جاباما
۸۸۰۶۹۸
۱۱ نظر
۵۰۴۹
۱۱ نظر
۵۰۴۹
پ

ستاره‌های فوتبال شبیه به کدام خودروها هستند؟!

بازیکنان فوتبال از لحاظ سرعت و قدرت قابل تقسیم‌بندی هستند و همین تقسیم‌بندی در خودرو‌ها نیز وجود دارد و این سبب شد تا تصمیم بگیریم، شبیه‌ترین خودرو‌ها به شبیه‌ترین فوتبالیست‌ها را بیابیم.

وب‌سایت چرخان - علی شیرعلی‌بیک: بازیکنان فوتبال از لحاظ سرعت و قدرت قابل تقسیم‌بندی هستند و همین تقسیم‌بندی در خودرو‌ها نیز وجود دارد و این سبب شد تا تصمیم بگیریم، شبیه‌ترین خودرو‌ها به شبیه‌ترین فوتبالیست‌ها را بیابیم. شاید این مقایسه کمی تخیلی و دور از ذهن باشد، اما با بررسی دقیق به نتایجی مشابه می‌یابید. با ما همراه باشید تا با خودرو و فوتبالیست‌های همسان، آشنا شوید.

۱. لوکا مودریچ - رولزرویس فانتوم

ستاره‌های فوتبال شبیه به کدام خودروها هستند؟!

بازیکن کرواسی تیم رئال مادرید که توانست تیم ملی کرواسی را به جام جهانی ۲۰۱۸ ببرد. این بازیکن به دلیل کلاس بالایی که در مسابقات از خود نشان داد، توانست نظرات زیادی را جلب کند و بعنوان بازیکن سال ۲۰۱۸ معرفی شود. دقت پاسکاری و دریبل بالای مودریچ در کنار قدرت بدنی قابل قبول باعث شده تا روباه کروات در هر جای زمین که باشد موفق عمل کند درست مانند خودرو‌های بی نقص و لوکس رولزرویس. زمانی که شما فانتوم را داشته باشید، همه چیز خواهید داشت. مهندسان رولزرویس برای طراحی کابین این خودرو بسیار تخیلی عمل کرده اند.

داشبورد Rolls-Royce Phantom از فولاد ضدزنگ و طلای ۲۴ عیار و آلومینیوم مخصوص سفینه‌های فضاپیما ساخته شده و روکش صندلی‌های این خودرو نیز از چرم سفید مرغوب است. این خودروی جذاب علاوه بر بهترین متریال در دنیا، موتور قدرتمندی هم دارد بنابراین شما با داشتن آن، همه چیز در اختیار خواهید داشت. موتور ۶.۷۵ لیتری فانتوم ساخت BMW است و می‌تواند در ۵.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

۲. کریستیانو رونالدو - بوگاتی لاویتوره نویر

ستاره‌های فوتبال شبیه به کدام خودروها هستند؟!

یکی از سریعترین بازیکن‌های جهان که سالهاست در دنیا یکه تازی می‌کند. رونالدو همیشه در صدر گلزنان قرار داشته و به تنهایی می‌تواند عامل تغییر نتیجه یک بازی باشد. قدرت بدنی بالای این بازیکن را می‌توان در بازی او دید و هوش بالایی در تشخیص موقعیت قرار گیری توپ دارد. بوگاتی La Voiture Noire می‌تواند نزدیک‌ترین شباهت را به رونالدو داشته باشد. این خودرو همانند رونالدو، همه چیز تمام است.

ابرخوردوی جدید بوگاتی، با قیمت ۱۱ میلیون یورو رسما گران‌ترین مدل صفر کیلومتر تاریخ خودروسازی جهان است و رونالدو نیز یکی از گران‌ترین‌ها در نقل‌و انتقالات بوده است. سوپر خودروی بوگاتی علاوه بهره زیبا از یک موتور قدرتمند ۱۶ سیلندر ۴ توربو و حجم ۸ لیتر با قدرت ۱۵۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۱۶۰۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. از آنجا که رونالدو یک بازیکن واقعا خاص و غیرقابل پیش‌بینی در دنیای فوتبال است، می‌توان آن را با La Voiture Noire خاص و منحصربه‌فرد، مقایسه کرد.

۳. محمد صلاح - مرسدس بنز کلاس G

ستاره‌های فوتبال شبیه به کدام خودروها هستند؟!

در جایی که شرایط زمین به‌سود شما نباشد، داشتن محمدصلاح می‌تواند نتیجه را تغییر دهد. این بازیکن مصری شاید کمی دیر، اما بسیار پر نور در باشگاه لیورپول درخشید. این باشگاه انگلیسی از خرید خود بسیار راضی است تا جایی که سرمربی آن درباره محمد صلاح می‌گوید: همه در باشگاه ما موافق خرید صلاح بودند و ما از این تصمیم پشیمان نخواهیم شد. مرسدس بنز جی کلاس هم دقیقا چنین شخصیتی دارد.

شکل و شمایلی کلاسیک، اما همچنان مقتدر و هیچکس تا به‌حال از خرید این خودرو ناراضی نبوده و ستاره‌های بزرگ دنیا در حوزه‌های مختلف همیشه مشتری ثابت این خودرو بوده‌اند.

۴. دیگو گودین - نیسان پاترول

ستاره‌های فوتبال شبیه به کدام خودروها هستند؟!

بهترین مدافع وسط دنیا، یک بازیکن اروگوئه‌ای بنام دیگو گودین است که نوع فیزیک و بازی آن را می‌توان به نیسان پاترول تشبیه کرد. گودین ۳۳ ساله هموراه در طول سال‌های بازیگری خود تا کنون بسیار عملکرد خوبی داشته و نقطه عطف آن را می‌توان اتلتیکومادرید دانست. شاسی‌بلند نیسان از لحاظ قد و قامت نزدیکترین خودرو به مدافع مقتدر اتلتیکو خواهد بود.

۵. کیلیان ام باپه - بی‌ام‌و i۸ کوپه

ستاره‌های فوتبال شبیه به کدام خودروها هستند؟!

بازیکن پر سر و صدا و جوان این روز‌های جهان توانسته دل‌های زیادی را اسیر خود کند. امباپه فوتبال حرفه‌ای را در سال ۲۰۱۵ و توانست ۲ سال بعد با پیشنهاد ۱۸۰ میلیون یورویی، بعد از نیمار، گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال شود. ام‌باپه را به دلیل هوش فراوان، سرعت قابل قبول و کیفیت بالای بازی می‌توان به خودروی جذاب آلمانی بی‌ام‌و مقایسه کرد.

امباپه دقیقا زمانی که تصور می‌کنید همه گزینه‌ها را در زمین پیاده کرده، می‌تواند با یک حرکت دیگر شما را غافلگیر کند. بی‌ام‌و با سطح بالای تکنولوژی و قدرت بالای پیشرانه، در جاده دقیقا چنین شرایطی را دارد.

۶. آنتوان گریزمان - تسلا مدل ۳

ستاره‌های فوتبال شبیه به کدام خودروها هستند؟!

گریزمان عاشق گلزنی است، اما می‌داند هوش خود را می‌تواند در جهت ساخت موقعیت گل برای مهاجم نوک بکار گیرد و این کار با به‌نحو احسنت انجام می‌دهد. در زمینه سبک بازی خود می‌گوید: این سبک برای مهاجمان دشوار است، چون شما به آن عادت ندارید یا ترجیح می‌دهید جلو بمانید و منتظر توپ باشید، اما در اتلتیکو اوضاع این‌طور نیست. همه باید تلاش و از نظر دفاعی به هم کمک کنند. شما باید توپ را از حریف پس بگیرید.

شما یاد می‌گیرید از این سبک بازی لذت ببرید و بعد از پس گرفتن توپ، تکل زدن و بردن دوئل‌های ۵۰-۵۰ لذت می‌برید. به این ترتیب زمانی که توپ را دارید اعتماد به نفس پیدا می‌کنید. گریزمان در زمین کارشناسان را دقیقا یاد محصول هوشمند و قدرتمند تسلا می‌اندازد. این خودرو چه در شهر و چه در جاده، یک محصول منحصر به فرد است و گریزمان هم چه در حمله و چه در دفاع، بهترین است.

۷. لیونل مسی - مک‌لارن ۶۰۰LT اسپایدر

ستاره‌های فوتبال شبیه به کدام خودروها هستند؟!

بازیکنی که در ابتدا به علت فیزیک بدنی، چندان مورد توجه قرار نگرفت، اما در ۲۱ سالگی توپ طلای اروپا را گرفت و در سال ۲۰۰۹، اولین جایزه توپ طلای خود را دریافت کرد و توانست سال‌ها این روند را ادامه دهد. فیزیک بدنی مسی و در عین حال افتخارات این اعجوبه فوتبال دنیا، شباهت زیادی به مک‌لارن ۶۰۰LT دارد.

کی از دلایلی که مک‌لارن ۶۰۰LT را تبدیل به یک خودروی قدرتمند و سریع می‌کند کاهش وزنی است که در این خودرو انجام شده و این خودرو تنها ۱۲۴۷ کیلوگرم وزن دارد. پیشرانه‌ی ۳.۸ لیتری V۸ این خودرو که به دو توربوشارژر مجهز است و می‌تواند ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند.

کلام آخر

ستاره‌های فوتبال شبیه به کدام خودروها هستند؟!

شاید برخی نظرات متفاوتی داشته باشند، اما نزدیک‌ترین خودرو‌ها به فوتبالیست‌های معروف دنیا، از لحاظ شخصیت و نوع بازی، مواردی هستند که در این مطلب ذکر شده. البته حقیقتا مقایسه خودرو‌ها با فوتبالیست‌ها کمی دشوار است و باید اعتراف کرد که در مقاله‌ای که برای مقایسه شخصیت‌های سیاسی دنیا با خودرو‌های معروف دنیا، آماده کرده بودیم، کار آسان‌تری داشتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخ مگه فوتبالستا ماشینن

    • ناشناس

      منم هر وقت فرناز مجیدی رو میبینما یاد پراید دور رنگ متالیک میافتم.

      پاسخ ها

      • جلاد

        خخخ

    • بدون نام

      مسعود شجاعی ام پراید

    • محمد

      خیلی چرت بود دیگ نذار ناموسا از این مقایسه ها

    • بدون نام

      چرا هیچ دو بازیکنی پیدا نمیشه که شبیه یه ماشین باشند؟
      مسخره است، رونالدو شبیه سمنده
      مودریچ هم شبیه پرایده

    • بدون نام

      استاد اسدي مساوي است با پيكان جوانان مدل 42 رنگ گوجه اي
      خخخخخخخخخخخ

    • مصطفی

      طارمی پراید
      آزمون پراید وانت

    • بدون نام

      چرت

    • بدون نام

      خخخنترامپ متل بولدوزره

    • بدون نام

      خخخنترامپ متل بولدوزره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج