۸۷۳۶۲۲
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلال اسیر جنگ قدرت و اختلافات درونی

باشگاه استقلال در شرایطی آندره استراماچونی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده است که اسیر جنگ و اختلافات درونی است و مشخص نیست آیا سرمربی ایتالیایی با این وضعیت موفق می‌شود یا خیر.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال مدتهاست با مشکلات زیادی مواجه است که باید آنها را عامل اصلی نتیجه نگرفتن این تیم در سالهای اخیر دانست.

اختلافات درونی در این باشگاه به اوج خود رسیده است و چیزی که در آن دیده نمی‌شود، همدلی است. این موضوع به خوبی از انواع و اقسام مصاحبه‌ها و پیام‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود و گویای اختلافات درونی این باشگاه می باشد، مشخص است.

در این تیم مدیر با معاون اختلاف دارد، معاون با هیات مدیره، هیات مدیره با مدیر و معاون، بازیکن با مربی، مربی با مدیر، پیشکسوت با پیشکسوت، هوادار با هوادار، هوادار با باشگاه.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند اما بازیکنان بزرگترش به جان هم می‌افتند تا هواداران این بازیکنان هم از خجالت یکدیگر در فضای مجازی در بیایند.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند اما مدیرعاملش، ادعای معاون نزدیک به خود را تکذیب می‌کند.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند اما مربی‌اش به محض جدا شدن از این تیم علیه مدیریت و به خصوص یکی از معاونان گفتگوهای تند انجام می‌دهد.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند اما معاون باشگاه سرمربی سابق را دلال خطاب می‌کند.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند اما از بدنه مدیریتی باشگاه اسناد و اخبار محرمانه به طرز مشکوکی در اختیار برخی رسانه‌ها و حتی ادمین‌های فضای مجازی قرار می‌گیرد.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند اما برخی از بازیکنانش با ساماندهی ده‌ها صفحه غیر اصلی و هواداری در فضای مجازی یک ارتش سایبری برای خود ساخته‌اند تا فضای هواداری این تیم ملتهب‌تر از همیشه باشد.

این همه اختلاف در یک باشگاه نوبر است. این همه اختلاف در یک باشگاه مانعی بزرگ بر سر راه موفقیت است. این همه اختلاف در یک باشگاه نشان می‌دهد آنها نیاز به دشمن ندارند و حالا حتی حضور یک سرمربی ایتالیایی، تضمین موفقیت آنرا در ابهام قرار می دهد.

استقلال تیمی است که این روزها رقیب بیرونی نیاز ندارد. استقلال مثل گوشتی قربانی است که در آن جنگ قدرت در گرفته و هر کدام از عوامل برای اثبات برتری و در دست گرفتن قدرت حاضرند منافع و مصالح تیمی را نادیده بگیرند.

فرهاد مجیدی آخرین استقلالی بود که جنگ خود را علنی کرد و علیه علی خطیر معاون ورزشی و مرد همه کاره این روزهای استقلال جبهه گرفت.

مجیدی در پیامی که در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد، نرفتن زیر بار حرف زور و نگذشتن از اصولش را عامل جدایی دانسته و مدعی است روزی دوباره به خانه‌اش باز می‌گردد که در آن شرف، شان، معرفت و انسانیت معنا داشته باشد. در واقع مجیدی باشگاه را در حال حاضر فاقد چنین فاکتورهایی می داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم حکومتی همینه اصلا ماهیت سوگلی بودن فتنه گریست

    • مهدی

      خخخخ کیسه اسیر دوابرقدرت مافیا اخه چیه این جمش کنید گندش داره بالا میزنه چکارایی کردن حقیرو حقارت

    • بدون نام

      وقتی از چند ارگان و نهاد و دولت و مجلس حمایت بشی پس هرکدام سهمی از این سفره میخوان نتیجه اش هم همینه جنگ قدرت.به چنگ آوردن سوگلی

    • بدون نام

      اگه گواردیولا رو هم بیارن این تیم کیسه هیچی نمیشه هرسال بدتراز پارسال کرم خرما از خود خرماست

    • بدون نام

      کیسه کشا ومارمولک ها دوباره به جون هم افتادن . خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      این استقلال تا چند دستگی و باندبازی توش تموم نشه تا ده سال دیگه هم قهرمان نمیشه. یه سرمربی باعرضه و درست وحسابی باید بیاد که تیمو جمع کنه. کاری هم به اسم و رسم بازیکن نداشته باشه.

    • آریاپارسی نژاد

      همه چی قبول جز حرف مجیدی،آخه تیم ما در آستانه قهرمانی رها کرد و گفت دخترم در امارات تنهاست ولی سراز قطر سفر کرد،آلزایمر نداریم آقای مجیدی،بگذریم،هواداران خوب بخاطر دارند و حساب دلالان و مافیاهای آنتی اس است رو تسویه میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج