۸۷۵۲۴۰
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

عرب: قرارداد برانکو فسخ نمی‌شود

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید تنها گزینه این باشگاه برای نشستن روی نیمکت، برانکو ایوانکوویچ است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید تنها گزینه این باشگاه برای نشستن روی نیمکت، برانکو ایوانکوویچ است.

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: آقای برانکو همان طور که قبلاً گفته بودیم به باشگاه نامه‌ای داده بودند که ما تا روز سه‌شنبه مطالبات‌شان و پیش پرداخت فصل آینده را به او پرداخت کنیم.

این مبلغ تهیه شد و طی دو فقره اعلام کردیم که با مراجعه به باشگاه آن را بگیرند. باشگاه همچنان بر این موضوع تاکید دارد. باشگاه فقط به آقای برانکو فکر می‌کند و به هیچ گزینه دیگری فکر نخواهد کرد.

عرب: قرارداد برانکو فسخ نمی‌شود

او ادامه داد: به ایشان اعلام شده که بیایند و پولشان را بگیرند. هم پول خودشان و هم دستیارانشان. علاوه بر این پیش پرداخت فصل آینده هم آماده است. ارز هم تهیه شده و همین الان قابل پرداخت است.

عرب در خصوص نامه فسخ برانکو هم توضیح داد: نامه‌ای به دست ما رسید و هم به آقای برانکو جواب دادیم که شما با باشگاه قرارداد دارید. شما زحمات زیادی برای باشگاه کشیده‌اید و ما همچنان بر اساس قراردادی که رسماً با شما داریم خواستار ادامه همکاری هستیم و به غیر از این به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و پول شما آماده است.

او در پاسخ به این پرسش که مبلغ خواسته شده از سوی برانکو چه قدر است بیان کرد: گفتن رقم دقیق حرفه‌ای نیست اما او از ما کل بدهی‌ای که در نامه مشخص کرده به اضافه پیش پرداختش را مطالبه کرده است که ما هم پرداخت می‌کنیم.

عرب در پاسخ به این پرسش که باشگاه به ماندن برانکو چه میزان امیدوار است، گفت: قطعاً امیدواریم که اتفاق بیفتد چون ما با آقای برانکو قرارداد رسمی داریم. امروز هم اعلام کردیم این قرارداد از نظر ما پابرجاست و به هیچ وجه فسخ را نمی‌پذیریم. ایشان تا سه‌شنبه به ما فرصت داده بودند و ما دو روز زودتر این پول را آماده کردیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتشار اخباری مبنی بر توافق برانکو با الاهلی عربستان هم اظهار کرد: ما اصلاً این‌ها را نشنیدیم چون این‌ها رسمیت ندارد. ما به موضوعات غیر رسمی توجه نداریم. ما یک موضوع رسمی داریم که نامه آقای برانکو بود که تا روز سه‌شنبه به ما فرصت داده بود و ما دو روز زودتر آن را آماده کردیم.

عرب در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو می‌تواند قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کند بیان کرد: خیر به هیچ‌وجه. وقتی وکیلش به ما اعلام کرده که تا روز سه‌شنبه به ما فرصت می‌دهند آن بندی که در قرارداد برانکو مبنی بر امکان فسخ قرارداد وجود دارد دیگر اعتبار ندارد چون ما یک نامه جدید گرفتیم که تا روز سه‌شنبه به ما فرصت داده بودند.

او ادامه داد: طبق توافقی که با برانکو داشته‌ایم برای روز پنجم تیر ما برای او بلیت برگشت گرفته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ آسیا

      شتر در خواب دیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گح دانه دانه
      تو خوابی آقای عرب

    • کیسه پاره

      خدا لعنت کنه باعث و بانی کسایی که باعث شن برانکو بره. یعنی جای هیات مدیره و مدیر عامل سیب زمینی هم بود برانکو رو نگه میداشت. بی غیرتای کثیف

    • سعید

      مثل آب خوردن فسخ میشه,برو بابا مربی پیدا کن

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر ۱ از العین ۶ بار حذف از مرحله گروهی

      همین تاتار را کنار باقری بزارند خوب جواب میده!!

    • رضا

      با مدیر بی کفایتی مثل شما امکانپذیر هست یکسال حقوق نگرفت روی شما عرق نکرد فقط قول تودخالی. هرچه سریعتر همتون استعفا بدین بی عرضه ها. فقط تو ای چندتا مدیرعامل گرشاسبی کار کرد. بدون منت و کنفرانس و مصاحبه.

    • بدون نام

      گمشو ..

    • بدون نام

      خدا بهت رحم‌کنه و برانکو بمونه مزدور وگر نه جای هیچکدامتون توی پرسپولیس نیست مخصوصا تو و اون نبی کیروش پرست که طبق برنامه آوردنش توی ۶یات مدیره تا زیرآب برانکو رو بزنه

    • بدون نام

      اگه بهش اعتماد دارین که برمیگرده چرا پولش رو نمطفرستین براش مگه کارگر ساختمونیه که بیاد در کارگاه پولشو بگیره ویه اثر انگشت هم شما ازش بگیرین ؟همین کارا رو میکنید که همه بهتون بی اعتماد میشن شاید میخواد با پولش معامله بکنه بیاد ابنجا پول رو بگیره ممنوع الخروج بشه؟

    • بدون نام

      یکی نیست به این احمق بگه اگه دو به اضافه یک ماه به مربی یا بازیکنتون پول ندین میتونن یکطرفه قراردادشونو فسخ کنن. خدایا ما چه گناهی کردیم که گیر این خرها افتادیم.

    • بدون نام

      توراخدا بگو کی به شما حکم داده تو اول قیافه روبراه کن آقای طلبکار تیم قهرمان شد جام گرف توانستی یه لبخند بزنی کی با تو کار میکنه

    • بدون نام

      توراخدا بگو کی به شما حکم داده تو اول قیافه روبراه کن آقای طلبکار تیم قهرمان شد جام گرف توانستی یه لبخند بزنی کی با تو کار میکنه

    • بدون نام

      جای دیگر پول خوبی میدهند تا دیر نشده فکر مربی جدید باشید حتما ازتیم بعدی پیش پرداخت هم گرفته

    • بدون نام

      خدا بهتون رحم کنه عرب هیت مدیر و وزیر ورزش آماده تجمع چند میلیونی باشید

    • بدون نام

      اون بلیط بفروشید تا هواپیما با صندلی خالی نیاد خخخخخخ

    • احمد سلطانی

      خاک توسرتون که بعد یک عمریک مربی درست اومد وتیم نتیجه گرفت نتونستین حفظش کنید تحت هیچ شرایطی به درد مدیریت نمیخورید

    • بدون نام

      لعنت به مدیران بشمار 1

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج