۸۵۶۹۲۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

ایران - سوریه قطعی شد، سرمربی معرفی می‌شود؟

با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران روز ۱۶ خرداد به مصاف تیم ملی سوریه در ورزشگاه آزادی می‌رود و حالا باید دید سرمربی تیم ملی تا آن زمان مشخص می‌شود یا خیر.

ورزش سه: بعد از ظهر امروز سایت فدراسیون فوتبال با انتشار اعلامیه‌ای از علاقه مندان خواست تا برای انجام تبلیغات محیطی این بازی که روز ۱۶ خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود مدارک خود را ارسال کنند. خبری نه چندان مهم که یک نکته بسیار مهم و ارزشمند در دل آن وجود دارد.

پس از این که تیم ملی اولین فیفا دی بعد از جام ملت‌ها را به دلیل نداشتن سرمربی از دست داد، حالا نخستین بازی خود را بعد از خروج کارلوس کی‌روش برابر رقیب سختی مانند سوریه انجام می‌دهد. دومین فیفا دی که در خرداد برگزار می‌شود و مسئولان فدراسیون فوتبال هم قول داده بودند تا آن زمان سرمربی جدید را انتخاب کنند.

حالا با توجه به برنامه موجود باید در انتظار معرفی سرمربی جدید تیم ملی از سوی مهدی تاج باشیم. مسئله‌ای که در چند وقت اخیر شایعات زیادی را به خود دیده است. از حضور هروه رنار تا یورگن کلینزمن تا جدید ترین گزینه که به نام علی دایی خورده است. نکته جالب توجه این است که تمامی اسامی مطرح شده یا به صورت مستقیم توسط فدراسیون تکذیب شدند یا افراد نزدیک به این نهاد آن را رد کردند.

چیزی که عیان به نظر می‌رسد این است که مسئولان فدراسیون فوتبال برای گزینه خود به جمع بندی نهایی رسیده‌اند و در انتظار پایان لیگ هجدهم هستند. نزدیک ترین گزینه خارجی به تیم ملی در حال حاضر طبق گمانه زنی‌ها رنار، سرمربی فرانسوی مراکش به حساب می‌‎آید.

اما او درگیر جام ملت‌های آفریقا خواهد بود و درست تا خرداد مشغولی خاص خودش را دارد. از طرفی اگر گزینه داخلی مدنظر فدراسیون قرار گیرد باید تا پایان مسابقات لیگ برتر منتظر ماند و دید در نهایت قرعه شانس به نام کدام شخص خواهد افتاد. هر چه هست باید حضور مربی جدید تا بازی دوستانه با سوریه را قطعی دانسته و در انتظار معرفی رسمی او از سوی رییس فدراسیون باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ANTILONG

      یعنی عمر خربین و عمر السومه هردو مقابل شیافوند

    • امیر موری

      رییس مافیا کیه تمی قلعه نوییه

    • امیر موری

      رییس مافیا کیه امیر قلعه نوییه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج