی که از جرمی کلارکسون می‌دانستیم را با شما در میان بگذاریم، در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به کلارکسون علاقه دارید و اطلاعات مفیدی از برنامه تخت‌گاز یا مجموعه جدید او می‌دانید، در قسمت نظرات این اطلاعات را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: hotcars

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شیطان پرسته ؟اون علامت دست که اینو میگه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش اون علامت علاقه مندیه

      • بدون نام

        رائفی پور برو مشقاتو بنویس باز بی اجازه اون تبلت آمریکایی تو روشن کردی وارد دنیا پر از گناه اینترنت شدی ؟

      • بدون نام

        اخه این چه حرفیه میزنی؟

      • بدون نام

        اصلا به تو چه ربطی داره؟

      • armita

        این علامت علاقست
        اما اگر انگشت شصتش رو هم باز میکرد شیطان پرستی بود

    • سمیرا

      خِعلی عاولیه

    • یاسر

      دمتون گرم

    • بدون نام

      من فکر می کردم برند ماشین مورد علاقه اش الفا رومئو باشه!!!!

    • بدون نام

      این پیرمرد زشت چرا برای ما باید جذاب باشه؟

      پاسخ ها

      • اسی

        زیاد ما ما نکن عزیزم

      • ,

        اسی خدا نکشتت...خخخ

    • بدون نام

      مطالبتون قدیمیه،گرندتور ساخته شده وحتی از تلویزیون ایران هم پخش شده ولی شما دارین تازه از تصمیم برای ساختش مینویسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج