جاباما
۸۶۹۷۸۲
۸ نظر
۵۰۱۲
۸ نظر
۵۰۱۲
پ

امام‌ جمعه اسالم: شاه رفت، اما هر روز شاهد فسادیم

امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه شاه را از کشور بیرون کردیم اما هر روز شاهد بروز شاه فساد و اختلاس و غیره هستیم، گفت: بروز این مفاسد نتیجه فاصله گرفتن از روحیه انقلابی و رهبری است.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام محمد جواد باقری، امام جمعه اسالم در خطبه‌های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس به بیان آیات سوره مبارکه إسرا در مورد فساد قوم یهود و شکست دوباره آنان در آخرالزمان و نابودی صهیونیسم پرداخت و گفت: نابودی اسرائیل وعده الهی و تخلف ناپذیر است و هر چقدر هم که مستکبران و سلطه جویان عالم تلاش کرده و امکانات خود را برای حفظ این غده سرطانی جمع کنند نخواهند توانست جلوی نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی فلسطین و قدس شریف را بگیرند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت مسلمین در برابر دشمنان مشترک اسلام افزود: اهانت یک مداح به مقدسات برادران عزیز اهل سنت در رسانه ملی غیر قابل توجیه و محکوم است. باید حواسمان باشد مبادا به بهانه برائت، دشمن اصلی که همان آمریکا و اسرائیل است را فراموش کنیم و به جان یکدیگر بیفتیم.

امام‌ جمعه اسالم: شاه رفت، اما هر روز شاهد فسادیم

باقری با اشاره به موضوع تعویق کنکور امسال، اظهار کرد: هفته گذشته از تریبون نماز جمعه خواستم تا مسئولین به این خواسته اندک ولی مهم دانش آموزان مناطق سیل زده توجه کنند اما هنوز تصمیم قطعی و نهایی اعلام نشده است.

ملت ایران شرافت و کرامت انسانی خود را مدیون امام راحل است

امام جمعه اسالم در ادامه به فرا رسیدن سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد اشاره و بیان کرد: یاد و خاطره خمینی کبیر هیچگاه از ذهن ملت ما پاک نخواهد شد چرا که مردم ایران شرافت و کرامت انسانی خود را مدیون ایشان هستند.

باقری تصریح کرد: امام راحل با قدرت ایمان و بدون واهمه از ابر قدرت‌ها و دستگاه‌های ظالم آن زمان اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کردند و امت اسلامی را که به خواب غفلت رفته بود در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بیدار کرده و عزت از دست رفته مسلمین را به آنها بازگرداند.

وی در ادامه به برخی از ویژگی‌های شخصیتی امام راحل اشاره کرد و افزود: حضرت امام علاوه بر آنکه یک فقیه وارسته و یک فیلسوف اندیشمند بودند دستورات حکومتی و سیاسی اسلام را نیز به خوبی شناخته و با سادگی و دل کندن از دنیا، تسلیم تهدید و تطمیع طاغوتیان نشد و توانست با تکیه بر قدرت الهی حکومت مستضعفین را تشکیل و الگوی جدیدی در مدل‌های سیاسی و موازنه قدرت در دنیا ایجاد کند.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) شاه را که مظهر طاغوت و فساد بود از این کشور بیرون راند و دست طمع مستکبران را قطع کرد، تأکید کرد: امروز همانگونه که رهبری معظم هشدار داده اند شاهد نفوذ جریانی هستیم که خوی سلطنت و اشرافی گری طاغوتی داشته و هر روز دم خروسش از یک جا بیرون می‌زند.

وی با اشاره به اینکه یک شاه ظالم را از این کشور بیرون کردیم اما هر روز شاهد ظهور شاه‌های مختلف اعم از تجمل، تشریفات، فاصله طبقاتی، فساد، تبعیض، اختلاس، رانت هستیم، گفت: متأسفانه فساد اقتصادی با ابعاد گوناگون در لایه‌های متعدد مدیریت کشور نفوذ کرده و هر روز پرونده‌های جدیدی از فساد اقتصادی بر ملأ می‌شود همه اینها نتیجه فاصله گرفتن از روحیه انقلابی و فرامین ولی فقیه عادل است.

لزوم روی کار آمدن دولت جوان و حزب الهی

باقری با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش جوانان برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب الهی، گفت: یک عده فکر می‌کنند این انقلاب و نظام ارث پدرشان است و می‌خواهند تا لب گور بر مسند قدرت بنشینند. چرا میدان را به مدیران جوان و حزب الهی خالی نمی‌کنید؟ چرا مدیر دهه هفتادی کم داریم؟

وی ادامه داد: برخی با فرافکنی و توجیه ناتوانی خود، به مردم آدرس غلط می‌دهند که پول نفت در سوریه و لبنان و فلسطین خرج می‌شود در حالی که پول بیت المال ماشین و موتور لوکس زیر پای منسوبین آقایان شده است.

امام جمعه اسالم در پایان با تأکید بر لزوم بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی، گفت: باید از این دزدان اقتصادی پرسید چرا موقع خوشگذرانی با پول بیت المال کراوات می زنید ولی وقتی در دادگاه حاضر می‌شود پیشانی تان پینه می‌بندد و انگشتر عقیق به دست کرده و ریش می‌گذارید؟ می‌خواهید اسم اسلام و انقلاب را خراب کنید؟ می‌خواهید بگویید مذهبی‌ها مفسد اقتصادی هستند؟ دست این آقایان برای مردم رو شده است. مردم فرق خادم و خائن را می‌دانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جوان بی کار افسرده

      منظورتون از دولت جوان وحزب الهی نکنه دولت بهار واحمدی نژادی های ویران کن هست، ویران کرد مملکت رو؟ روحانی که دیگه مردم رو با خاک یکسان کرد

    • بدون نام

      احسنت حقا که حرف مردم زدی

    • بدون نام

      درود بر شما

    • بدون نام

      شیر مادرت حلالت باشه ،حرف حق و حساب جواب نداره،حرف دل مردم را زدی احسنت

    • بدون نام

      حاج اقا حرف دل ملت زدی

    • بدون نام

      احسنت خدا بیامرزه اموات شما را مانباید ادعای امام زمانی داشته و،شاهد چنین فساد های سنگین وغیر قابل توجیه باشیم انشاالله مسوولان خصوصا قوه قضائیه با مدیریت توانا وجدید خط بطلان بر اینگونه موارد بکشد

    • ملیکا

      آفرین،حق ترین حرف ها رو زد

    • بدون نام

      خدا بیامرز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج