جاباما
۸۸۱۲۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مدافع استقلال دنبال تیم در قطر!

مدافع باتجربه تیم استقلال که به تماس‌های این باشگاه پاسخ نمی‌دهد، در قطر دنبال تیم جدید است.

خبرگزاری میزان: پژمان منتظری مدافع باتجربه و ملی‌پوش استقلال پس از پایان فصل صحبت‌های مختلفی را مطرح کرد.

در ادامه مدعی شد که مسئولان استقلال برای تمدید قرارداد تماسی با او نگرفته‌اند و او را نمی‌خواهند. وقتی مشخص شد که مدیران استقلال با منتظری تماس گرفته بودند، این بازیکن از پاسخ به تماس‌ها طفره رفت و در گفت‌وگویی اشاره کرد که از تیم ملی و استقلال خداحافظی کرده است.

مدافع باتجربه از بی‌مهری‌ها و ناملایمت‌ها صحبت کرد، اما خبر رسیده که او در قطر دنبال یک تیم است تا بتواند فصل آینده را باز هم در خارج از ایران بازی کند. تلاش‌های منتظری تا امروز نتیجه نداده و نتوانسته تیمی را پیدا کند، اگر چه صحبت از پیوستنش به الشحانیه مطرح شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیبرززززز

      چقد لیگ قطر مسخره س ایشون کهولت سن دارن

    • بدون نام

      تعصب ب قدیمی بودن نیست حیف بازوبند تاج

    • بدون نام

      پژمان عزیز بچه منطقه زیتون کارمندی اهوازه وبچه محلمون تمام اهالی زیتون پژمان و برادرش رو که مغازه داره تو محله رو به ادب و مرام و مردونگی میشناسن پیر و جوون. زن و مرد .فوتبالی و غیر فوتبالی دوستشون دارن.افتادگی و معرفتش بی نظیره و از لات و لوت تا مذهبی و غیر مذهبی عاشقشن باید تو محل و در مغازه برادرش ببینیدش تا افتادگی و معرفت رو تمام و کمال ببینید پرسپولیسیها اگه بیشتر از استقلالیها دوستش نداشته باشن کمتر دوستش ندارن خلاصه نمیدونم چطور باید تعریف کنم این خونواده رو خدا وکیلی هر چی بگم دوست داشتنین کمه.ملی پوش مطمئن تیم ملی که تا حالا کوچکترین حاشیه ای نداشته چی میشه که عاصی میشه و حالا که باید از تجربه اش استفاده بشه و چهار تا جوون کنارش تو زمین ازش یاد بگیرن میزاره میره بعد برای اسطوره خودمون تیتر چی زدین؟آره رفته ولی پژمان دنبال اونها نیست بلکه اونها دنبالشن و میدونن چه جواهری رو به دست میارن ای کاش یه خورده ما ایرانیها قدر شناس بودیم تو اوج جوونی بازار گرمی نکرد حالا ........ِ
      خلاصه کلام اینکه من همسایه خانواده اش بودم و از نزدیک میشناسمشون ولی انگار واقعیته جامعه ما اینه هر چی مودب و با مرام تر باشن زود تر فراموش میشن.تا دیروز سرش رو میزاشت جلوی توپ حالا دارن خودشو به توپ میبندن فقط دلالی و پول تمام چیزی که متاسفانه این بچه بلد نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عامو رمانت را کوتاه میکردی خخخخ

    • بدون نام

      به عنوان یه هوادار استقلال بهت میگم برو گم شو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم بعنوان یک استقلالی بتو میگویم خیلی بی ادب وبی فرهنگی وتورا بعنوان یک استقلالی واقعی نمیدانم.

    • تاج کبیر

      آقا پژمان با اخلاق ما همیشه دوست داریم و به عنوان یه هوادار آرزوی سلامتی و موفقیت براتون داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش تو استقلال خدا حافظی میکردی اقا پژمان

    • بدون نام

      استقلال باید هرطوری شده پژمان رابخره.اقلا خط دفاع مون که تغیر نداشته باشه که تا بچه ها بیان و باهم هماهنگ بشن نیم فصل را از دست دادن.
      واقغعا این آقایون نمی‌بینن که هرسال استقلال به خاطر همین نقطه ضعف داره ضربه میخوره بازم امسال ترکیب را حفظ نکردن تا مثل سال های قبل استقلال قهرمان نشه.درصورتی که بهترین دفاع ایران الان پژمان هست بازم باهاش قرارداد نبستن تا استقلال اقلا از این منطقه سال بعد ضربه نخوره.

    • تاجی

      من خودم یکی ازهوادارن از هواداران دو اتیشه استقلال هستم خونم آبی هست بابرداستقلال استقلال خنده کردم و از باختش گریه کردم عاشق پژمان منتظری هستم ازاینکه بچه مودب و با تعصبی هست شکی نیست ولی ایشون اون سال که استقلال توکروس قهرمانی بود ایشون بخاطر پول رفتن قطر امسال هم که با استقلال این کارکرد این آقا مدعی بود که کسی برای تمدید قرارداد بهاش تماس نگرفته وقتی که فرهاد مجیدی سند روکرد که چندبار تماس گرفته جواب نداده دیگه بهانه ای نداره فقط بخاطر پول رفته قطر ولی هواداران فراموش نمیکنن

    • بدون نام

      تمام این بی حرمتی های به بازیکنان کوچک وبزرگ مقصرش بی لیاقتی مدیران غیرورزشی پاشگاهها است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج