جاباما
۸۷۸۲۰۷
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

چرا استقلال ستاره نمی‌خرد؟

خریدهای استقلال هر سال ضعیف‌تر می‌شوند. اگر پارسال چند جوان امیدوارکننده جذب تیم شده بودند، امسال میانگین سنی بازیکنان جدید هم بالا رفته است.

دنیای ورزش تورنتو نوشت: خریدهای استقلال هر سال ضعیف‌تر می‌شوند. اگر پارسال چند جوان امیدوارکننده جذب تیم شده بودند، امسال میانگین سنی بازیکنان جدید هم بالا رفته است.

میلاد باقری، محمد بلبلی، سیاوش یزدانی و مسعود ریگی و علی دشتی پنج خرید جدید استقلال برای فصل آینده هستند. خریدهای که عملکرد قابل قبولی در لیگ هجدهم داشته اند اما حقیقت این است که هیچکدام ستاره نیستند.

بلبلی که یک جورایی از لیگ یک آمده، چون برای سپیدرود هم به میدان رفته سهمیه لیگ برتری حساب می‌شود. دشتی فصل قبل با زدن ۴ گل، دومین گلزن برتر تیمش بود. مسعود ریگی دومین لمس توپ، دومین دقت پاس و سومین بازیکن برتر تیمش در توپ‌گیری از حریف بود.

محمد بلبلی علاقه زیادی به بازی انفرادی دارد و با پاس کلیدیِ حداقلی، در هر بازی فصل گذشته به طور متوسط ۲.۴ شوت زد و ۳ دریبل موفق ثبت کرد. این خریدها را با بازیکنان جدید سال گذشته استقلال مقایسه کنید، میثم تیموری، مرتضی آقاخان و سایرین. پیشرفتی مشاهده نمی‌شود.

این در حالی است که استقلال همیشه به دنبال بهترین بازیکنان لیگ بوده است. خریدهای فصل گذشته که در نهایت به نیمکت‌نشینی عادت کردند. باید صبر کرد و نظاره کرد. آیا استراماچونی از این بازیکنان استفاده می‌کند؟

نکته دیگر آن که میانگین سنی خریدهای جدید بالا رفته است و این نشانه خوبی نیست. شاید علی جباری حق دارد که از وضعیت فعلی استقلال انتقادات تندی مطرح می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • x

      اولا شما به لنگ مفت خور و مافیایی خودت فکر کن.دوما مگه وزیر ورزش و بالادستی ها میگذارند؟,لنگ تیم حکومتی

    • علوی

      کوروش تشت زر سردبیر این نشریه است که دنبال ریخت و پاش مجدده و فکر میکنه تیم محبوبش و مجلسی و وزارتی مثل سال قبل بریز و بپاش کنه جام میاره ؟؟؟؟مگه با اون ریخت و پاش موفق شد مقام بیاره

    • علیبرززززز

      خخخ مگه کسی مونده نگرفته باشه
      هر سال همه بازیکنا خوبو خراب میکنه مکتب کیسه

    • امیر

      چون مدیران بی کفایتی در استقلال حضور دارندکه جز ضرر فایده ای ندارند دست پخت سلطانی فر هستند طرفداران استقلال باید چیکار کنیم هر فصل وضعیت باشگاه داره تکرار میشه

    • بدون نام

      چون مدیران بی عرضه ای داریم

    • بدون نام

      کیسه ها که با خریدهای میلیاردی چشم بازار رو در آوردن. دیگه چی میخوان. پرسپولیس مظلوم نتونسته یه باریکن جوان بخره با این هیوت مدیره استفراغیش

    • بدون نام

      شما ستاره پیدا کنید تا اونا هم بخرن!!!
      تا تراکتور و سپاهان خصوصی هستن ستاره ها سمت سرخابیها نمیان!@ حق هم دارن میان ؛ با کدوم خوش حسابی؟ بعد اگر مدعی طلبشان هم شدن بی غیرت و پولکی خوانده میشن!!!!
      شما باشید تو ایران کدوم تیم رو ترجیح میدید. فقط شاید از روی احساسات رنگ رو انتخاب کنید ولی بعد که پا گذاشتید اونجا به خاطر پول و حقتون اصلا کوتاه نیایید. و برا فصل بعد میگید هرکه بیشتر داد من همون رنگی هستم!!!

    • بدون نام

      سیاره میخرند

    • بدون نام

      کیسه حقیر ترین تیم لیگ می داند چه بازیکن ستاره بیاد چه بازیکن معمولی این تیم بدبخت هیچ بازدهی ندارد نهایت نهایتش سومی جدول خواهد آن هم با کمک وزارت و فدراسیون وکمیته داوران.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج