جاباما
۸۵۲۴۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تمدید ویزای رامین در قطر به مقصد تازه

مدافع ملی پوش الشحانیه و بازیکن سابق پرسپولیس در پایان فصل لیگ ستارگان به عنوان بهترین مدافع راست انتخاب شد تا حضوری موفق در نیم فصل بازی در قطر را تجربه کند.

ورزش سه: رامین رضائیان بعد از جدایی از پرسپولیس روزهای متفاوتی را سپری کرد. او وقتی از لیست نفرات مورد نظر برانکو در پرسپولیس کنار گذاشته شد، به بلژیک رفت. اما در سال ۲۰۱۸ و بعد از یک نیم فصل دوری از فوتبال ،از بلژیک راهی قطر شد تا به عنوان یک مدافع راست کار سختی در فوتبال سرزمینی داشته باشد که بیشتر سرمایه اش را روی خرید مهاجمان و گلزنان خرج می کند.

رامین اما در الشحانیه روزهای خوبی را از نظر فردی و تیمی سپری کرد. الشحانیه که که معمولا در رفت و برگشت بین لیگ ستارگان و لیگ دسته پایین تر قطر بود فصل را در رتبه هفتم به پایان رساندو رضاییان هم در پایان به عنوان بهترین مدافع راست این فصل از رقابت ها انتخاب شد.

او در این فصل و در ده مسابقه ای که در ترکیب این تیم قطری به میدان رفت ۴ گل به ثمر رساند. در اولین بازی اش با لباس الشحانیه برابر الدحیل یک گل ، یک گل در بازی با ام صلال و دبل او در برابر الغرافه که منجر به پیروزی سه بر یک تیمش در آخرین بازی لیگ ستارگان شد.

راز و رمز دلبری از قطری ها

رامین رضائیان یک مدافع راست با خاصیت و میل تهاجمی بسیار بالا است. او در راه آهن و حتی قبل از آن در صبا به دلیل همین قدرت نفوذ و تاثیرگذاری اش در بخش تهاجمی و همچنین گل هایی که به ثمر می رساند مطرح شد. در بازی هفته بیست و چهارم لیگ چهاردهم از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه پرسپولیس را باز کرد تا به اصل قدیمی این باشگاه که "بازیکنی که مقابلت خوب بازی می کند را جذب کن" او چشم سرخ ها را گرفت و راهی این تیم شد.

رامین در پرسپولیس و تیم ملی هم روزهای خوبی را سپری کرده است و حالا در ۲۹ سالگی آنقدر تجربه دارد که بتواند در فوتبال قطر که نسبت به بازیکنان و مربیان خارجی اش سخت گیری عجیبی دارد بدرخشد. او خوب می داند که در فوتبال کشورهای عربی حتی اگر یک مدافع راست باشید باید گل بزنید و پاس گل بدهید و این همان کاری است که شماره ۲۷ سابق پرسپولیس در آن تبحر دارد.

رضاییان در الشحانیه البته شماره ۲۳ را به تن می کند که شماره او در تیم ملی ایران هم هست. او بازیکن محبوب کارلوس کی روش بود و حتی در روزهایی که در پرسپولیس بازی نمی کرد و یا تیم نداشت همواره جزو نفرات ثابت لیست این سرمربی پرتغالی بود.

او حالا در قطر هم توانسته در میان ستارگان مطرح حاضر در لیگ ستارگان در پست دفاع راست توجه ها را به خود جلب کند و عنوان بهترین مدافع راست فصل را به دست بیاورد. اما نکته ای که برای او در لیگ پرستاره قطر وجود دارد این است که در پستی بازی می کند که با درخشش در آن می تواند به بهترین تیم های این لیگ نیز برسد.

البته که در جذب بازیکن در فوتبال قطر پیشرفت هایی حاصل شده و دیگر تمام سرمایه صرف خرید مهاجم یا هافبک تهاجمی نمی شود اما رقابت در دفاع راست بی تردید به اندازه رقابت در خط حمله در این لیگ نیست. با این وجود و با توجه به درخشش رضاییان در ده بازی که در ترکیب الشحانیه حضور داشت حالا او می تواند در انتظار پیشنهادات بهتری از سوی تیم های مطرح لیگ ستارگان باشد.

رامین رضاییان در روزهایی با درخشش در قطر بازهم در معرض پیشنهادهای جالب باشگاه های ایرانی قرار خواهد گرفت اما به نظر می رسد او کماکان قصد دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد و شاید سال آینده در یکی از تیم های مطرح لیگ ستارگان برابر نماینده های ایرانی هم بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج