۸۷۱۴۴۸
۱۷ نظر
۵۰۰۰
۱۷ نظر
۵۰۰۰
پ

عرب: تلاش می‌کنیم مطالبات برانکو را بدهیم

ایرج عرب می گوید باشگاه تلاش می کند ظرف چند روز آینده مطالبات برانکو را پرداخت کند.

ورزش سه: ایرج عرب، مدیر عامل پرسپولیس ساعتی قبل در خبر ورزشی شبکه سه به صورت تلفنی حاضر شد و به سوالاتی درباره آینده برانکو ایوانکوویچ پاسخ داد.

او در ابتدا گفت: دیروز یک جلسه ای را با آقای برانکو داشتیم قبل از این که ایشان تشریف ببرند کرواسی. موضوعاتی را درباره فصل آینده و نقل و انتقالات و مطالبات مطرح شد و البته عدد فی مابین ما قطعی و قرار شد باشگاه ظرف چند روز آینده تلاش کند این را پرداخت کند.

نامه ای هم که آمده مبلغش یک مقدار بیشتر از چیزی بود که دیروز صحبتش بود اما تغییری در موضوع ایجاد نکرده. باشگاه در تمام موضوعات از جمله نقل و انتقالات اصلش بر این است که مطالبات آقای برانکو را پرداخت کند و قطعا موضوع آقای برانکو موضوع اصلی، مهم و اساسی باشگاه پرسپولیس است و تمام تلاش های مدیرعامل، هیئت مدیره و تمام افرادی که در باشگاه کار می کنند این هست که انشالله این اتفاق بیفتد و مطالبات ایشان پرداخت شود. ما یک مقدار اختلاف حساب با شرکت مجری اسپانسری مان داریم که باید آن موضوع را حل کنیم.

عرب: تلاش می‌کنیم مطالبات برانکو را بدهیم

وی افزود: به هر حال اختلاف حساب آن قدر هم کم نیست و البته جاهای دیگر را هم پیگیری می کنیم. احتمال این هم هست چون ما هر کشوری که می رویم هواداران می گویند که این اتفاق بیفتد. باشگاه اگر به این سمت برود می گویند چرا از هوادار کمک گرفت و هواداران هم مرتبا احساس می کنند باید شماره کارتی اعلام شود.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص که رسانه های عربی می گویند برانکو 10 روز به باشگاه فرصت داده و وکیل برانکو می گوید 14 روز، اظهار داشت: این تناقض را نشان می دهد. ما به این مسائلی که می گویید، شما هم رسانه های ملی هستید و چیزی را می پذیرید که رسمیت داشته باشد و ما هم چیزی را خواهیم پذیرفت که رسمیت داشته باشد. وقتی وکیل آقای برانکو می گوید 2 هفته و این ها می گویند 10 روز این یک تناقض آشکار در آن خبری است که آن سمت وجود دارد.

عرب درباره صحبت های سخنگوی وزارت ورزش که گفته بود مشکلات مالی مشکل کوچک پرسپولیس و استقلال هستند نیز عنوان کرد: مشکلات باشگاه خیلی مهم است، منظورشان این نبود که مشکلات مالی خیلی کوچک است می گفتند مشکلات دیگری هم طبیعتا وجود دارد. ما امروز با تورم ریالی و دلاری جدی روبرو هستیم، قراردادی که قبلا بسته شده با دلار 4 هزار تومانی بسته شده! الان به عنوان معضل جدی وجود دارد و قرارداد 4-5 برابر شده.

او در پاسخ به سوال آخر در این خصوص که آیا وزیر قول حمایت مالی داده یا نه، گفت: وزیر حمایت کامل را از باشگاه های دولتی که تحت پوشش وزارت هستند به صورت معنوی دارد اما به صورت مالی دستش بسته است. اگر پولی هم باشد ما مشکل قانونی داریم، مصوبه مجلس هم هست که نباید به باشگاه های حرفه ای کمک کنند در غیر این صورت ممکن بود ایشان منبع مالی را در نظر بگیرند و کمک کنند.

اما کاملا دستشان بسته است. درآمد اسپانسری ما ریالی است و از طرفی تورم ریالی و ارزی داریم که ما را با مشکل مواجه کرده. یعنی شما هر چقدر که در می آورید هزینه ها جلوتر می زنند، اگر در یک خانواده اینطور است که طبیعتا باشگاه پرسپولیس مشکلات بیشتری دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن عبدالهی

      دهنت رو ببند

    • بدون نام

      اسپانسر مشترک نگو، بگو اسپانسر لنگ!

    • بدون نام

      همه سعی خودتو بکن تا بمونه چون اگه بره داستان باخت باخت داریم بازم

    • بدون نام

      حرف مفت نزن تلاش بیخودی هم نکن اگه پروسه رفتن برانکو به دست توانجام بشه خودت میمونی ومیلیونها هوادار میتونی نگهش داری بسم اله نمیتونی هم بیخودی خودت وماهوادارارو سرکارنگذاررک وپوست کنده به هواداربگو نمیتونم یا ازبالا دستی بهت دستوردادن خلاصه حقیقت روبگو وبروبه امیدخدا

    • بدون نام

      عجب فیلمیه عرب.
      بابا!
      مطالباتش را دادین.
      این حرفها برای عوامفریبیه

    • م

      دروغ میگیدشمانمیخواهیدبرانکوبمونه از ترس هواداران پرسپولیس نمی تونید مستقیابرکنارش کنید میخواهید کاری کنید خودش بره
      استعفای شما هم فیلم بود آقای کاشانی از اول مخالف برانکوبود

    • بدون نام

      چرا استقلال که منبع درامدش از اسپانسر کمتره هر روز نمیگه نداریم و هی جذب داره

    • ابوذر حسینی

      نه تلاش میکنی نه میزارن تلاش کنی

    • بدون نام

      بله اسپانسر دنباله پوله واسه شما گور بابای ما تاجیا

    • بدون نام

      اگه دولتی هستن و مجلس میگه کمک نکنید پس چرا ازشون مالیات میگیربن .اگه نیستند چرا آزادشون نمیکنین .
      و مدیرعامل و اعضا رو دولت تعیین میکنه.

    • کیسه کش=خودش وبه نفهمی زدن

      این بی لیاقت طوری حرف میزنه انگار برانکو بره می‌گه باید رسمی بشه انگار منتظره تا پرفسور قرارداد ببنده خب احمق اگه رسمی بشه که قرارداد بسته و رفته اگه برانکو بره پدرت دراومده
      درضمن چرا وزیر به کیسه میده ولی به شما نه

    • بدون نام

      سلام دوستان به صحبت‌های آقای عرب دقت کردین ایشان میفرمایند وزیر اگه کمک مالی هم نکنن کمک معنوی میکنن یعنی حق دیگر تیمها را میخورند تا لنگ قهرمان بشه از این واضح تر هم میشه

    • بدون نام

      دو ماه هستش که دقیقا این جمله را میگید اقای عرب!!!! مشکلی در پرداخت طلب اقای برانکو نداریم!!!!! تا کی میخواین این هفته و اون هفته کنید؟؟؟؟؟؟ نمیدونن آقای شفر در تیم کیسه یک دلار هم معوق نداشت،ولی شما چی؟؟؟؟ اقای برانکو نزدیک یکسال طلب معوق داشت،چرا مربی موفق طلبش باید معوق باشه،اونهم یک سال؟؟؟؟؟؟

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      شک نکن وزیر حلش میکنه

    • mohammad

      اقای عرب بگو برانکو رفتنی شده منم نمیتونم نگهش دارم یعنی توانش رو ندارم تا بازهم پرسپولیس بیفته دست مافیای فوتبال ایران و نابودش کنن مافیایی که تحت عنوان استقلال تهران داره مدیریت میشه اقای عرب فقط خدا به شماها رحم کمه و برانکو بمونه وگرنه این هوادار اروم ‌نمیگیره

    • ناشناس

      خخخخخخ حمایت معنوی

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      لعنت به وزارت کیسه ای که چشم دیدن جام های ما رو نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج