۸۵۹۴۷۱
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

یوسفی: چرا همه روی ماشین‌سازی زوم‌ هستند

هافبک تیم فوتبال ماشین سازی می گوید که این تیم هم مثل ۱۲ تیم دیگر لیگ برتر است و نباید نگاه متفاوتی نسبت به آنها وجود داشته باشد.

ورزش سه: محسن یوسفی هافبک باتجربه تیم فوتبال ماشین سازی در مورد دیدار روز گذشته برابر سپاهان گفت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد. در هر دو نیمه موقعیت های بهتری داشتیم ولی درست استفاده نکردیم. قبل از گل سپاهان خیلی روان بازی می کردیم، اما آنها روی یک اتفاق گل زدند. هر دو تیم موقعیت داشتند ولی ما استفاده نکردیم و آنها گل زدند. باز هم مثل چند مسابقه قبلی فرصت ها را از دست دادیم.

بازیکن سابق استقلال تهران در مورد شرایط این روزهای ماشین سازی بیان کرد: ما اول فصل شرایط خوبی نداشتیم، یک هفته قبل از شروع مسابقات جمع شدیم و دنبال این بودیم که در لیگ بمانیم. اگر داوری در چند بازی اخیر شرایط بهتری داشت، اوضاع ما هم در جدول بهتر می شد.

یوسفی: چرا همه روی ماشین‌سازی زوم‌ هستند

ماشین سازی در چهار هفته پایانی رقابت ها طبق برنامه باید با تیم های استقلال تهران، سپاهان، پرسپولیس و پدیده بازی می کرد که دو بازی ابتدایی را با شکست پشت سر گذاشت. از محسن یوسفی هافبک تیم ماشین سازی در مورد این دیدارها پرسیدیم و او توضیح داد: از این بازی ها استقبال می کنیم، چون در دید هستیم. بچه ها دوست داشتند نمایش خوبی داشته باشند ولی متاسفانه نتایج خوبی نگرفتیم.

هر چقدر از بازی ای که مقابل سپاهان داشتیم، تعریف کنیم در نهایت اما نتیجه به نفع این تیم شد و ما باختیم. در دو بازی باقی مانده امیدوارم بتوانیم خوب کار کنیم. حرف و حدیث ها همیشه هست. اگر می بردیم هم باز این حرف ها بود.

بازیکن سابق پدیده در مورد از بین رفتن شانس قهرمانی تراکتورسازی و تاثیری که این موضوع در عملکرد آنها داشته، تاکید کرد: ما به تیم شهرمان کاری نداریم. از آن طرف هم کسی از تراکتورسازی نیامده و نگفته که برای ما بازی کنید. ما بازی می کنیم و حالا شاید نتایج به نفع تیم های دیگر شود.

از یوسفی در مورد حرف های فرید کریمی هم در میکسدزون خبری، پرسیدیم که او گفت: فرید حرفی زده و از علاقه مردم شهر گفته ولی حرفش طور دیگری تعبیر شده. امروز هم در تمرین گفت از من سوال شد و من هم جواب دادم ولی منظور خاصی نداشتم.

هافبک ماشین سازی در مورد بی انگیزگی ماشین سازی که خطر سقوط تهدیدش نمی کند، افزود: انگیزه تیم ما با تیم های سایپا، فولاد و اکثر تیم ها شبیه هست. خیلی از تیم ها شرایط ما را دارند ولی نمی دانم چرا زوم کرده اند روی تیم ما. نمی دانم چرا ماشین سازی را طور دیگری نگاه می کنند ولی ما هم مثل 12 تیم دیگری هستیم که شبیه ما هستند.

از یوسفی که یکی از بازیکنان مطرح شناخته شده فوتبال ایران در سالیان گذشته است در مورد شرایطش طی فصل جاری که دو ایستگاه تا پایان دارد هم پرسیدیم که او گفت: فصل خوب برای من شروع شد ولی بعد از مصدومیت کار سخت شد. ان شاالله این دو بازی را انجام دهیم و بعد شرایط را بررسی می کنم تا ببینم در آینده باید چه تصمیمی بگیرم.

یوسفی در پایان و در پاسخ به این سوال که شانس قهرمانی کدام تیم را بالاتر می داند، عنوان کرد: در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست. با این اتفاقاتی که افتاده شانس پرسپولیس بیشتر از بقیه است ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقاتی در هفته های آینده رخ می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      آخه شما آقا بالا سر دارین .تر تر ها

    • بدون نام

      چون این تیم در ظاهر برای کسی است که در حقیقت برای زنوزی

    • بدون نام

      شاید تیم کثیفی است البته شاید

    • بدون نام

      این هنوز بازی میکنه!!!! چهل سال داره

    • برند شیشتقلال

      چون تبانی میکنه

    • N

      هیچکی کاری هم بهتون نداره الکی ب خودت نگیر . والااااا توی این اوضاع شاخ شدن تو کم بود

    • بدون نام

      اقای یوسفی خودتون را هم بکشید تطهیر نمیشید اقای بهزادی کریمی در چند جمله تمام واقعیتها را گفت و قضاوت با عاقلان و کسی هم نمیگه ماست من ترشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج