۸۷۳۹۵۷
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

نوبخت: تحریم‌های آمریکا تروریسم اقتصادی است

رییس سازمان برنامه و بودجه با خانم آرمیدا آلیسجابانا دبیر اجرایی جدید کمیسیون اقتصادی و اجتماعی ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از سازمان برنامه و بودجه، محمدباقر نوبخت با خانم آرمیدا آلیسجابانا دبیر اجرایی جدید کمیسیون اقتصادی و اجتماعی ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) که به ایران سفر کرده است دیدار و گفت و گو کرد.

نوبخت، ضمن اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا که نماد تروریسم اقتصادی است، افزود: همکاری های ایران با سازمان ملل متحد با قوت هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت و ایران در این راستا به ایفای نقش قابل ملاحظه منطقه‌ای خود که بیانگر اهمیت و جایگاه ایران است در مناسبات بین المللی ادامه خواهد داد.

نوبخت: تحریم‌های آمریکا تروریسم اقتصادی است

معاون رئیس جمهور، با ابراز خرسندی از همکاری‌های میان ایران و اسکاپ در حوزه‌های مختلف به ویژه توسعه مدیریت اطلاعات بلایا و تأسیس مرکز اپدیم، از همکاری دبیرخانه اسکاپ در راه اندازی و تاسیس این مرکز در ایران به عنوان یک مرکز وابسته به اسکاپ قدردانی تشکر کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، همچنین با اشاره به برگزاری موفق کنفرانس وزرای آسیا و اقیانوسیه برای مقابله با گرد و غبار در تهران و همچنین دوره کاهش مخاطرات لرزه ای در تهران و بم و سومین نشست شورای حکام، اجلاس عالی تخصصی- مشورتی در زمینه مدیریت اطلاعات بلایا را از جمله نمونه های موفق تعامل جمهوری اسلامی ایران با دبیرخانه اسکاپ ذکر کرد.

وی ادامه داد: پس از وقوع زلزله اخیر سرپل ذهاب کرمانشاه، سیل های اخیر در استان های لرستان، گلستان و خوزستان در ادامه در راستای کاهش مخاطرات بلایا در چارچوب اپدیم فعالیتها و اقدامات قابل توجهی انجام شد که باید توسعه و گسترش یابد.

نوبخت در ادامه با اشاره به روابط خوب و طولانی میان جمهوری اسلامی ایران و دبیرخانه اسکاپ درحوزه های مختلف زیرساخت، اقتصادکلان، مدیریت اطلاعات بلایا، آمار و سایر زمینه های مورد همکاری، اعزام تیم های کارشناسی در چارچوب برنامه اقدام اپدیم را از نمونه های این روابط ذکر کرد.

معاون رییس جمهور ضمن یادآوری حمایت های مالی جمهوری اسلامی ایران در تاسیس و راه اندازی اپدیم، بر ادامه حمایت کشورمان از فعالیتهای اپدیم تاکید کرد.

نوبخت گفت: ما انتظار داریم از نیروهای کارشناس و صاحب فن و تجربه ایران در بدنه اپدیم استفاده شود تا در کنار سایر نمایندگان و افراد با ظرفیت کشورها به ویژه کشور های عضو اسکاپ ایفای نقش کنند.

خانم آرمیدا سالسیا آلیسجابانا دبیر اجرایی اسکاپ، وزارت برنامه‌ریزی توسعه ای و ریاست آژانس ملی برنامه ریزی توسعه ای اندونزی، عضویت در بانک جهانی و بانک توسعه آسیایی و تدریس رشته اقتصاد دانشگاه اندونزی را در کارنامه خود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عمرمون با جنگ تحریم بیماری روانی و افسردگی تموم شد خدایا یا درستش کن یا عمر مارو تموم کن.چقدر راحت مسئولین تو چشم ملت نگاه میکنن و دروغ میگن چرا انقدر ما ملت نفهم فرض میکنن به خدا از زندگی خسته شدم از ریا و دروغه خودشون خندشون نمیگیره تاکی میخوایم نگاه کنیم و نابودی ایران و بچهامونو ببینیم از خودم خجالت میکشم و بدم میاد وقتی اینقدر بی تفاوت شدیم ۳۵ سالمه به خدا هر کی میبینم میگه ۵۰ سالته

    • بدون نام

      آمریکادست ازتحریم بردارد وباایران بااحترام رفتارکند

    • م

      خودتوعامل گرانی هستی خودت میلیاردهادلارپول داری وهمش نشستی برای مردم قصه میگی اگه غیرت داری کاری کن برای مردم اجناس روارزان کن یاحقوقهاراپنج برابرکن

    • بدون نام

      آقای نوبخت چرابا کلمات بازی میکنید برای رضای خدا یه مقدارم کارمفیدانجام بدیدهمش نشستیدسر صندلی بعد طبع حرف زدنتون گل میکنه شروع میکنیدیه مشت حرف تحویل مردم میدید

    • بدون نام

      ملت دانا== دولت دانا

    • کارمند

      سفر خارج خوش گذشت جناب نوبخت؟

    • انتقاد سازنده

      جناب نوبخت . در اعتراض به حرفهایتان به اندازه یه کتاب دلیل هست که اشتباه میکنید و دارید مردم را گول میزنید . ولی حیف که چاپ نمیشود . اما به یه جمله بسنده میکنم . لطفا نگاهی به لیست دریافت کنندگان دلار های ۴۲۰۰ تومنی بیندازید و همچنین نگاهی به لیست واردات همین دریافت کنندگان تا بفهمید تروریست اقتصادی کیه . متشکرم

    • بدون نام

      نوبخت سرها و جان ها به فدای یک تار مویت قدر این مرد بدونید نوبخت مردی که نماز میخوند و ساعت ها طول میکشد
      ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طنز سال. هنرمند کی بودی. تو

      • بدون نام

        عالی هنرمند

    • بدون نام

      گرانی داد نوبخت را در آورده ماشین نوبخت پراید مدل 86 دوگانه منبع بزرگ بیمه تا آخر سال تخفیف 2 سال کارکرد 800هزار به دلیل مسافر کشی ...نوبخت دلسوز مردم ایران و کل دنیا

    • بدون نام

      نوبخت مردی که نقشه های آمریکا رو خنثی میکند وخیلی از کشورهای دنیا دنبال مدیریت این مرد متدین و راستگو و جانبازی مخفی که تا حالا رو نکرده هستن قدر این مرد پاکدامن را بدانید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      ازیک طرف امریکا تحریم کرده ازطرف دیگرهم جناب نوبخت یک عدهای راباناعادلانه تقسیم کردن بوجه تحریم کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج