تولد فرزند رامبد جوان در کانادا چقدر آب می‌خورد؟
۸۷۲۳۷۵
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
۱۱۹۶۶ 
احتمالاً در شبکه‌های اجتماعی عکس یا خبری از رامبد جوان و نگار جواهریان درباره سفرشان به کانادا خوانده‌اید. سفری که در ابتدا گفته شد برای اکران فیلم «قانون مورفی» در تورنتو بوده و در روز‌های گذشته هم عکس‌هایی از این اکران منتشر شده، اما به گمان غالب کاربران شبکه‌های اجتماعی، تنها برای یک مراسم اکران سینمایی نیست.

روزنامه خراسان - مصطفی قاسمیان: احتمالاً در شبکه‌های اجتماعی عکس یا خبری از رامبد جوان و نگار جواهریان درباره سفرشان به کانادا خوانده‌اید. سفری که در ابتدا گفته شد برای اکران فیلم «قانون مورفی» در تورنتو بوده و در روز‌های گذشته هم عکس‌هایی از این اکران منتشر شده، اما به گمان غالب کاربران شبکه‌های اجتماعی، تنها برای یک مراسم اکران سینمایی نیست. ظاهراً هدف اصلی، تولد فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کاناداست تا بتواند شهروند این کشور باشد. به این کار رامبد جواد انتقادات فراوانی وارد شده که در باکس مقابل نوشته‌ایم، اما جالب است بدانیم این سفر برای رامبد جوان چقدر هزینه داشته است.

تولد فرزند رامبد جوان در کانادا چقدر آب می‌خورد؟عکس از آرش فروغی

برای فهمیدن این موضوع، با یکی از مؤسسات مهاجرتی مشهور تماس گرفتیم و درباره هزینه‌های معمول تولد فرزند در شهر «تورنتو» (شهر محل سکونت رامبد) پرسیدیم. اولین هزینه، حق مشاوره مؤسسه است که به دلار دریافت می‌شود؛ پنج هزار دلار کانادا، چیزی حدود ۵۰ میلیون تومان. هر بلیت اکونومی پرواز تهران - تورنتو و برعکس، بین ۱۲ تا ۶۰ میلیون تومان است که ما میانگین آن را ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفتیم. بلیت‌های بیزنس و فرست کلاس هم هست که طبعاً گران‌ترند؛ بنابراین چهار بلیت پرواز برای رفت و برگشت دو نفر، به طور میانگین ۱۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد. طبق اعلام این مؤسسه مهاجرتی، هزینه تولد فرزند در تورنتو بین ۱۲ تا ۱۵ هزار دلار کاناداست که حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود. ناگفته نماند طبق قوانین کانادا، گردشگرانی که در زمان بارداری به این کشور وارد می‌شوند، مشمول دریافت خدمات بیمه نمی‌شوند.

با توجه به زمان ضبط «خندوانه» و برگزاری نمایشگاه کتاب و همچنین مدت زمان اقامت لازم رامبد و نگار پس از تولد فرزندشان در کانادا، می‌توان نتیجه گرفت آن‌ها حداقل سه ماه در تورنتو اقامت دارند. هزینه سه ماه اقامت در یک آپارتمان معمولی مبله در این شهر، به طور میانگین ماهی سه هزار دلار کاناداست که در مجموع ۹ هزار دلار یعنی ۹۰ میلیون تومان می‌شود. هزینه خوردوخوراک و حمل‌ونقل یک خانواده دونفره با فرزند در این شهر، ماهی چهار هزار دلار کاناداست؛ با احتساب یک زندگی عادی، نه ولخرج و نه صرفه‌جویانه؛ بنابراین سه ماه اقامت در این شهر برای رامبد ۱۲۰ میلیون تومان هزینه دارد.

خلاصه آن که تولد فرزند این سینماگر در کانادا، برای رامبد در مجموع بین ۴۸۰ تا ۵۱۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت. البته ذکر این نکته ضروری است که هزینه‌های بیمارستانی بدون بیمه در این شهر بالاست و در صورتی که به هر دلیلی اقامت بیش از حد معمول لازم باشد، طبعاً به طور چشمگیری هزینه‌ها بیشتر می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی علیه سفر رامبد

سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا، موج واکنش‌های منفی را در شبکه‌های اجتماعی به سوی مجری «خندوانه» روانه کرده است. از عموم واکنش‌ها این‌طور برمی‌آید که تصمیم رامبد برای تولد فرزندش در کشوری غیر از ایران، تصویری را که او از خود به عنوان یک شخصیت دوستدار ایران در ذهن مردم به وجود آورده، مخدوش کرده است. کاربری درباره این موضوع نوشته: «طرف از صبح تا شب آواز ایران ایرانش گوش ملت رو کر کرده بود، حالا رفته کانادا بچه‌اش رو به دنیا بیاره!»

کاربری با کنایه به تبلیغات جوان برای اپلیکیشن روبیکا نوشت: «به احترام مردم خوب ایران، ما رفتیم کانادا تا بچه‌مون ایران به دنیا نیاد و شهروند کانادا بشه. تا روبیکا رو نصب کنید ما برگشتیم.» کاربر دیگری نوشته است: «آقای رامبد جوان تو که همیشه میگی به احترام ایران دست بزنیم، خیلی هم رگ ایرانیت می‌زنه بیرون، چرا می‌خوای بچه‌ات کانادا به دنیا بیاد؟!» کاربری هم در انتقاد به این موضوع نوشت: «جالبه همون آقایی که هرشب با ۱۰۰ نفر داد می‌زد مردم عزیز ایران ما شما رو خیلی دوست داریم، حاضر نشده بچه‌اش همون گذرنامه‌ای رو داشته باشه که مردم عزیزش دارن.»

انتشار یافته: 172
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
08:46 - 1398/03/19
خداوکیلی کدوم یکی از ماها اگه امکانش رو داشت این کار رو نمی کرد . طرف طی سال جون میکنه پول خوبم میگیره نوش جونش همون وقتایی که ما دراز کشیدیم استراحت میکنیم این آقا به سختی مشغول کاره فکر کردید ساختن یه برنامه در حد خندوانه برای پخش در چند شب هفته کاریه که از هر کسی برمیاد حالا هم داره مزد زحماتش رو میگیره تفریح میکنه بهترین بیمارستان و بهترین جا بچه ش رو بدنیا میاره به من و تو چه ربطی داره ... رامبد جان دمت گرم زحمت کشیدی حالا برو حالش رو ببر
پاسخ ها
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
این درسته . آقا چرا همه دارن از حسادت میترکن ؟؟؟؟ دارندگی و برازندگی . چرا فلان بازیگر ماهها میره اروپا گردی کسی چیزی نمیگه ؟ خب بقول این دوستمون زحمت کشیده پول درآورده میخواد عشقشو بکنه . حالا چطوری ؟ به کسی چه !!!!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
منم پول داشتم خودمم میرفتم چبرسه به اینکه بچم اونجا دنیا بیاد والا
T.N.T
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
واقعا که خیلی احمقی.تو مسلما غیرت ایرانی تو وجودت نیست.درک و فهم یه الاغ از درک و فهم تو خیلی بیشتره.اینهمه شهید دادیم واسه اعتلای نام ایران اونوقت امثال آدمای بیشعوری مثل تو ایتطور نظر میدن...لطفا دهنتو ببند بی غیرت
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
حداقل در آینده مدیون بچه اش نیست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
بله زحمت میکشه اما بیشتر برای دارت و پانتومیم بازی کردن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ای بابا آدم میهن دوست دیگه کجا پیدا میشه
اگه کسی پول داشته باشه و وطن دوست باشه مهمه .
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اینا کامنتاییه که از طرف خود سایت میدن تا جو بدن مشارکت تو کامنتها زیاد بشه
الی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مسئله اینه که پولی که درآورده از این تظاهرات ریاکارانه وطن پرستی بوده وگرنه از راه دیگه پولدار میشد حق داشت هرجور دلش میخواد خرجش کنه...
سلطان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
من میگم ایرانیها همه باید شرایط مالی خوبی داشته باشند نه عده خاصی ندار نیستیم که ...هستیم؟؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
حرف حساب زدی...
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
کدوم یکی از ماها ادعامون گوش فلک رو کر کرده که حالا خودمونو با رامبی مقایسه کنیم؟؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
واقعا بازیگری بعدازکارمعدن سخت ترین شغل دنیاس حقشه میدونی چقد زحمت میکشه هرکی جای ایشون اینقد سختی میکشید الان مرده بود
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
رامبد جان دوباره که با اسم عباس اومدی که.دست بردار از این کارت رامبد جان.چرا با اسم واقعیت نمیای؟
بدون نام
Denmark
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
لایک
ملت ما عادت کردن توی هر چیزی که بهشون ربطی نداره حتمااا دخالت کنن، آخه حسادت چرا، شما هم پاشین مثل اونا زحمت بکشین هرکاری دلتون میخواد انجام بدین، آقای جوان هم کم زحمت نکشیده، حقشه هرکاری دلش بخواد انجام بده، بسه دخالت، بسه نظر توی هرچیزی، زندگیتونو بکنین بابا‌
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
وقتی هم ما مشغول کاریم و داریم جون میکنیم این آقا دراز کشیده داره استراحت میکنه
چرا با کلمات بازی میکنی ؟؟ الان کی کار نمیکنه؟ همه دارن زحمت میکشن برای خانوادشون ولی نمیان دادار دودور کنن مردم ایران شاد باشین از این زندگی مزخرفی که دارین
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اون آقا یا خانمی که به اسم تی ان تی جواب دادی ادبیات کلامیت معلومه کجا و توسط چه کسانی بزرگ شدی میزان شعور و غیرتت رو هم کامل نشون دادی امثال رامبد جوان و دیگر کسانی که توان مالی دارند از دست تو و امثال همفکرانت میرن تا بچه هاشون در فضای مسمومی که شماها نفس میکشید بزرگ نشن حالا تو از حسودی بترک
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دقیقا پاسخ شما منطقیه
موافقم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
بعضیا فقط دوس دارن رگ گردنشون باد کنه و هی حرف بی ربط بزنن.. چرا هر چی میشه از شهید حرف میزنی؟ "تی ان تی" اینهمه شهید دادیم که رامبد نره کانادا :))))). دوس داشته بره حالا چون کار مثبت هم انجام داده شعار هم داده نباید بره اونطوری که دوس داره زندگی کنه ؟ چون شهید دادیم؟؟ شهید خودش با پای خودش انتخاب کرده بره شهید بشه منتی ام نداره که اینهمه آدم خون اونا رو میکنن اسباب وسیله
سرپیکو
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
شما به یک نکته کلا توجه نکردی اونم اینه که موضوع زحمت کشی یا هرچیز دیگری که تو مطلب در مورد رامبد جوان گفتی و به اصطلاح طرفداری کردی نیست بلکه موضوع اصلی دروغ گویی و عوامفریبی این آقاست که به یک منظور ولی در اصل برای هدف متفاوت رفته والسلام
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
من برادرم پزشک متخصصه و از لحاظ علمی و اخلاقی بسیار مورد احترام و اعتماد بیماران و همکاران. تو کنگره های کانادا و اروپا هم شرکت کرده مقاله داشته. پذیرش هم از خیلی سال پیش از آمریکا داشت و نرفت.
از خیلی مسائل مربوط به کشور هم راضی نیست، از خیلی اخلاقیات مردم هم گاه عصبانیه. امکانش رو داشت فرزندش رو کانادا دنیا بیارن اما گفت بچه م باید قدر کشورش رو بدونه، ایران به دنیا اومدن لیاقت میخواد. خودش بزرگ شد هرجا خواست بره زندگی کنه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
این همه خرج کردن برای زنگوله پای تابوت.دنیا چقدر فریبکاره
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
به این میگن پیش داوری حالا اگه زایمان کرد بعد بشینین پشت سرش حرف بزنین
اما اگه قصدش به دنیا آوردن بچش باشه واقعا که عارش اومده بچش ایران به دنیا بیاد این آقای وطن پرست.
شقایق
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
واقعا همینه راست میگی بعدم پول داشته دوس داشته بره بچشو اونجا به دنیا بیاره
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
در جواب tnt ، تو اگه خیلی با غیرتی وضع مملکت و درست کن تا کسی مجبور نباشه بچش و ببره کانادا دنیا بیاره ،فک کردی شهید دادیم تا بازیچه تو باشن ،شهید دادیم تا مملکتمان آباد شه تا از کانادا بیان اینجا و بچشان و دنیا بیارن ،فک کردی کسی دوست داره این همه پول بی زبون و ببره اون ور دنیا و توی بیکسی تولد بچش و ببینه
armita
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
کاربر T.N.T
خواستم بهت بگم‌ک تو فقط یه احمق حسودی
چون شهید دادن و ...هیچ ربطی نداره
یه ادم میتونه مملکتشو دوست داشتم باشه ولی برای بچش تابعیت یه جای دیگه رو هم بگیره
ک اگر یه زمانی ایران بمب خورد(ایشالله ک بخوره و امثال تو نابود بشن)
بچش بتونه ارامش داشته باشه به تو هم هیچ ربطی نداره
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
به افتخار مردم ایران که اینقدر ساده هستن پولای مردمو با تظاهر و ریا به جیب زده بعد طرف میگه زحمت کشیده همین ماها گذاشتیم خاوری تولید بشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
آقای تی‌ان‌تی شما احتمالا جزو اونایی هستی که عکس شهدا رو نشون میدن ولی عکس شهدا عمل میکنن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
کاربر armita
مثل عجوزه های عفریت نفرین میکنی
یگانه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ببینین اصلا مسئلهه حسادت نیست سلبریتی هایی مثل رامبد جوان برای خیلیا الگواند و بعضیا سعی میکنن مثل این افراد عمل کنن ولی وقتی این اقا به عنوان یک هنرمند وحامی کالای ایرانی میره اونطرف تا بچه اش به دنیا بیاد و از این که بچه اش تو کشور خودش ب دنیا بیاد دوری میکنه یعنی اینکه من کشورمو دوست ندارم وهمه حرفایی هم ک میزنم شعار و این حرفا هم میزنم ک پول در بیارم
علی
France
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
اره داداش راست میگی خصوصا وقتی ایشون با شعار
های ایران دوستانش پول در میاره یکم از عقلت استفاده کن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
یه نفر T.N.T رو از برق بکشه
Iran, Islamic Republic of
08:47 - 1398/03/19
واقعا جای تاسف داره.دیگه متنفرم ازشون
پاسخ ها
somayyebrahimi
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
سلام دوستان . ما ایرانیا مردمی احساساتی هستیم تو نظر دادنها و تصمیم گیری هامون از احساسمون استفاده میکنیم بخاطر همین کمتر عقلمون ب احساسمون غلبه میکنه . بنظر من اگه بخواهیم عقلانی فکر کنیم باید احترام بزاریم به طرفی که در موردش مطلبی میخونیم . رامبد جوان بنا برشرایط و توانایی که در خودش دیده دوست داشته فرزندش در جایی دیگه بدنیا بیاد شاید از الان فکر آینده فرزندشه . اگه هر کدوم از ماها هم توانایی این سفر رو داشتیم مطمعنا این کارومیکردیم مث خیلی از ادمای عادی دیگه که مقیم خیلی از کشورای دیگه هستن.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
زنده باد و مرده باد .. هر بار با يكي چپ مي افتين . فقط بخاطر حسادت
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
رامبد جوان پیرمرد پرحاشیه
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
دلش میخواد چهاردیواری اختیاری.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اشتباه مثبت دادم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
هر که می تواند می رود ما هم ماندیم از ناچاری است
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بوی کجاته ک سوخته داره میاد؟!
Iran, Islamic Republic of
08:47 - 1398/03/19
با پول ملت خوب پز میدن این دولبریتی های دوزاری
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
پول ملت؟
خوبی؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
آره احمق جون پول ملت! نکنه محقق یا مخرعه و فکر می کنی عرق جبین ریخته پول درآورده؟
Iran, Islamic Republic of
08:49 - 1398/03/19
آدم باید احمق باشه بچشو تو این خراب شده بدنیا بیاره.هرکی زورشو داشته باشه همین کارو میکنه.پس غرغر نکنید ملت همیشه در صف.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
وطن، هتل نیست که اگه خدماتش خوب نبود، ولش کنی بری...
شقایق
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
همینو بگو
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
خراب خودتی خاک برسرت اما نه خاک ایران
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
آب و خاک که سالم و خراب نمی شوداین فرهنگ مردم است که بشدت خراب است و همه گله و ناراحتی از فرهنگ واخلاق مردم که بشدت خراب است ، دارند.
رزا
Canada
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
همین امثال تو ایران روخراب کردن دیگه...
Iran, Islamic Republic of
08:52 - 1398/03/19
دلتون خوشه ها!!! اینا که دیگه رو شده چیکارن
Iran, Islamic Republic of
08:52 - 1398/03/19
دلتون خوشه ها!!! اینا که دیگه رو شده چیکارن
Iran, Islamic Republic of
08:53 - 1398/03/19
دارندگی و برازندگی ...
چرا خودتون رو جر می دید؟؟
هر کسی داشته باشه همین کار رو انجام میده ...
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
قربون آدم چیز فهم منم اگر داشتم صد در صد بچم رو تو بهترین کشور دنیا به دنیا میاوردم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اصلا بحث داشتن و حسادت نیست، موضوع اینه که کاری که کرده با شعارایی که در مورد ایران دوستی میداده تناقض داشته. ریاکاریشونه که حال ادمو بهم میزنه . ما هم اگر داشتیم شاید این کار رو میکردیم ولی دیگه نمیومدیم شعار بدیم ما خیلی ایران و ایرانی رو دوست داریم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
با پول مردم؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
واسه اینکه امثال ایشون جز تبلیغ کنندگانه
Iran, Islamic Republic of
08:53 - 1398/03/19
آدم اگه یکم وجدان داشته باشه یا بچه دار نمیشه یا بچشو یجا دیگه بدنیا میاره
United Arab Emirates
08:53 - 1398/03/19
وما چقدر بيكاريم كه محل تولد فرزند رامبد ونگار ذهنمون رو درگير كرده
Iran, Islamic Republic of
09:00 - 1398/03/19
چقدر مردم ما بیکارند،مخصوصا محقق این مطلب،که رفته هزینه سفر و ....دو نفر و که دوست داشتن بچه شون جایی دیگه به دنیا بیاد و در آورده ،چقدر سرک تو زندگی دیگران،اصلا شاید واسه همین چیزا بوده دوست نداشتن بچه شون ایران به دنیا بیاد، دارندگی و برازندگی،وقتی برای تولید خندوانه شبانه روز کار کردن،چرا با پول زحمتشون ،کیفشو نبرن؟؟!!!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
چکارشون دارید بذارین خوش باشن مگه با پول شما رفتن
الی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
والله.دقیقا.لجای این محاسبات برو توهم‌کار کن بتونی کار رامبد و امسال اونو بکنی و حسادت نکنی.
Iran, Islamic Republic of
09:01 - 1398/03/19
این بود رامبد جوان که از ایران و میهن و وطن دوستی میگفت واقعا که چه ملت دورویی هستیم، و یه خسته نباشید هم به ملت همیشه در صف.
Iran, Islamic Republic of
09:02 - 1398/03/19
اینکه یکی پول داشته باشه و بیاد بچشو کانادا یا هر جای دیگه بدنیا بیاره واسه مهم نیس
اینکه رامبد جوان که همش حرف از دفاع از تولید ملی و فلان وفلان میکنه و به اصطلاح یه وطن دوست خودشو جلوه میده باعث تاسفه وگرنه اگه مث بازیگرای معمولی رفتار میکرد و دم از وطن دوستی نمیزد کسی کاریش نداشت
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
09:02 - 1398/03/19
پولشو داره میره ، هر کس اختيارات خودشو برای ادامه زندگی داره ، دوستان دستشون به گوشت نمیرسه میگن عه ،،،
Iran, Islamic Republic of
09:02 - 1398/03/19
حالا ما که پول نداریم ازدواج کنیم چه ؟ چند ماهه دنبال وام ازدواجم و هیچ.
Iran, Islamic Republic of
09:03 - 1398/03/19
خوشحالم که خیلی از پاسخهای دوستای گلم روشنفکرانه و واقع بینانه قید شده . دمتون گرم فرناز و سامی و عباس
پاسخ ها
پرستش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
والا به ما چه آخه طرف چیکارمیکنه و میخواد کجا بچشو بدنیا بیاره سرتون به زندگی خودتون باشه
Iran, Islamic Republic of
09:06 - 1398/03/19
جالبه یک دلقک باید این امکان را داشته باشه که چنین کاری بکنه ولی یک استاد دانشگاه از همه چیز محروم باشه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دقییییقا
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
4 جنان راد ! همین اقایک شبو اشبو 4 ساله داره جون
میکنه خندشبوخندوانهسازه،بینشم که آف بوده دوتا فیلم سینمایی ساخته،کلی هم ادم دور خودش جمع کرده تا مشغول به کارشون کنه،بعد تو و امثال تو خندوانه و میبینینفیلماشومیبینینکنین از اونور.. به ..هفت جدش فحش میدید که چرا یه دلقک.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
وقتی یه مرد جلف دو زن طلاق با مدرک دیپلم بخاطر بازیگری و هههه ههه کردن تو یه برنامه انقدر میگیره همین میشه بازیگران درآمد زیادی دارن ولی به دروغ تظاهر میکنن حقوقشون کمه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
بی ادب.دلقک یعنی چی؟
استاد دانشگاه هستی واینقدر بی تربیتی؟
Iran, Islamic Republic of
09:07 - 1398/03/19
پول داره دوست داره
مگه فرقش چیه با این همه ادم عادی که میرن اونور بچشونو به دنیا میارن دلشون میخواد حالا قرار نیست چون سلبریتی هست ماتو کارشون دخالت کنیم به ماچه حداعقل بخاطر لحظه هایی که تو خندوانه مارو شاد کرد برای سلامتیشون دعا کنیم نمک کور نباشیم منم اگه پول داشتم قطعا بچه هامو اینجا به دنیا نیاوردم میرفتم یک کشوری که از همه لحاظ عالی باشه واسه اینده بچه هام ماها مسئول تضیمن اینده بچه ها مون هستیم پس لطفا انقدر حاشیه سازی نکنید و پشت سرشون حرف نزنید حق دارن به ما میگن ملت جهان سوم بخاطر همین حسادت ها و .......خدا به دادمون برسه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ببین قضیه این جوری ک تو فک میکنی نی
جوان ایییینهمه مدت حرف از وطنپرستی و حمایت از تولید ملی و ووو میزد، فریاد مررررردم عزیز ایران شما خیلی خوبید هم ک از دهنش نمیفتاد، کلللی ادعا داش، حالا حتی حاضر نشده ک بچش شناسنامه ایرانی داشته باشه. این حجم از پررویی و تناقض و وقاحته که حال مارد بهم زده.
Iran, Islamic Republic of
09:08 - 1398/03/19
وای خدا به شما چه اخه... بهتره هزینه زندگی بچه های مسئولین در نیویورک و وگاس هم اعلام کنید.
نه سه ماه بلکه تمام عمر مبارکشون
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
هیچ فرقی نداره اینام مثل اونان
Iran, Islamic Republic of
09:11 - 1398/03/19
ننگ به رامبد جوان مردم فریب
نگار جواهریان سلبریتی مال مردم خور
غارتگران بیت المال

چرا دولت اینها رو مجازات نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
رزا
Canada
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
میخواستند ببینن فضول شون کیه که معلوم شد
Iran, Islamic Republic of
09:11 - 1398/03/19
خوش به حال بچه که پدر و مادرش گرای درستو به لک لکی دادن که میخواد بچه رو بیاره
زمان ما لک لکه تو شب پرواز میکرده و خوابش برده همینجوری انداخته رفته
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
بیچاره بچه که پدر به این پیری داره
mmmmm
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
ههههه ایول بچه تا میخواد ۵سالش بشه اون عصا بدسته هههه
Iran, Islamic Republic of
09:12 - 1398/03/19
بنظر شما اینها انگلهای جامعه ما نیستند ؟ که متاسفانه بعنوان الگو در جامعه مطرح شده اند ننگ بر این صدا و سیما که چنین ادمهای بی مایه و بی ارزشی را به جامعه بعنوان هنرمند به خورد این مردم بیچاره میدهد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
هوووف...
Iran, Islamic Republic of
09:15 - 1398/03/19
غلط میکنه با وطن پرستی احمقانش با حرفهای مفتش ذهن مردم و مهملات پر میکنه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
همشون همینجورین. فقط شعار می دن. ایارن خیلی خوبه واسه ما.. سختی ها ادم و می سازه واسه ما.. پول چرک کف دسته مال ما...
Iran, Islamic Republic of
09:15 - 1398/03/19
امیدوارم پول ملت حرومتون باشه...همه شون زر میزنن
Iran, Islamic Republic of
09:22 - 1398/03/19
مجله زرد که میگن شمایین ، انقدد بیکار که رفتین حساب کردین چقد یارو خرج کرده...وقتی شما اینجورین چه انتظاری از بقیه میره......
Australia
09:26 - 1398/03/19
چه وطنپرستهایی رامبد و نگار عزیز تولد نورسیده کانادایی مبارک بهتره رحل اقامت اونجا بندازید و بمونید و شعور ملت رو با اداهای عاشقان سینه چاک وطن بودن رو به سخره نگیرید لطفا نمایش دوستدار مردم ایران و وطن بودن را تمام کنید
Iran, Islamic Republic of
09:30 - 1398/03/19
رامبد و صد تا مثل رامبد فقط برای پول کار میکنند و شعار میدن!
شعار=منفعت طلبی
Iran, Islamic Republic of
09:31 - 1398/03/19
کاری به اینکه بچه ش کجا به دنیا بیاد ندارم چون یه امر شخصیه اما من همیشه گفتم رامبد یه آدم مکار و شکم باره وخوشگذرونه ونباید در برنامه خندوانه شعار انسان دوستانه میداد .
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
همینطوره
Iran, Islamic Republic of
09:36 - 1398/03/19
قابل توجه دوستان مدافع از آقای جوان !!!
خود این کار برای یه ایرانی فی نفسه ایراده...
اما در مورد یکی مثل جوان دو صد چندان ناامید کننده و زشت هست ...این اقا اون حرفها ایران پرستانه رو فقط برا درامد میزنه و دوکون دستگاه باز کرده .خب اگر ایران جیززه بره با بچه کاناداییش همون کانادا عشق و حال کنه ...
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دقییییییییقااااااا
Iran, Islamic Republic of
09:47 - 1398/03/19
ما فقط ظاهر قضیه را می بینیم که معلول است باید به علل فرار مردم از این مملکت و چرایی ان جواب دهیم . انصافآ کدام یک از شما اگر می توانستید این کار نمی کردید وقتی اختلاسگران و کاسبان التهابات ساختگی بدون هیچ واهمه ای در این جا مردم سر کیسه و در بهترین نقاط جهان سرمایه گذاری می کنند .
Iran, Islamic Republic of
09:57 - 1398/03/19
چه مردم ابلهی داریم. نکته مطلب که خیلیا نمی گیرن اینه که تفاوتی بین ایشون و آزاده نامداری نیست. چون ادعای واهی دارن و یه جور دیگه عمل می کنن
Iran, Islamic Republic of
10:01 - 1398/03/19
از قدیم گفته اند تا ابله در جهان هست مفلس در نمی ماند!!!!!!!!!!!!تا امثال مردم ظاهر بین ایرانی هستن امثال رامبد جوان جوانی خواهند کرد!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
10:06 - 1398/03/19
من نمی دانم چرا محقق محترم وبرترینها این قدر فرو رفتن تو کار کسانی که با پول خودشون رفتن کا مادر
عزیزم آقازاده ها رو خوش است که من خودم دختراشون رو را بغچه تو دانشگاه آلبرتا دیدم
اگه زبون دارید برای اونا باز کنید
رامبد جان ناز شستن پولت حلال تولد بچت مبارکت باشه
France
10:08 - 1398/03/19
مردم عزیز ایران ما شما رو خیلی دوست مرتیکه ب درد نخور دروغ گو
Iran, Islamic Republic of
10:28 - 1398/03/19
موضوع این نیست که آدم امکانش داره بره یا نه ... بیشتر انتقادا بخاطر خود رامبد به عنوان تولید کننده برنامه اش است (یعنی هر حرفی که میزد حرف و باور خودسازنده برنامه بود) حرف زدن درباره عشق به ایران و ایجاد حس وطن دوستی کاری بود که مجری و تولید کننده هرشب در برنامه اش میکرد البته کار قشنگی هم بود چون مردم خیلی بهش احتیاج داشتن اما چه سود کاش در حد حرف و ... باقی نمی موند حالا اون بیننده حق داره بپرسه چی شد اون حرفا ... مسئله سر صداقت وروراستی
کسی مثل رامبد کم ایران بهشون خدمت نکرده پول ،موقعیت ، زندگی مرفه اینها اتفاقا بشتر از همه باید ایران دوست داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
10:47 - 1398/03/19
کدام یک از باصطلاح سلبرتی ها ، سرمایه داران ، سیاست مداران ویا فرزندان آنها دو پاسپورت نیستند ، اینکه رامبد در شو خود شعار می دهد چون دقیقآ او یک بازیگر است درست مثل سیاست مدارانی که جلو دوربین زمین و زمان را بهم
می بافند و مردم را ابله فرض می کنند
Iran, Islamic Republic of
10:59 - 1398/03/19
توي ايران باشعار وطن پرستي ومردم دوستي برنامه درست ميكنن همين مردم باعث ميشن تبديل به سلبريتي شن و پول دار شن بعد ميرن توي يه كشور ديگه بچه به دنيا ميارن !!!!
واقعا شرم آوره !!! يعني دوباره رامبد روش ميشه بياد توي تلويزيونو شعار مردم دوستي سر برده !!!؟؟؟
France
10:59 - 1398/03/19
ذاتا ما ایرانیا اهل شعار دادنیم.مثل رامبد.کسی که میاد اسنوا رو تبلیغ میکنه اما خونه خودش وسایل خارجی استفاده میکنه یعنی چی؟پس این کار رفتن به کانادا هم ازش بعید نیست.چندش
Iran, Islamic Republic of
11:04 - 1398/03/19
چیز عحبیبی نیست !!!!

یعنی نمی دانستید که رامبد اینهمه پول رو برا چی می خواد .؟اگر یادتون باشه یکبار براتون نوشتم که پیگیر باشید ببینید رامبد کی از ایران فرار می کنه با اینهمه پول !!!!!
Iran, Islamic Republic of
11:08 - 1398/03/19
بحث سفر و اروپا گردی نیست ،برن تا دلشون می خواد بگردن ،موضوع اینه نمیشه ماها رو احمق فرض کنن ،هی بگن ایران ایران ،بعد نخواهند شناسنامه بچه شون رو ایرانی بگیرند ،مردم ایران رو برای پول درآوردن می خوان .

مگر چقدر زحمت می کشه ؟بیش از کارگران شهرداری توی سرما و گرما ؟؟؟؟؟؟

عالم بی عمل به چه ماند ؟به زنبور بی عسل .

ببینم صدا سیما عرضه داره اینو هم بذاره کنار ،مگر از فردوسی پور بهتره ؟
Iran, Islamic Republic of
11:35 - 1398/03/19
ما کیو کردیم الگو . زکیییییییی.......ــ
France
11:57 - 1398/03/19
این همونیه که میاد می گه من جنس خارجی مصرف نمی کنم
بیاید محصولات ایرانی فلان برند رو بخرید و ...
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مراسم تزدواجشونم در یونان گرفتن
Iran, Islamic Republic of
11:59 - 1398/03/19
معلومه که رامبد شعار میداده
حتی به ملت خودش احترام نمیزاره
متاسفم برای مردم که مسخره بازی های این آقا نگاه می کردن
Iran, Islamic Republic of
12:04 - 1398/03/19
خیانت به دار وندار کشور شاخ ودم ندارد از طرف هر شخص سازمان ویا گروهی که باشد سیستم اداری کشور که این افراد را بکار میگیرد در هر نهاد ووزارتخانه ای خائن است از دو تابعیتی گرفته تا.... ..از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی حیا کنید .
Iran, Islamic Republic of
12:07 - 1398/03/19
دوستان عزيز قطعا و حتما هركس شرايطش رو داره حق طبيعيش هست بره اونجا بچه ش رو به دنيا بياره ولى وقتى يكى مياد فقط از عشق به ايران ميگه و فقط لفظاً واسه ايران ميميره و ميره اونجا بچه ش رو به دنيا مياره ادم رو ازار ميده، شايد اگه مثل همه ى بازيگرا ايران ايران نمى كرد و بچه ش رو به دنيا مياورد خيلى ها حالشون گرفته نميشد.
Iran, Islamic Republic of
12:39 - 1398/03/19
بنظر من این مسئله به ما مربوط نیست، اگه کسی بود که اصلا حضوری در تلویزیون نداشت یه چیزی چون زحمت نکشیده بود ولی رامبد جوان کلی برنامه ی خندوانه ساخت خب معلومه چقدر پول گرفته براش دیگه چون واقعا زحمتش رو کشیده بعدشم کلا صدا و سیما خیلی به اینا پول میده خب وقتی پول داره چرا بچه ش رو ایرانخ به دنیا بیاره خداوکیلی چند نفر از ما اگه پول داشتن نمی‌رفتند جای دیگه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
خيلي هم مربوطه وقتي مياد داد ميزنه ما خيلي خوبيم ....؟ از خوبيه كه رفته كانادا
Iran, Islamic Republic of
12:46 - 1398/03/19
واقعا دمش گرم پول مفت از صدا و سیما ک از جیب بیت المال میده ی برنامه فوق مزخرف گذاشته همه رو مسخره میکنه لیاقت ما ایرانیها همینه و ادعای نژاد پرستی و وطن پرستی میکنه خاک برس بی مغز و اونا حلال و واس ما ملت گرسنه بدبخت حرام و جایز نیست
Iran, Islamic Republic of
13:08 - 1398/03/19
عزیزای دل اولا به ما مربوط نیست دوما ما هم پول داشتیم میرفتیم همین کارو می کردیم سوما همه انکارو کردن چه رامبد انجام بده چه نده فرقی نمیکنه ودر آخر اینقدر حرص نخورید:)
Iran, Islamic Republic of
13:21 - 1398/03/19
نچ نچ نچ آخه چقدر شما بی انصاف اید ،مگر خندوانه ساختن کار هر کسی است ؟گاو نر می خواهد و مرد کهن .

مردم خنگ ایران ما شما رو خیلی دوست داریم ،خعلی !!!!!!!
مردم ایران این را بدانید پول هم دین و ایمان را می برد هم روسری ها را هم وطن و کشور و ....


وطن پولدارها از این بعد کاناداست .

راستی بچه ی سالار عقیلی کجا بدنیا آمده ؟
Iran, Islamic Republic of
13:27 - 1398/03/19
خیلی اتفاق خوب و خوشحال کننده ای هست من که آرزومه هرکسی که میتونه بره و آیندشو بسازه
Iran, Islamic Republic of
14:00 - 1398/03/19
حریم شخصی هر کس به خودش ربط داره وزندگی خصوصی هر کس.تا کسی از زندگی خصوصی کسی خبر نداره اجازه نظر نداره البته اقای رامبد هم نباید مسایل خصوصی و زندگی شخصیشو در معرض همگان بذاره پس حقشه هر چیزی بهش بگن.از لحاظ ایرانی بودن وتعصب ملی ربطی نداره بچه کجا بدنیا بیاد مهم اینه که تمام وجودش برای سربلندی ایران و ایرانی باشه و نام ایران رو به خوبی به مللهای مختلف نشون بده فرقی نمیکنه داخل ایران باشی یا خارج از ایران
Iran, Islamic Republic of
14:25 - 1398/03/19
حداقل 500 ميليون تومان

بعد اين ادم دروغ و دو رو اربده ميكشه همه چي خيلي خوبه ...!!! ما خيلي خوبي...!!!
مردك پس چرا دنبال تابعيت كشور ديگر براي بچه ات هستي .....
مرگ خوبه ولي براي همسايه !! نه شما ؟
Iran, Islamic Republic of
15:16 - 1398/03/19
اصن به کسی چه ربطی داره پولشو داره میره . هرکدوم از ماام اگه پول داشتیم همین کارو میکردیم .پس حسودان بی پول سکوت اختیار کنید
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
تو با یه ادم معروف مثل سلبریتی ها فرقتون زیاده عزیزم شما الگو کسی نیستی اما اینها الگو جوانان این مملکتن پس معلومه کاملا پرتی از دنیا
Iran, Islamic Republic of
15:26 - 1398/03/19
فکر هزینه هاشو نکنید، برمیگرده ی دو و دو میخونه جبران میشه
Iran, Islamic Republic of
16:01 - 1398/03/19
دارندگی برازندگی.هرکی بگه من نمیکنم نداره وگرنه کدوم آدم عاقل الان وصعیت کشورمونو تحمل میکنه.
United Arab Emirates
16:06 - 1398/03/19
مسله اصلی این نیست که فرزند ایشون که خدا حفظش کنه کجا بدنیا اومدن این موضوع اصلا اهمیتی نداره. مهم اینه که چرا ما باید چنین تصوری داشته باشیم که اگه فرزندمون تو ایران بدنیا نیاد بهتره? چرا چنین تفکری باید باشه چرا?
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
هیچکی آینده رو ندیده.
ان شاءالله اوضاع بهتر میشه
Iran, Islamic Republic of
16:16 - 1398/03/19
کسی حسود یا احمق نیست بحث اینه که چرا میای شعار ایران سر میدی با این کارت کلی پول به جیب میزنی که بعد بری به عشق و حالت برسی
Iran, Islamic Republic of
18:08 - 1398/03/19
خدایی اونی که میگه بازیگری بعد از معدن سخت ترین کار دنیاست فازش چیه؟ واقعا دستمزدی که به یه بازیگر در مقایسه با کاری که انجام میده داده میشه اصلا قابل مقایسه با دستمزد یه کارگر هست؟؟؟!! به نظرم مسخره ترین چیزی که درباره بازیگرا میگن سختی کارشونه.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
مفت خوري محضه
Iran, Islamic Republic of
18:32 - 1398/03/19
اینم یه انگلیه مثل بقیه اصلا ارزش فکر کردن نداره بهتره خودشون هم اونجا بمونن بجای اینکه برگردن خون بمکن.
پاسخ ها
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
فعلاکه خیلی ارزش داشته که توبهش فکرکردی وتازه اومدی راجعبش مطلب خودندی ونظردادی
Iran, Islamic Republic of
21:08 - 1398/03/19
500 میلیون واسه یه بچه به دنیا آوردن.
خیلیه
خوشبحال کانادایی ها که جیباشون پر پول میشه.
یه سوال؟
ممکنه کانادا قانونش رو عوض کنه که خارجی اینجا بدنیا اومده شهروند ما نیست؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
مگه خره
Iran, Islamic Republic of
23:55 - 1398/03/19
رامبد یک خیانت کار هست.با پول کدوم کشور رفته اونجا.مردی همونجا وایسا کار کن بچتم همون جا به دنیا بیاریدوهمونجا بزرگش کن.این کار اسمش خیانت نیست چیه.یعنی نمیخوام بچم ایرانی تبار باشه.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
پول مفت و از تو ايران در ميارن بعد ميبرن تو كانادا خرجش ميكنند
United Arab Emirates
00:03 - 1398/03/20
آدم وقتی امکاناتش رو دا ه چرا که نه؟ به نظرم با این اوضاع کشور کار عاقلانه ای هست، آینده بچه حداقل تضمین میشه، خصوصا که آقای جوانم انسان زحمت کشی هستنو همینطور همسرشون، ایشالا به سلامتی بدنیا بیاد خانم کوچولو و خوشبخت باشه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اوضاع کشور واسه هرکی بد بود واسه رامبد بد نبود.
پس اینهمه آه وناله ی الکی نکنید
United Arab Emirates
00:04 - 1398/03/20
قبول کنیم ،اگه ماهم پولشو و امکانشو داشتیم، برای بچه مون اینکارو میکردیم ، برای آیندش حداقل
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اره ولي به دروغ از صبح تا شب نميگفتيم ما خوبيم ما خوبيم
Iran, Islamic Republic of
03:01 - 1398/03/20
لا به لای این کامنتا فقط اومدم بگم مردم ایران ما شمارو خیییلیییی دوست داریم شما خیلی..ید
Iran, Islamic Republic of
05:01 - 1398/03/20
هموطنان عزیزکه همه دم ازروشنفکری میزنیدبایدخدمتتون عرض کنم که یه روشنفکرهیچوقت کسیوقضاوت نمیکنه مگه ماخداییم که قضاوت کنیم اقای جوان رفتن سفرحالابه هردلیلی وقتی هنوزبچشون واونجابه دنیانیاوردن چراالکی جومیدین اصلابه فرض مثال که اونجابدنیابیادبه منوتوچه ربطی داره تاکی میخوای سرتون توزندگی دیگران باشه بخداکه ماهرچی میکشیم ازهمین فضولیاست اگه فضولی نباشه حسودی هم نیست اگه حسودی نباشه چشم وهم چشمی هم نیست اگه چشم وهم چشمی نباشه فقرم نیست اگه فقرنباشه معتادی هم نیست اگه معتادی نباشه دزدی هم نیست واین همه بدبختی نداریم مابایدازخودمون شروع کنیم پس لطفالطفالطفابیاین دخالت کردن توهرچیزیوهمینجاتموم کنیم اصلابه ماربطی نداره .درضمن اقای جوان اگه خندوانه ساخته وتوش ازایرانوایرانی گفته فقط بخاطرمنوتو،پس بایدازش تشکرکنیم که اینقدرزحمت کشیده وانرژی مثبت بهمون منتقل کرده حالاهرکاردیگه میخوادبکنه بکنه همین که بفکرمون بوده بایدازش تشکرکنیم نه اینکه اینقدرواسش شایعه درست کنیم.سرتون توزندگی خودتون باشه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
توی این مملکت یه عده هستن دم از روشنفکری میزنن امثال شما که همتون دروغگو ریاکار فاسد وغرب زده هستین کاش همتون ازایران اخراج میکردن ومیگفتن برین همون کشوراربابتون
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
لایک
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
یکی اینو از برق بکشه
Iran, Islamic Republic of
08:14 - 1398/03/20
دزدي و دورويي و تزوير موج ميزنه
Iran, Islamic Republic of
08:15 - 1398/03/20
مردك حقه باز ما خوبيم خوبيم اربده ميزني براي ملت ....
اگه اين همه خوبيم بيخود ميكني ميري كانادا بچت پاس كانادايي بگيره .....
Iran, Islamic Republic of
11:46 - 1398/03/20
پول مفت و تو ايران در ميارن بعد بجاي اين كه اين پول تو ايران خرج بشه و در چرخه اقتصادي و اشتغال جاري بشه تبديل به دلار و ميره كانادا ......!!!! اين شيوه خيلي از پولدارها است .....
Iran, Islamic Republic of
11:48 - 1398/03/20
پول از تو ايران در ميارن بعد ميبرن به اقتصاد كانادا تزريقش ميكنند .....!!!!

اگه اين ادم ميخواست تو كانادا پول در بياره شستن ماشين هم بهش نميدادن ...
Iran, Islamic Republic of
15:43 - 1398/03/20
دقیقا ۱۱:۳۵درست میگه .خون شهید و چرا وسط میکشی تی ان تی ،خون شهید مسخره نیست که سر هر چی وسط میکشید بابا حرمت داره،چکار به کار زندگی مردم دارید خلاف که نکرده گناه که نکرده دوست داشته بچه شو اونجا دنیا بیاره
Iran, Islamic Republic of
20:02 - 1398/03/20
خدا خیرشم بده که رفت! واسه ما افت داره بچه ی این دلقک نفهم تابعیت ایرانی داشته باشه:))))
Iran, Islamic Republic of
20:07 - 1398/03/20
خودمون باعث پولداری امثال رامبد شدیم وقتی هم برگرده بازم پولای مردمو به جیب میزنه پس اگه جون خودتون خیلی غیرتمندید برنامه شو تحریم کنین
Iran, Islamic Republic of
20:59 - 1398/03/20
حمایت کننده کالای ایرانی میخواد بچشو خارج به دنیا بیاره...
Iran, Islamic Republic of
22:32 - 1398/03/20
سلام دوستان عزیز بنظر من کار اشتباهی نکرده که رفته ماهم بودیم میرفتیم
اما اینکه جلو دوربین یه خورده دورو بازی از مجریا و بازیگرامون در میارن یکم به آدم برمیخوره بابا هموتی که هستی باش
البته رسانه هم دستو پای اینارو بسته اگه قبل انقلاب بود مطمءن باشین رامبدم اینطوری رفتار نمیکرد جلو دوربین.
نمیدونم آدم باید خودش تو موقعیت قرار بگیره شاید اگه منم بودم برای حفظ کار و شغلم این دورو بازیا رو میکردم
پس اعصابتونو سر مسائل شخصی بقیه خورد نکنید
به زندگی خودتون برسید و بفکر خودتون باشید
بخدا اگه این همه وقت اینجا صرف فحش دادنو بدگویی رو کنار میزاشتین به زندگی خودتون میرسیدین خیلی جلوتر بودین

باسپاس
Iran, Islamic Republic of
01:05 - 1398/03/21
خخخخخ...چه پست ئ پیامی...ماشاااااااااا
پول خودشه، هرجا بخواد. بچشو بدنیا میاره
ما هم داشتیم، همین بود.
ولی مردم عزیز ایران، بدانید که امثال رامبد و هنرپیشه ها و خوانندها، شما رو خیییییلی دوست دارن ،چون، حسابی براشون پولساز هستین.. و تاااا مبتونن چاخان میکنن
بعد همین ها که ایا دیپلم دارن یانه
وقتی به ثروت زسیدن و سفرهای خارجی رفتن
به همه همون مردم به چشم یک جهان سومییه حقیر نگاه میکنن
که حاصر نیستن، اسم اون کشور و مردمش، دور بر زندگی و بچشون باشه
Iran, Islamic Republic of
01:15 - 1398/03/21
تا وقتیکه حمایت بی حدو حصراز هنرپیشه و خواننده و فوتبالیست باشه
همین کلاه گشادی که هست، سرملت باقی میمونه
از حمایت مردم، پولدار میلیاردی میشن
از حمایت مردم. اختلاس گر

مشکل از خود ما مردم هست که ادمهایی رو که، به گفته خودشون، پول رفت و امد دانسگاه رو نداستن و یزحمت تحصیلی هم نکشیذن رو به جایی میرسونیم، که، پشت پا ،میخوریم
افسوس حمایت کردن بی حدومرز رو با بد و بیراه گفتن، نمیشه درمون کرد.
Iran, Islamic Republic of
01:15 - 1398/03/21
به کسی ریطی نداره هر جا دوس داره بچه شو به دنیا میاره...بقیه ای که شرایطشو دارین ولی نرفتین ،اونم به ما ربطی نداره چرا و واسه چی
Iran, Islamic Republic of
03:10 - 1398/03/21
نظرات منفی یه سری آدم احمق و حسودن که از داشتن دیگران میترکن..پس بترک حسود تا جونت درآد
Iran, Islamic Republic of
03:12 - 1398/03/21
متاسفانه این یک حقیقت تلخه که پاسپورت ایرانی چندان مقبولیتی تودنیا نداره وهر کس درتوانش هست میتونه ازاین امکان استفاده کنه تا شاید فرزندش شانس زندگی بهتری داشته باشه ،ودرمورد مردم ایران حقیقت تلخ دیگه ای وجود داره واون اینه که مادیگه اون آدمای خون گرم ونوع دوست قدیم نیستیم که بتونیم به ایرانی بودنمون افتخار کنیم ،این همه دزدی ،ریا ،رباخواری ،اختلاس،کم کاری،بی مسئولیتی،ازکاردزدیدن ،تهمت،غیبت،رشوه وزیرمیزی،زیر آب زنی وحسادت ،احتکار چه به وسیله ی مردم عادی یا مسئولین ازکجا اومده ،نمیشه که بگیم همه ی اینها کاربیگانه است،باید بپذیریم خیلی وقته که هویت ایرانی جدید قابل دفاع نیست
Iran, Islamic Republic of
22:16 - 1398/03/21
همه شون درغگوعن، وطن فروشی رو اینا دارن ترویج، ایرانی ایرانو دوست داره با همه شرایطش
Iran, Islamic Republic of
11:39 - 1398/03/22
کاش همه یاد میگرفتن تو زندگی شخصی آدما سرک نکشن،به ما چه ربطی داره که ایشون برای آینده فرزندش چه برنامه ای داره،تک تک کاربران اگه امکانش را داشتند این کار را میکردن،اصلا شاید ایشون خونه یه آشنایی رفته و اصلا این هزینه ها را نکرده،اگرم کرده پول خودشه اینجور خرج میکنه،ای کاش یاد بگیریم به تصمیمات و عقاید همه احترام بذاریم
Iran, Islamic Republic of
13:29 - 1398/03/22
آقای رامبد جوان تبریزی :

هم به ریش تبریزی ها خندیدی هم تهرونی ها !!!!!!!!!!

میشه گفت به جایی رسیدی که به ریش همه ی ما بخندی ،بگی ما که رفتیم ،شما بمانید و و میهن پرستی تون !

می دونی جناب رامبد به غرور ملی ما خدشه زدی ؟

نه فقط شما بلکه تمام چهره های سرشناسی که مانند شما این خاک و مردم اش رو برای پول درآوردن می خوان .

چقدر ما ساده لوح و بدبختیم !!!!!!!

بیخود نیست که فقط با خاطرات زنده ایم ،دیگر کسی خاطره ی خوب برایمان نمی سازد ،مثل تختی ،مثل رضا زاده ،مثل علی دایی
مثل سالار عقیلی و.....

اینها همه می توانستند راحت از ایران بروند اما ماندند ،تا ما دلخوشی ای داشته باشیم .
Canada
15:09 - 1398/03/22
به کسی چه ربطی داره که فرزندش کجا به دنیا بیاد؟هرکس مسئولیت زندگی خودشو داره واین به کسی مربوط نیست
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
مربوطه
Iran, Islamic Republic of
16:52 - 1398/03/23
به نظرم تا نخست وزیر ژاپن اینجاست، ازش بپرسیم "عموی سوباسا" واقعا کی بود
Iran, Islamic Republic of
00:51 - 1398/03/26
کاش بفهمیم زندگی شخصی و کاری دو مورد کاملا جداگانه است ، آقای جوان مجری برنامه ای بوده که حداقل یکبار خنده رو روی لبهای ما آورده و بفهمیم اون مجری یک برنامه است و کاش کار اون آدمی که بی اجازه از ایشون عکس گرفته زیر سوال ببریم . مطمئن باشیم هرکسی دوست داره بهترین شرایط و مکان و آینده رو برای بچش انتخاب کنه حتی اگه خودش زیرسوال بره
Iran, Islamic Republic of
18:22 - 1398/03/26
انسان موجود اجتماعی است و کارهای همه یه جورهایی بهم ربط داره ،هم تو شادی و هم تو غم هم شریکیم مگه نه ؟

اگر بچه همسایه وسط کوچه پی پی کنه بازم به خودش مربوطه ؟

ما کفشمون رو دم در خونه نمی تونیم بذاریم ،مدیر ساختمون میگه ببرید تو دیگه بقیه اش رو بخون .
پاسخ ها
جانباز جنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
من شهید زنده ام بنیاد تا امروز کاری نکرده هرموقع احتیاج بدارو داشتم میگن خواستی نری برو از عراق داروهاتو بدن ازروز سه شنبه بامدارک میرم. سر چهار راه طالقانی ولیعصر جلومردم ناموس پرست تقاضای کمک کنم که دارو را برام بگيرند
Iran, Islamic Republic of
16:31 - 1398/03/29
به امید وارم اقای رامبد جوان پدر خوبی باشند برای فرزندشان
Iran, Islamic Republic of
16:35 - 1398/03/29
رامبد جون امیدوارم وقتی مادر بچت زایید خندوانه رو ادامه بدی بی خاصیت
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج