جاباما
۸۷۶۱۹۷
۵۰۷۱
۵۰۷۱
پ

لاغری با کویتیشن، غیرتهاجمی و بدون درد

در روش کاهش وزن کویتیشن، با استفاده از امواج اولتراسوند، نواحی مختلف بدن هدف قرار گرفته است و سلول‌های چربی را در این مناطق کاهش می دهد و یا حذف می‌کنند. روش کویتیشن علاوه بر رفع چربی‌های زائد باعث جوانسازی و قدرت کششی بالای پوست می‌شود.

برترین‌ها: این روز‌ها همه جا بحث از چاقی، اضافه‌وزن و لاغرشدن است، اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید، که شما واقعا چاق هستید یا نه و یا این که به رژیم غذایی و کم کردن مصرف غذا اصلا احتیاجی دارید. چاق بودن یعنی اینکه شما در بدن خود مقدار زیادی چربی دارید، که باعث به خطر افتادن سلامتی شما می‌شود. داشتن چربی زیاد در بدن می‌تواند باعث بیماری‌هایی از جمله دیابت نوع ۲، بیماری قلبی، فشارخون بالا، آرتروز، سکته و … شود.

به همین دلایل حتی اگر شما احساس بدی به خاطر چاقیتان ندارید، اما باز هم باید به فکر کاهش وزن کم باشید. درست است که تغییر عادات غذایی و افزایش تحرک سخت است، اما با برنامه ریزی مناسب شما می‌توانید این کار را انجام دهید.

دلایل چاقی چیست؟

چاقی بیماری پیچیده‌ای است که فقط یک دلیل یا یک درمان خاص ندارد. شما زمانی چاق می‌شوید که بدنتان کالری بیشتری از آنچه می‌سوزاند، دریافت کند. اما دلایل دیگری از جمله موارد زیر در چاقی و یا میزان کالری که دریافت می‌کنید، تاثیر دارد:

خوردن بیشتر از حد نیاز، سبک زندگی، وسایل جدید از جمله، آسانسور، اتومبیل و حتی کنترل تلویزیون فعالیت بدنی ما را کم کرده است. ژن‌ها، اگر یکی از والدین شما چاق است شما ۳ برابر بیشتر از سایر افراد با والدین متعادل، احتمال چاق شدن دارید. خانواده و دوستان، اگر شما در بین کسانی هستید که زیاد غذا می‌خورند، میان وعده‌های زیادی مصرف می‌کنند و یا کم تحرک هستند، شما هم مانند آن‌ها می‌شوید.

لاغری با کویتیشن، غیرتهاجمی و بدون درد

به نظر شما، آیا ادعای اینکه ورزش‌هایی ساده می‌توانند باعث لاغری یا حداقل، لاغری‌های موضعی شوند، صحت دارد؟

پاسخ منفی است! از نظر علمی، هیچ فعالیت ورزشی خاصی وجود ندارد که هم ساده و راحت باشد و هم بتواند چاقی موضعی و چربی بدن را کمتر کند.

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن

یکی از دستگا‌هایی که برای لاغری موضعی در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، جدیدترین دستگاه کویتیشن FDA در جهان هست که با استفاده از امواج اولترا سوند (فراصوت) باعث متلاشی شدن سلول‌های چربی شده، این امواج با ایجاد حباب‌های میکروسکوپی باعث پاره شدن سلول‌های ذخیره کننده چربی شده و سپس این چربی گلیسیرین و اسید‌های چرب آزاد (مولکول‌های تشکیل دهنده چربی) و چربی امولسیون‌شده در آب تجزیه شده و به رگ‌های لنفی وارد شده و به کبد رفته و تبدیل به مواد قابل سوختن در ماهیچه‌ها شده و از طریق ادرار دفع و یا در ماهیچه‌ها سوزانده می‌شوند.

در واقع این روش کاملاً غیر تهاجمی است و مراجعین بلافاصله بعد از پایان کار می‌توانند به زندگی روزمره برگردد.

در روش کاهش وزن کویتیشن، با استفاده از امواج اولتراسوند، نواحی مختلف بدن هدف قرار گرفته است و سلول‌های چربی را در این مناطق کاهش می‌دهد و یا حذف می‌کنند. روش کویتیشن علاوه بر رفع چربی‌های زائد باعث جوانسازی و قدرت کششی بالای پوست می‌شود.

چربی‌ها معمولا در سلول‌های خاصی ذخیره می‌شود و در درمان به روش کویتیشن با استفاده از امواجی با فرکانس پایین این سلول‌های چربی شکسته شده و تخلیه می‌شوند. مایعی که از سلول‌های چربی خارج می‌شود به راحتی از طریق سیستم‌های لنفاوی و ادراری از بدن خارج می‌شود.

این روش که با استفاده از امواج کوتاه رادیویی صورت می‌گیرد و سبب شکل‌گیری پوست، سوزاندن چربی و رفع سلولیت می‌شود. انرژی به کار رفته در این روش، لایه‌های عمیق پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد، به این معنی که در اثر این انرژی این لایه‌ها هدف قرار گرفته و سبب کاهش چین و چروک‌های عمیق و ایجاد پوستی سالم و قوی‌تر می‌شود.

لاغری با کویتیشن، غیرتهاجمی و بدون درد

رشد پروتئین و کلاژن جدید باعث تقویت و بازسازی مجدد پوست می‌شود. روش کویتیشن یک روش موثر و جدید است که نتایج بسیار خوبی برای لاغری ارائه می‌دهد، به گونه‌ای که ظاهر پوست را چند سال جوان‌تر و سالم‌تر می‌کند.

با این روش شما می‌توانید از اندامی متناسب همراه با افزایش تولید کلاژن و چربی سوزی بهره ببرید. این روش غیر تهاجمی و بدون درد برای هر دو گروه زن و مرد ارائه شده و نتایج آن بسیار چشمگیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج