جاباما
۸۷۰۳۷۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مانه: آلیسون بهترین دروازه‌بان جهان است

سادیو مانه، مهاجم سنگالی تیم فوتبال لیورپول از هم‌تیمی برزیلی‌اش تمجید ویژه‌ای کرد.

خبرگزاری تسنیم: سادیو مانه پس از برتری ۲ بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال لیورپول مقابل تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان اروپا و ثبت ششمین قهرمانی سرخپوشان مرسی‌ساید در تاریخ این رقابت‌ها گفت: ما هنوز چیزهای زیادی برای ارائه کردن داریم. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا جام‌های بیشتری را با این ترکیب به دست بیاوریم. بابت کسب این عنوان قهرمانی خیلی خوشحالیم و به خودمان افتخار می‌کنیم. نمی‌توانستم چیزی بهتر از این را تجربه کنم.

مهاجم سنگالی لیورپول همچنین در تمجید از هم‌تیمی برزیلی‌اش که با بسته نگه داشتن دروازه‌ خود در این دیدار کمک شایانی به پیروزی سرخپوشان کرد، اظهار داشت: نمی‌‌توانم توصیف کنم که آلیسون چقدر خوب است. او مهار توپ‌های فوق‌العاده‌ای برای ما انجام داد. از اینکه بکر را در ترکیب‌مان داریم، خوشحال هستیم. آلیسون باعث بهتر شدن لیورپول شده است و از دید من او بهترین دروازه‌بان جهان است.

لیورپول با کسب ششمین عنوان قهرمانی‌اش، پرافتخارترین تیم انگلیس در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان به شمار می‌رود. آنها حالا پس از رئال مادرید با ۱۳ قهرمانی و میلان با هفت قهرمانی سومین تیم پرافتخار تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان به شمار می‌روند.

یورگن کلوپ هم که از سال ۲۰۱۵ هدایت این تیم انگلیسی را برعهده دارد، سرانجام موفق شد اولین عنوان قهرمانی‌اش را با سرخپوشان مرسی‌ساید تجربه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان

      نخیرهم آقای سادیو مانه ترشتگن وبیرانوند بهترین دروازه بان های دنیا هستند

      پاسخ ها

      • Amirreza.F.16

        راست میگه اگه تراشتیگن فقط می تونه جلوی مهاجمای تیم های معمولی لالیگا رو بگیره کی بود که از رم سه تا خورد و از لیورپول 4 تا اگه بخواد اینجوری پیش بره سال دیگه از یه تیمی دیگه توی UCL پنچ تا می خوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج