جاباما
۸۷۴۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

عضو پایداری: برگزاری رفراندوم اشکالی ندارد

محمدجواد ابطحی، نماینده اصولگرای منتقد دولت با بیان اینکه برگزاری رفراندوم درباره موضوع مذاکره با امریکا اشکالی ندارد گفت: برگزاری رفراندوم بدون اشکال است اما اگر نتیجه رفراندوم، مخالفت مردم با مذاکره باشد، آیا دولت آقای روحانی به آرای مردم تمکین می‌کند؟ رهبری به عنوان فصل‌الخطاب فرمودند که به مذاکره خوشبین نیستند.

خانه ملت: محمدجواد ابطحی، نماینده اصولگرای منتقد دولت با بیان اینکه برگزاری رفراندوم درباره موضوع مذاکره با امریکا اشکالی ندارد گفت: برگزاری رفراندوم بدون اشکال است اما اگر نتیجه رفراندوم، مخالفت مردم با مذاکره باشد، آیا دولت آقای روحانی به آرای مردم تمکین می‌کند؟ رهبری به عنوان فصل‌الخطاب فرمودند که به مذاکره خوشبین نیستند.

نماینده خمینی شهر افزود: بر اساس اصل ۵۹ قانون اساسی، در مسائل‏ بسیار مهم‏ اقتصادی‏، سیاسی‏، اجتماعی‏ و فرهنگی‏ ممکن‏ است‏ اعمال‏ قوه‏ مقننه‏ از راه‏ همه‏‌پرسی‏ و مراجعه‏ مستقیم‏ به‏ آرای مردم‏ صورت‏ گیرد اما درخواست‏ مراجعه‏ به‏ آرای عمومی‏ باید به‏ تصویب‏ دو سوم‏ مجموع‏ نمایندگان‏ مجلس‏ برسد.

ابطحی با اشاره به کاهش اعتماد مردم به حاکمیت، گفت: موضوع مذاکره با امریکا تخصصی است و به نظر همه پرسی تأثیری در افزایش اعتماد عمومی مردم نداشته باشد هرچند معتقدیم مردم با عقل، منطق و شعور قطعاً به مذاکره با امریکا رأی منفی خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه لیران تا الان مذاکره داشته با آمریکا که این آقای نماینده میگه اگه مردم موافقت تکردند. خب اگه نکردند همین روالیه که تا الان داشتیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاالان خواب بودی؟

    • غ.جانثار

      سلام.
      آیا مذاکره با شیاطین،چه کوچک و یا بزرگ جایز است؟

    • عباس

      از خود راضی....‌‌‌

    • بدون نام

      خدایش مذاکره در چنین شرایطی فقط تریو بودن دولت روحانی رو میرسونه البته تمام گرانیها هم خود دولت روحانی دست داره و از کجا معلوم از همان اول از عمد گرانی را ببار آورد تا مذاکره را نزدیکتر کند و باید تحقیق شود که دولت روحانی به مردم و ایران خیانت کرده یا نه شاید چنین بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتمآ همینطور بوده چرا که بقول یکی از وزرا که گفت :پروژه فلان را راه اندازی کردیم و بودجه آن از محل اختلاف ریالی ارز در بازار تامین شد، البته این خیانت نیست شاید در خیلی از موارد فراتر از آن نیز باشد که قطعأ هست ولی در کل فعلا سیاست دولت محترم اشاعه گرانی به قصد و نیت تصویب پالرمو با استفاده فشار مضاعف به مردم میباسد

    • حسین عزیز

      از طرف مردم حرف نزن ......من خودم مثبت میدم

    • بدون نام

      رفراندوم اینه بگین کیابااستعفاروحانی راصین

    • بدون نام

      چرا چرت میگی تحریمهااا هم بوق این وسط دیگه به قول احمدی نژاد کاغذ پاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج