جاباما
۸۶۸۶۰۵
۵۴۱۶
۵۴۱۶
پ

بیوگرافی امیلی بیچام، برنده نخل طلای کن ۲۰۱۹

امیلی بیچام (Emily Beecham) بازیگر جوانی است که پس از چند کار قوی بالاخره به خاطر فیلم «جو کوچولو» (Little Joe) در جشنواره کن ۲۰۱۹ برنده جایزه نخل طلایی بهترین بازیگر زن شد. به همین بهانه در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با این بازیگر جوان و خوش آتیه بیشتر آشنا کنیم.

برترین‌ها: امیلی بیچام (Emily Beecham) بازیگر جوانی است که پس از چند کار قوی بالاخره به خاطر فیلم «جو کوچولو» (Little Joe) در جشنواره کن ۲۰۱۹ برنده جایزه نخل طلایی بهترین بازیگر زن شد. به همین بهانه در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با این بازیگر جوان و خوش آتیه بیشتر آشنا کنیم.

بیوگرافی امیلی بیچام، برنده نخل طلای کن ۲۰۱۹

امیلی بیچام در ۱۲ می ۱۹۸۴ در انگلیس بدنیا آمد. او یک بازیگر انگلیسی-آمریکایی است که اولین تجربه بازیگری قابل توجه خود را در سال ۲۰۰۶ در فیلم «سفر بخیر» (Bon Voyage) و سریال «زندگی پس از مرگ» (Afterlife) کسب کرد. بیچام در سال ۲۰۱۱ جایزه بهترین بازیگر زن را از فستیوال فیلم مستقل لندن دریافت کرد.

بعد از آن بود که بیچام به خاطر ایفای نقش «دافنه» (Daphne) در فیلمی به همین نام در سال ۲۰۱۷ بار دیگر مورد توجه قرار گرفت. بازی در این فیلم نامزدی جایزه بهترین بازیگر زن در فستیوال فیلم مستقل لندن و بهترین بازیگر تازه کار زن در جوایز امپایر را برای بیچام در پی داشت.

همچنین بیچام یکی از بازیگران اصلی و محبوب سریال «به درون بد لندز» (Into the Badlands) به شمار می‌آید که در آن نقش شخصیت «بیوه» (The Widow) را بر عهده دارد. امیلی بیچام به خاطر شباهت فیزیکی اش به نیکول کیدمن نیز مورد توجه قرار گرفته است.

بیوگرافی امیلی بیچام، برنده نخل طلای کن ۲۰۱۹

واقعیاتی کوتاه در مورد امیلی بیچام

تاریخ تولد: ۱۲ می ۱۹۸۴

وضعیت تأهل: مجرد

قد: ۱۶۵ سانتیمتر

محل تولد: انگلیس

ثروت خالص: ۱.۳ میلیون دلار

فیلم‌های معروف: دافنه و درود، سزار!

سریال‌های معروف: به درون بد لندز، زندگی پس از مرگ، دهکده

امیلی بیچام از پدری انگلیسی اهل لینکلن شایر که خلبان بود و یک مادر آمریکایی اهل آریزونا متولد شد. از آنجایی که پدرش خلبان بود، امیلی در کودکی در شهر‌ها و کشور‌های زیادی زندگی کرده است. با این وجود بیچام عمدتاً در منچستر ساکن بوده است. برای تحصیلات عالیه، بیچام در سن ۱۸ سالگی در آکادمی موسیقی و هنر‌های دراماتیک لندن ثبت نام کرده و در سال ۲۰۰۶ با مدرک کارشناسی از این آکادمی فارغ التحصیل شد.

زندگی حرفه‌ای

امیلی بیچام فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۲۰۰۶ با فیلم «سفر بخیر» و سریال تلویزیونی «زندگی پس از مرگ» آغاز کرد. هنگام بازی در فیلم «سفر بخیر»، بیچام آخرین سال تحصیل خود در دانشگاه را می‌گذراند. بیچام در سال ۲۰۰۷ در فیلم آخرالزمانی زامبی محور «۲۸ هفته بعد» (۲۸ Weeks Later) حضور یافت و بازی اش مورد توجه قرار گرفت. بعد‌ها در سال ۲۰۰۹، یان دان او را برای بازی در نقش اصلی فیلم مستقل «The Calling» انتخاب کرد که آغاز نقش آفرینی بیچام در چندین پروژه سینمایی و تلویزیونی موفق بود. بیچام در مدت بسیار کوتاهی به یک بازیگر زن شناخته شده تبدیل شده و با کسب جوایز متعددی سینمایی در کشورش، الهام بخش بسیاری از دختران جوان برای ورود به عرصه بازیگری شد.

او در سال ۲۰۱۶ در کنار بازیگرانی مشهور نقش دیردره را در کمدی «درود، سزار!» (Hail, Caesar!) ساخته برادران کوئن را بازی کرد. از نقش آفرینی‌های عمده او در عرصه تلویزیون، علاوه بر موارد گفته شده، می‌توان به «سه تفنگدار» (The Musketeers)، «دهکده» (The Village)، «بلندینگز» (Blandings)، «خسارات» (Damages)، «خیابان» (The Street) و تعدادی دیگر اشاره کرد.

بیوگرافی امیلی بیچام، برنده نخل طلای کن ۲۰۱۹

ثروت امیلی بیچام

بسیاری از منابع، ثروت خالص بیچام را ۱.۳ میلیون دلار برآورد کرده اند که نزدیک به ۱ میلیون دلار از این ثروت از طریق بازی در نمایش‌های تئاتر به دست آمده است. اولین فیلم بیچام با عنوان «دافنه»، ۱۴۸.۴۳۳ دلار در انگلستان و ۶۴.۴۰۴ دلار در هلند فروش داشت در حالی که این رقم برای فیلم «درود، سزار!» به ۶۳.۶ میلیون دلار با بودجه ۲۲ میلیون دلاری رسید. دیگر فیلم‌های او نیز فروش‌های نسبتاً خوبی را تجربه کردند.

زندگی شخصی امیلی بیچام

دختری بااستعداد، شخصیت جذاب و زیبایی ظاهری مانند امیلی بیچام به سختی می‌تواند از شایعات در امان بماند، اما به خوبی توانسته روابط شخصی و عاشقانه اش را از چشم رسانه‌ها دور نگه دارد به طوری که تاکنون هیچ مردی به او نسبت داده نشده است. هرچند داشتن روابط عاشقانه در این سن اجتناب ناپذیر است، اما بیچام توانسته این روابط را بسیار مخفی نگه دارد و در صحبت با رسانه‌ها نیز اطلاعاتی در این زمینه ارائه نداده است. با این وجود او را زنی مجرد می‌دانیم. او یک برادر کوچکتر دارد که با نام TC Beecham در اینستاگرام فعالیت می‌کند. همچنین بسیاری بیچام را یکی از چهره‌های آینده هالیوود می‌دانند.

بیوگرافی امیلی بیچام، برنده نخل طلای کن ۲۰۱۹

او در مصاحبه‌ای فاش کرد که هرگز با رویای بازی در نقش دختران جذاب و دوست داشتنی به کلاس بازیگری نرفته بلکه همیشه دوست داشته در نقش‌هایی موثر و نقش‌هایی که عکس شخصیت‌های جذاب و دوست داشتنی است قرار بگیرد. نقش او در فیلم «دافنه» از آن جمله نقش‌هایی بود که بیچام همیشه دوست داشت بر عهده بگیرد، نقشی که جذاب و دوست داشتنی نیست، اما می‌توان رگه‌های از اخلاق و رفتار مردانه و خشن را در آن یافت. در نهایت امیلی بیچام در جشنواره کن ۲۰۱۹ باارزش‌ترین جایزه دوران فعالیت بازیگری نسبتاً کوتاهش را بدست آورد و برای بازی در فیلم «جو کوچولو» موفق به دریافت جایزه نخل طلایی شد.

این فیلم درام بریتانیایی- استرالیایی از جسیکا هاوسنر در بخش بهترین فیلم جشنواره کن نیز رقابت داشت. «جو کوچولو» داستان یک دانشمند را روایت می‌کند که با دستکاری ژنتیکی موفق ساخته یک گیاه می‌شود که باعث ایجاد تغییراتی در دیگر موجودات زنده می‌شود. این فیلم تاکنون نمره ۷۰ درصد را از سایت روتن تومیتوز دریافت کرده است. نمره فیلم در سایت متاکریتیک نیز ۵۶ از ۱۰۰ عنوان شده است.

منبع: standard.co.uk

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج