۸۷۰۱۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازیکنان لیورپول و تاتنهام چقدر هم را می‌شناسند؟

بازیکنان هر دو تیم با پیراهن تیم های قبلی‌شان، در رقابت های اروپایی در مقابل رقیب امشب قرار گرفته اند.

وبسایت نود: به نقل از یوفا، فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب میان دو تیم تاتنهام و لیورپول در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید برگزار خواهد شد. اما برخی تقابل ها در این مسابقه جالب به نظر می‌رسد.

برخی بازیکنان هر دو تیم در اردوهای تیم ملی انگلیس هم ‌تیمی هستند. کیران تریپیر، دنی رز، اریک دایر، هری وینکس، دله علی و هری کین (تاتنهام) و ترنت آلکساندر آرنولد، جو گومز، جوردن هندرسون، آدام لالانا و آلکس اوکسلد چمبرلین (لیورپول) بازیکنانی در هر دو تیم هستند که در جمع سه شیرها هم تیمی محسوب می‌شود.

این وضعیت برای توبی آلدروایرلد، یان فرتونگن (تاتنهام) و دیووک اوریگی (لیورپول) در تیم ملی بلژیک و آلیسون بکر، فابینیو، روبرتو فرمینو (لیورپول) و لوکاس مورا (تاتنهام) در تیم ملی برزیل نیز وجود دارد. بن دیویس تاتنهام و بن وودبرن لیورپول نیز در تیم ملی ولز هم تیمی هستند.

ویکتور وانیاما (تاتنهام) و دژان لوورن و آدام لالانا (لیورپول) در فصل ۱۴-۲۰۱۳ در ساوتهمپتون در کنار هم به میدان می‌رفتند و بعد از رفتن این دو لیورپولی، وانیاما در سال ۲۰۱۶ مدتی در جمع قدیس ها با ویرجیل فن‌دایک نیز هم تیمی بود. او البته در سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ در ساوتهمپتون در کنار سادیو مانه نیز به میدان رفت. به تمامی این نام ها باید پائولو گاتزانیگا، دروازه بان تاتنهام را نیز اضافه کرد که در ساوتهمپتون با تمام بازیکنان مورد اشاره هم‌تیمی بود اما اکنون شانس چندانی برای حضور در میدان ندارد.

اما این بازیکنان با تیم های دیگر، سابقه حضور در میدانی اروپایی مقابل رقیب امشب خود را دارند. محمد صلاح در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی فصل ۱۳-۲۰۱۲ لیگ اروپا با پیراهن بازل دروازه تاتنهام را گشود و ۲ سال بعد نیز، این بار در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با پیراهن فیورنتینا مقابل تاتنهام گلزنی کرد.

فابینیو، ستاره برزیلی لیورپول نیز آمار خوبی در مقابل تاتنهام دارد. او عضو موناکویی بود که در مرحله گروهی فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ قهرمانان با تاتنهام هم گروه بود و تیم انگلیسی را در دو مسابقه با نتایج مشابه ۲-۱ شکست داد.

دژان لوورن (لیورپول) در زمانی که پیراهن دیناموزاگرب را به تن می‌کرد، در مرحله گروهی فصل ۰۹-۲۰۰۸ جام یوفا در مقابل تاتنهام قرار گرفت و با نتیجه ۴-۰ شکست خورد.

لیون و لیورپول در مرحله گروهی فصل ۱۰-۲۰۰۹ لیگ قهرمانان اروپا در مقابل هم قرار گرفتند و لیونی که هوگو لوریس را درون دروازه خود داشت، در آنفیلد ۲-۱ پیروز شد و در فرانسه با تساوی ۱-۱ قرمزها را متوقف کرد. لیورپول از مرحله گروهی حذف شد و لیون تا نیمه نهایی ان دوره پیش روی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج