۸۷۹۰۱۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

آخرین وضعیت ستاره‌های بلاتکلیف استقلال

اوایل هفته جاری خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه مرتضی آقاخان، مهاجم استقلال که به‌تازگی تمریناتش را از سر گرفته است، درصورت تایید در تست پزشکی، همچنان آبی‌پوش باقی می‌ماند تا استراماچونی یک مهاجم دیگر در لیستش داشته باشد.

فرهیختگان: اوایل هفته جاری خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه مرتضی آقاخان، مهاجم استقلال که به‌تازگی تمریناتش را از سر گرفته است، درصورت تایید در تست پزشکی، همچنان آبی‌پوش باقی می‌ماند تا استراماچونی یک مهاجم دیگر در لیستش داشته باشد.

درواقع این‌طور عنوان شد که مهاجم باشگاه استقلال که فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌های پی‌درپی نتوانست برای آبی‌پوشان به میدان برود، برای ماندن در استقلال شرایط مبهمی دارد. این درحالی بود که به گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال، آقاخان درصورتی فصل بعد هم آبی‌پوش می‌ماند که در تست‌های پزشکی پیش‌فصل موفق عمل کند و کادرفنی جدید اطمینان داشته باشد که این بازیکن فصل را با مصدومیت آغاز نمی‌کند و مشکلی برای حضور در میادین نخواهد داشت.

با توجه به مصدومیت طولانی آقاخان در فصل گذشته که اجازه نداد حتی یک دقیقه برای استقلال به میدان برود، شایعه شده بود که او در لیست مازاد آبی‌پوشان قرار می‌گیرد. درواقع این حرف و حدیث‌ها باعث شد مدیربرنامه‌های آقاخان برای روشن شدن تکلیف این بازیکن با مدیران باشگاه گفت‌وگو کند. در این گفت‌وگو مشخص شد باشگاه قصد فروش یا فسخ قرارداد وینگر را ندارد، چراکه به این بازیکن اعلام شده است خود را برای لیگ نوزدهم آماده کند.

آقاخان کی برمی‌گردد؟

مهاجم ۲ فصل پیش پیکان بعد از درخشش در این تیم به استقلال پیوست تا با پیراهن آبی این تیم به اوج دوران فوتبالی برسد. اما مصدومیتی بدموقع از ناحیه مچ پا باعث شد نیم‌فصل اول سال گذشته استقلال نتواند از این بازیکن بهره لازم را ببرد. بعد از نیم‌فصل درحالی که این بازیکن آماده بازگشت به میادین می‌شد باز هم با بدشانسی هرچه تمام این‌بار از ناحیه آشیل پا مصدوم شد تا یک‌بار دیگر مجبور به خداحافظی طولانی‌مدت از مستطیل سبز شود.

آشیل پا یکی از بدترین مصدومیت‌ها برای بازیکنان فوتبال به شمار می‌رود و بازیکن مصدوم باید حدود ۹ ماه دوران نقاهت و بازتوانی را طی کرده تا بدون مشکل به میادین بازگردد. بر همین اساس آقاخان دی سال گذشته ناحیه مصدوم را مورد عمل جراحی قرار داد و به نظر می‌رسد برای رسیدن به آمادگی مطلوب باید حدودا تا مهرماه امسال صبر کند. به همین خاطر او خواه ناخواه نیم‌فصل اول را از دست داده و درصورتی که بدشانس نباشد می‌تواند از نیم‌فصل دوم فصل نوزدهم با پیراهن استقلال بعد از حدود ۱.۵ فصل دوری، دوباره به زمین بازی برگردد.

فرشید باقری ماندنی شد

فرشید باقری یکی از بازیکنانی است که تا چندی پیش هنوز تکلیف ماندن یا رفتنش از استقلال مشخص نبود. با وجود اینکه باقری با استقلال قرارداد داشت، گفته می‌شد این بازیکن با بندهای فسخی که دارد می‌تواند برای فصل بعدی به‌راحتی رضایتنامه‌اش را گرفته و از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

با این حال، طبق آخرین اطلاعات «فرهیختگان»، این بازیکن طی یکی دو روز گذشته در تست‌های پزشکی باشگاه استقلال در کلینیک دکتر نوروزی حاضر شده تا بعد از پشت‌سر گذاشتن تست‌های مربوطه برای پیوستن به تمرینات آبی‌پوشان آماده شود.

طبق دستور مدیرعامل استقلال بعد از مصوبه هیات‌مدیره این باشگاه، قرار است در فصل جاری هر بازیکنی که می‌خواهد در تمرینات پیش‌فصل حاضر شود قبل از آن در تمرینات و تست‌های پزشکی زیرنظر باشگاه حاضر شده و بعد از تاییدیه پزشکی در تمرینات پیش‌فصل آماده‌سازی حاضر شود.

پاتوسی هنوز با استقلال قرارداد دارد

برخلاف شایعات مطرح‌شده، پاتوسی هنوز در قرارداد موقت با استقلال است و باشگاه حدودا یک هفته تا ۱۰ روز دیگر برای پرداخت مطالبات باشگاه کیپ‌تاون و فعال کردن بند عقد قرارداد این بازیکن فرصت دارد. اینکه چرا آبی‌پوشان به اطلاع‌رسانی‌های اشتباه در این مورد عکس‌العمل نشان ندادند و این تاریخ را اصلاح نکردند، مشخص نیست.

شاید آبی‌پوشان در این فکر بودند که بتوانند از این طریق برای خود مهلتی بخرند و به وزارت ورزش و اسپانسرها برای کمک‌های مالی یا دست‌کم پرداخت بدهی‌ها فشار بیاورند. مطابق شنیده‌های «فرهیختگان» پاتوسی و مدیربرنامه‌هایش با استقلال نهایت همکاری را دارند و قرار است به‌زودی با پرداخت بخشی از این طلب، مشکل برطرف شود و پاتوسی آبی‌پوش بماند.

وضعیت چشمی و کریمی همچنان در ابهام

علی کریمی همچنان علاقه‌ای به تمدید قرارداد نشان نداده و گفته می‌شود آبی‌ها که ریگی را در پست هافبک دفاعی جذب کرده‌اند، با حفظ باقری اصراری بر تمدید قرارداد کریمی- که درحال مذاکره برای لژیونر شدن است- ندارند! درمورد روزبه چشمی نیز باید تا پایان هفته صبر کرد. او به خاطر چالش‌هایی که فصل گذشته داشت، بازیکن موردعلاقه مدیران باشگاه نیست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی

      ایکاش علی کریمی لژیونر شود.ایشان که یک بازی درمیان نبود

      پاسخ ها

      • دختر استقلالی

        اره

    • دختر استقلالی

      خدایا این کریمی رو از مانگیر

      پاسخ ها

      • فرهاد

        خدا نکنه بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج